Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Nytt problem måhända

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2008
    Inlägg
    4
    Respekt
    0

    Nytt problem måhända

    Hittade nedanstående tråd kan detta bli ett återkommande problem, eller är det inget som ngn stött på?

    Undkommer man detta problem nu när ni på butiken byter hela DVD-läsaren, eller det kanske inte har med läshastigheten att göra.

    Spelet är Eternal Sonata


    NOTICE: due to the spin speed of this game on boot up, any 360 equiped w/ HDMI 1.3 will not be able to play this game burned. I've wasted 13 verbatim's trying to burn this release.

    THE GAME WORKS PERFECTLY FINE ON OLDER SYSTEMS. (IE FIRST GEN and SECOND GEN)
    Just thought i'd save some people some mopney ^^;


  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Låter som att hissen inte går hela vägen upp där eller att patchakablarna inte är rätt patchade

    Bränner man på Skitskivor får man problem.
    En laser kanske gillar ett media bättre än ett annat som mitt gamla exempel:
    Du o jag går ut på krogen o raggar tjejer o vi har olika smak på bruttorna

    Olika skivor reflekterar information olika bra beroende på laserns styrka o våglängd samt möjlighet att fokusera rätt.

    Många faktorer....
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av rusken Visa Inlägg
    Hittade nedanstående tråd kan detta bli ett återkommande problem, eller är det inget som ngn stött på?

    Undkommer man detta problem nu när ni på butiken byter hela DVD-läsaren, eller det kanske inte har med läshastigheten att göra.

    Spelet är Eternal Sonata


    NOTICE: due to the spin speed of this game on boot up, any 360 equiped w/ HDMI 1.3 will not be able to play this game burned. I've wasted 13 verbatim's trying to burn this release.

    THE GAME WORKS PERFECTLY FINE ON OLDER SYSTEMS. (IE FIRST GEN and SECOND GEN)
    Just thought i'd save some people some mopney ^^;

    dålig brännare, gammal firmware i brännaren, sliten dvdspelare i xbox eller hastigheten är sänkt i xbox dvd (populärt för att sänka ljudnivå). vore bra om mer info fanns om detta, vad personen använde. tex. imgburn log, märke på xbox dvd, firmware i xbox dvd, märke av brännare, firmware i brännare etc etc.. som vanligt när folk ropar ut varningar hit och dit så saknas all relevant info.. detta är nog ännu ett falsklarm...


    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Låter som att hissen inte går hela vägen upp där eller att patchakablarna inte är rätt patchade

    Bränner man på Skitskivor får man problem.
    En laser kanske gillar ett media bättre än ett annat som mitt gamla exempel:
    Du o jag går ut på krogen o raggar tjejer o vi har olika smak på bruttorna

    Olika skivor reflekterar information olika bra beroende på laserns styrka o våglängd samt möjlighet att fokusera rätt.

    Många faktorer....
    nja, nu skriver ju grabben han testat 13 verbatim så det är inga skitskivor.

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    nja, nu skriver ju grabben han testat 13 verbatim så det är inga skitskivor.
    Inte säkert att just hans laser gillar Verbatim osm fungerar på ca:98%av alla maskiner

    Vissa maskiner gillar skitskivor bättre än kvalitetsskivor
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  5. #5
    Registrerade
    Sep 2008
    Inlägg
    4
    Respekt
    0

    Stämmer

    Det är många faktorer som spelar in som folk säger, så jag lär så länge jag lever.

    Tack för svaren

  6. #6
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Skriv en rad om du får det att fungera o berätta hur
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. PSP problem (vill ej starta)
    By ohha in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-29, 17:41
  2. "Litet" xbox problem
    By oBoi in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-27, 10:15
  3. Nytt problem med min wiikey chippad chrome wii.
    By BarrySWE in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2007-08-23, 10:57
  4. Nytt skal = problem
    By hunter in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-10, 17:47
  5. Guide till autouppdaterande TvGuide i XBMC
    By ktd in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 150
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 20:33

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •