Hej,
Undrar om det finns tetris till psp som funkar klockrent alltså, till emulatorn eller ej.
Hade 2st olika från snes men de var ostabila.
Har sökt men missalyckats att hitta till psp
Tack i förhand
/3.90
Hej,
Undrar om det finns tetris till psp som funkar klockrent alltså, till emulatorn eller ej.
Hade 2st olika från snes men de var ostabila.
Har sökt men missalyckats att hitta till psp
Tack i förhand
/3.90
Last edited by traxstar7; 2008-09-03 at 14:09.
Snes spel fungerar fint med Snes emulatorer, sök i forumet så skall du finna
Om inte dina rommar fungerar är de säkert korrupta eller så har inte den emulator du kör stöd för deras säkerhetschipsfiler.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Fick du ingen användarhandledning till ditt internet?
http://www.google.se/search?hl=sv&q=psp+tetris&meta=
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
har nu hittat som funkar till 3.90, många andra funkar men inte klockrent, utan glitchar osv
Man får lite vad man betalar för
Donera en slant till dem som kodar Emulatorerna så kanske de släpper en uppdatering
Alla spel kommer inte flyta 100% dock.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
toppen
/ Pendragon
Bookmarks