Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: XDA Developers

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24

    XDA Developers

    Tänkte bara börja med en nyttig länk ... http://www.xda-developers.com/
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  2. #2
    Registrerade
    Jun 2005
    Från
    Stockholm/Nacka
    Inlägg
    538
    Respekt
    20
    Jo den sidan använder man rätt flitigt. Tack vare de jag fick in Google android (Linux) i min HTC.

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Japp, gick från Tytn 1 skräpet till Tytn 2 ssom fungerar galant, inga fler hickor o automaturloggningar etc.
    Saknade dock applikationen att kunna köra Remote till datorer i WM6 som fans Standard i WM5 o det var lite därför jag köpte telefonen

    Men efter jag reggade mig på ovanstående forum för länge sedan o frågade fick jag länken till applinationen
    http://forum.xda-developers.com/atta...5&d=1184641424
    Så nu kan jag avnjuta omstarter av servrer och fjärrstyrning av datorer från min Tytn 2

    Ps. Smutt att kunna höja o sänka volymen på en mediaspelare även om man inte är på kontoret
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •