Original inlägg av
raccoon85
Hej!
jag köpte en beggan PSP på Gameshop.Allt funkar som det ska och jag va o flashade den hos PSXcare för inte så länge sen.Då dom som jag lade märke till att batteriet va lite bucklat...så luckan e svår att få igen och batteriet glappar lite pga att luckan sitter fel.
Va inne hos dom idag och så sade dom att dom skulle ringa o försöka beställa ett nytt sånt batteri, eller i "värsta" fall beställa en Ny PSP-Phat och ersätta med min gamla.
Att få en ny har ju sina för och nackdelar...får jag en helt ny måste jag ju flasha om den för 300kr.men får o andra sidan en helt ny.
Men skulle jag få en ny och dom skulle behålla min nuvarande..kanske man inte vill att dom behåller och skickar iväg den med CFW?..det ser väl inte så himla bra ut då, är det nån risk för mig personligen om dom ser att den är flashad?kanske bäst att "återställa" den innan om det går till allt vanliga mjukvara
Ni som jobbar där och ser detta inlägg kommer säkert ihåg mig då ni påpekade mitt batteri?
Blir jag illa tvungen att köpa en till flashning trots att jag redan köpt en,förstår ju att det e på 2 olika apparater..men hoppas att ni kanske ser att mitt är lite jobbigt...att köpa 2 flashningar.
Tack på förhand!
Bookmarks