Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Vilken gitarr? Guitar hero

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    19
    Respekt
    0

    Vilken gitarr? Guitar hero

    Hej!

    Nu har tjejen övertalat mig. Jag ska köpa gitarr. Jag har hittat den vita guitar hero 2 gitarren (med sladd) utan spel för 349 kr. Har den samma funktioner som den svarta guitar hero 3 gitarren (trådlös)? Är det samma knappar mm?

    Vilka andra spel kan man spela med den vita gitarren? Man kan väl använda den som gitarr och bas till rockband!? Hur lång är sladden?

    Guitar hero mic: Kan man använda den till andra sångspel som singstar mm?

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Gitarrfrågor:
    Guitarhero gurorna fungerar med alla Guitarhero spel o nyare som Aerosmith samt Rockband men det saknas Soloknappar som Rockbandguran har.

    Dock kan Rockbandguran bara spelas med Aerosmith som lägst och inte GH2+3.
    Båda gurorna kan man spela Basgångar, och Lead med ja.

    Jag har en sladdlös Gibson men kör du trådat så förläng med en USB förlängningssladd om du måste.

    Mic:
    Mig veterligen fins det ingen Mic till annat än Rockband
    Och mig veterligen existerar inte Singstar på 360.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    19
    Respekt
    0
    Stort tack för svaren! Det blir nog till att köpa 2 st. Totalt 700 spänn - Billigt!

    Vad gäller mic så finns den här till försäljning: Guitar Hero - World Tour - Mic

  4. #4
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    19
    Respekt
    0
    Kan man spela "Guitar Hero - World Tour" med "guitar hero 2" gitarren?
    (Jag har sett att det finns en del nya funktioner på "Guitar Hero - World Tour gitarren")

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Lanne76 Visa Inlägg
    Kan man spela "Guitar Hero - World Tour" med "guitar hero 2" gitarren?
    (Jag har sett att det finns en del nya funktioner på "Guitar Hero - World Tour gitarren")
    Svårt att säga då spelet har Release här i Sverige: 2008-11-07
    Och vi vet vad som brukar hända folk som spelar spel innan Releasedagar eller hur
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Och vi vet vad som brukar hända folk som spelar spel innan Releasedagar eller hur
    ja, det som händer är att endorfinerna ökar hos dem eftersom de får ha roligt innan alla andra.

  7. #7
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    ja, det som händer är att endorfinerna ökar hos dem eftersom de får ha roligt innan alla andra.
    Risk för Banning och sjösjuka
    Är det bara jag som upplever att saker rör sig efter ett långt pass GH spelande om man stirrar på skärmen o sen tittar på annat t.ex Taket
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. Guitar Hero 3 Aerosmith
    By PhR34k in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-16, 12:42
  2. Guitar hero II custom songs risker
    By Rickard123 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-10, 16:58
  3. Guitar Hero 3 problem
    By erikperik in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2008-04-07, 21:56
  4. Manual till Guitar Hero Gitarr?
    By GroGGmanneN.se in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-17, 21:24

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •