Har tnakat ner nhl09 demo som är på 900mb, kan jag lägga det på en vanlig DVD-R skiva eller måste jag bränna på en DL skiva?
Har tnakat ner nhl09 demo som är på 900mb, kan jag lägga det på en vanlig DVD-R skiva eller måste jag bränna på en DL skiva?
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Jag tror inte ens att du behöver bränna på en DL skiva när den bara e på 900 mb! Jag tankade liksom ner Battlefield Bad Company beta demo från en torrentsida innan jag hade flashat mitt xbox o jag använde några assgamla skivor jag hittade i en låda inga DL skivor alltså bara helt vanliga DVD skivor o det funkade perfekt!
Var hitta du nhl09 demot?
varför ödsla tid på att ladda hem och bränna ut ett DEMO? låter ju lika vansinnigt som att ladda hem och bränna ut en trailer på en film.
Xbox 360 samsung extreme firmware
Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
PsTWO V14 Matrix infinity
Gamecube Qoob
Ps.
Även den starke får ta i när han skiter.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
hahaha and here we go again.... Pendragon - kåtast i kungsängen ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=4-Bxw7aC67I
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Svenska Tjej Is Teh Grejj
http://www.youtube.com/watch?v=a3zv1NMMhu0
/ Pendragon
frågan är hur jag får detta demo att funka, när jag packat det så blir det en massa olika kataloger och sen i den sista katalogen finns en fil på 900mb...
Vart har du tankat hem det från?
Inga instruktioner som hängde med?
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Nu vet inte jag alls hur det egentligen ligger till, men jag antar det är menat att du ska koppla in xboxens hårddisk på valfritt vis till datorn, för att sedan kunna spela den via den på xboxen, antagligen för att slippa gå in på live i onödan om man är bann-rädd...
laddat det från sky, inga instruktioner med?
Hur kopplar man ihop datorn och boxen då?
Bara en vanlig nätverks kabel?
Nope, såpass roligt har inte 360-haxningen blivit än....
Enda får du öppna upp hårddiskkabinetten och ansluta med ström och satakabel från datorn, eller köpa ett http://www.psxcare.com/product.php?xProd=508&xSec=89 , alltså ett connecivity kit, men dom följer en adapter med för att ansluta hårddisken utan att plocka isär kabinetten...
Men som jag sa tidigare, jag är inte säker på att det är så man ska göra, men jag antar att det är så....
Mycket slit för ett sketet Demo tycker jag
Håll dig till Pronen ist :d
/ Pendragon
Väldigt mycket slit... bättre att riska live, om du inte redan är bannad då vill säga...
Tur då att ingen vi flashat 360 konsoller med iXtreme 1.4 har blivit bannad då
/ Pendragon
det är såhär de vill man ska göra, spela demo först, slita halvt ihjäl sig för att få det att fungera, när retail ligger ett klick borta... (dålig jämnförelse, ta det inte allvarligt, menat som skämt.)
men personen ifråga kanske är noga med att inte ladda hem spel han inte äger... beundransvärt idag faktiskt...
kommentera om du får det att fungera.. det är trots allt sånt här man lär sig av.. ge inte upp och lös det så har du en ny erfarenhet.
Last edited by int21; 2008-09-08 at 11:12.
Bränn de till en vanlig dvd, när min box var bannad tankade ja ner demo just från sky i mitt fall brände ja ut dem på dvd-rw brände med nero.
jag brände det på en vanlig dvd och det funkade
Fan, Vill oxå ha demot.. orkar inte vänta på retailen, lirade det på PS3an och är förälskad.. Någon som har lust å skicka?
/ Pendragon
NHL_09-XBOX360-PAL-DAGGER har kommit
Bookmarks