Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: HJÄLP - Min Xbox spökar....

Registrerade
    Aug 2004
    Respekt
    0

HJÄLP - Min Xbox spökar....

Snälla finns det någon som kan hjälpa mig... Min xbox började spöka igår kväll när jag skulle titta på film... när jag trycker på "power"-knappen så skickas släden ut till skivspelaren, sedan vägrar den starta utan den stannar i ett läge däre xbox loggan visas... jag provade att starta o köra tillbaka skivspelaren flera gånger samt av/på med strömmen sedan hoppade den plötsligt igång...
    Min xbox är chippad samt har en 160gb hd men jag minns faktiskt inte vilket chip men jag köpte det på psx samt det ligger XBMC på

Registrerade
    Aug 2004
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av pafa Visa Inlägg
    Snälla finns det någon som kan hjälpa mig... Min xbox började spöka igår kväll när jag skulle titta på film... när jag trycker på "power"-knappen så skickas släden ut till skivspelaren, sedan vägrar den starta utan den stannar i ett läge däre xbox loggan visas... jag provade att starta o köra tillbaka skivspelaren flera gånger samt av/på med strömmen sedan hoppade den plötsligt igång...
    Min xbox är chippad samt har en 160gb hd men jag minns faktiskt inte vilket chip men jag köpte det på psx samt det ligger XBMC på
    Finns det ingen som vet vad detta beror på ? ? ?

Registrerade
    Jun 2008
    Från
    Bunkergate 7
    Respekt
    17
    du kan ju alltid ta med dig maskinen in till oss på psx. så kan jag titta på det.
    kan vara chippet som ställer till med nått alternativt är det att det ligger något skit i läsaren

Registrerade
    Aug 2004
    Respekt
    0
    Jag får ha det i åtanke nästa gång jag åker till stockholm.... Men finns det inget jag kan kolla själv ? ? ?
    Jag kan ibland få sitta upp till 5 min och trycka av & på xboxen för att till slut få den att starta utan att skicka ut släden, samtidigt låter det som om den inte hittar hårdisken

Liknande diskussioner

1. Hårddisk från xbox till xbox
    By bynson in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2008-04-24, 22:10
  2. Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-08, 13:39
  3. Ska flasha xbox 360. Rätt på det?
    By MoFa in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-02-25, 11:38
  4. hjælp med streeming
    By pepper75 in forum XBOX Media Player / Media Center
    Senaste inlägg: 2006-03-24, 03:13