Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 31 till 37 av 37

Diskussion: GUIDE - Hur ser jag skillnaden på de olika DVD läsarna i en 360?

  1. #31
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    det finns vita kablar även i Liteon, men man brukar se GULA kablar, försök lysa runt lite, kanske med en starkare lampa? du bör kunna se dom gula kablarna där i... annars är det en BenQ du har nu
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  2. #32
    Registrerade
    Sep 2008
    Inlägg
    133
    Respekt
    16
    har kollat ordentligt, verkar som att det bara e vita kablar. , har för mig att jag kanske blanda ihop allt me att min bror ville flasha sin xbox nån dag efter mig och det gick inte för han hade liteon och då drog vi tillbaka till M.M och lämna tillbaka den och köpte en av psxcare. =) fan ska se över det här / tack

  3. #33
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Uplilia09 Visa Inlägg
    Verkar nice, men jag vet inte om det stod är trött och hinner inte med riktigt :

    Om tex. speed servern startar om, får jag ett likadant mail i min inkorg med en guldöverföringslänk så att jag kan flytta över mitt guld till nästa omgång?

    //Smeroth
    what? vad har detta med att identifiera sin 360 läsare att göra???? o.O

    och vad exakt är det du försöker fråga? jag hänger inte alls med om vad du frågar om... något om guld, dubbla mail........
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  4. #34
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    what? vad har detta med att identifiera sin 360 läsare att göra???? o.O

    och vad exakt är det du försöker fråga? jag hänger inte alls med om vad du frågar om... något om guld, dubbla mail........
    Verkar vara någon ny form av spambots, fattar inte meningen dock...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #35
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Verkar vara någon ny form av spambots, fattar inte meningen dock...
    ok, jao, det verkar lite som så att det kommit ut ngn ny form av "smart" spambot...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  6. #36
    Registrerade
    Mar 2005
    Inlägg
    5
    Respekt
    0

    fortfarande aktuellt?

    är guiden angående slim modellen högst upp i denna tråd fortfarande aktuell, även på nyinköpta maskiner? anledning till frågan är att jag nyligen köpt en, och enligt serienumret skall det vara en hitachiläsare, men enligt bilderna på slädarna är det en liteon, då "hacket" i släden saknas...

  7. #37
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av pzykoz Visa Inlägg
    är guiden angående slim modellen högst upp i denna tråd fortfarande aktuell, även på nyinköpta maskiner? anledning till frågan är att jag nyligen köpt en, och enligt serienumret skall det vara en hitachiläsare, men enligt bilderna på slädarna är det en liteon, då "hacket" i släden saknas...
    Serienummret har aldrig varit bra sätt att se vilken läsare det är på en slim, det har aldrig funkat... du kan se om det är liteon eller hitachi baserat på släden, sen kan du se vilken liteon det är baserat på tillverkningsdatum, dock är inte versionerna 100%:igt
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande diskussioner

  1. Guide: Flashning av BenQ VAD6038
    By pemani in forum XBOX 360 - Klistrade trådar, FAQ Vanliga frågor och svar, guider osv
    Inlägg: 338
    Senaste inlägg: 2010-01-16, 20:01
  2. Inlägg: 19
    Senaste inlägg: 2008-06-25, 16:59
  3. Skulle vilja ha en guide hur man uppdaterar sitt Wiikey
    By Lilleolov in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-14, 02:57
  4. Kan någon duktig hjälpa mig (Hitachi GDR-3120L 47DJ)
    By HaxxHaris in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 23
    Senaste inlägg: 2006-12-25, 11:20
  5. hur ser jag märket på dvd läsaren?
    By Daniel_25 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-21, 16:50

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •