Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: skäll inte på mig

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2003
    Inlägg
    4
    Respekt
    0

    skäll inte på mig

    tjaba vet att det finns massa trådar om rrod. Men jag hittade ingen som hjälpte mig. Jag har haft min pudding instängd i ett skåp tillsammans med diverse annan värmealstrande utrustning. Vilket resulterade i RROD. jag var i dag ute och inhandlade diverse skruv och brickor och kylpasta för att försöka rädda livet på min vän. men döm om min förvåning! jag tog ut henne ur finkan och satte på henne ;=) vipps röda fu..ing dioder. jag gick ut med jycken. när jag kom hem så var d likadant. stängde av och tänkte inleda slakten. men så tänkte jag naa en chans till får hon nog få. satte på igen;=) och det funkar!!! har lirat ett par timmar nu utan problem. har nån annan varit med om d? är allt ok nu? lr kommer det snart balla ur igen? tacksam för svar.

    lets drink some beer.

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    26
    stor risk att den kommer få rrod igen. nej, den är nog inte ok. när den får nästa rrod kan jag inte svara på...

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2003
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    kan medela att det inte gick så jättebra.ingen rrod iofs men den fryser när jag bootar upp så d e väl typ samma sak. =(


    nu blir d kirurgiskt ingrepp...

  4. #4
    Registrerade
    Mar 2008
    Inlägg
    23
    Respekt
    0
    Efter du bytt ut X-clampsen så e det mycket viktitgt att du trycker på mer kylning.
    Har fixat två boxar som sporadiskt rrodar lite i bland med att byta x-clampsen. Med orginal fläkt kan du kanske få liv i den 1-2veckor innan den strular igen, med bytta fläktar och högre kräm 2-3 månader, lyckades personligen inte få nån varaktig fix på nån av dom, men chansen för en permanent fix ökar ganska mycket med mer kylning skulle jag tippa på.
    Det här är bara mina personliga observationer och erfarenheter, men lika bra att dela med sig
    Last edited by Noneed; 2008-09-13 at 06:45.

  5. #5
    Registrerade
    Mar 2008
    Inlägg
    23
    Respekt
    0
    Semi-Edit: har vart presis samma problem som du har haft på boxarna jag refererade till

Liknande diskussioner

  1. Hur man flashar nästan allting på 3.03 OE & 3.10 OE
    By Nicla7 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2009-12-18, 16:45
  2. Playstation 3 spelen som inte kommer till xbox?
    By HeadHunter87 in forum Playstation 3
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-09, 00:01
  3. Nya Wii med D2C kan inte chippas, (inte än iaf)
    By Gemet in forum Nintendo WII - D2CKEY
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-06, 14:24
  4. Kan inte bränna Xbox360-spel
    By saifer in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2008-05-04, 19:33
  5. Behöver Häjlp Wii:t läser inte dom spelen jag bränner ut!
    By skager in forum Nintendo WII - Wiikey och Wiikey 2
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-01, 10:29

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •