Jag har köpt smartbuy cd-rw skivor och har försökt bränna superdisc 3.iso och varje gång som jag har provat så har det stått: Writing failed, illegal medium! Är det någon som vet varför?
Jag har köpt smartbuy cd-rw skivor och har försökt bränna superdisc 3.iso och varje gång som jag har provat så har det stått: Writing failed, illegal medium! Är det någon som vet varför?
Ska man lära sig måste man fråga...
_ _ _____________ _ _
/Boxhack
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av boxhack:
<strong>Jag har köpt smartbuy cd-rw skivor och har försökt bränna superdisc 3.iso och varje gång som jag har provat så har det stått: Writing failed, illegal medium! Är det någon som vet varför?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">De kan finnas finnas 100 olika saker som gör så att de blir så.
Men de brukar vara för att hdd inte hänger med i bränningen med andra ord att den går för sakta.
Pröva deframatera din hårdisk.
Och så kan de vara att din brännare inte har någon precition för att bränna sakta öka brännar hastigheten lite.
och villket brännar program kör du i?
Har provat:
Nero
primo dvd
_ _ _____________ _ _
/Boxhack
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
<strong>Har provat:
Nero
primo dvd</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Har du testat att bränna de snabbaste du kan?
Nej...
Ska prova direkt...
_ _ _____________ _ _
/Boxhack
Fungerade ej!
***suck***
_ _ _____________ _ _
/Boxhack
<strong>Fungerade ej!
***suck***</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Pröva ett annat brännar program tex cdrwin
Cdrwin fungerar ej på min data.:-(
Vet ej varför...
_ _ _____________ _ _
/Boxhack
hmm.. Verkar nästan som om det är något fel på brännaren..
Det är inte så att du inte kan bränna något just nu??
Och vad har du för brännare?
En flashning skulle kanske inte skada.
//CyberMan
<strong>Jag har köpt smartbuy cd-rw skivor och har försökt bränna superdisc 3.iso och varje gång som jag har provat så har det stått: Writing failed, illegal medium! Är det någon som vet varför?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Har tyvärr inget svar på din fråga Boxhack, däremot hoppas jag att du kan hjälpa mig att svar på en av mina frågor. Jag har förbrilt letat efter Superdisc 3 som du verkar ha.
Var kan jag få tag på den?
Är i akut behov av den för att rätta till felen på min box.
<small>[ 11 January 2003, 13:57: Meddelandet redigerat av: fiero ]</small>
Laddade hem det från doomarns ftp men tyvär så är den servern borta nu... (trist)![]()
Prova på #xbins på irc.
_ _ _____________ _ _
/Boxhack
<a href="http://www.psxcare.com/support/forum/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=49;t=000009" target="_blank">http://www.psxcare.com/support/forum/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=49;t=000009</a>
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Boxhack , jag har för mig att man förr inte kunde ha nero o cdrwin installerade samtidigt på sin dator,att dom kom i konflikt med varandra,har du provat cdrwin på datorn utan att nero e installerat, men de kan man kanske nu? Jag använder alltid nero,jag tycker den e bra.
Har provat det...![]()
_ _ _____________ _ _
/Boxhack
<strong>Har provat det...</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Funkar de och bränna på vanliga cd-r??
Och är datorn snabb i övrigt?
Om svaret är ja på båda frågorna , då är de fel på brännaren.
<boxhack> En fråga, hur stor är din imagefil? och i vilket program fick du meddelandet i?
Pratar vi överbränning så är inte smartbye inte det rätta alternativet eftersom dem har knappt inga överbrännings tider. finns skivor som håller typ 3.20min. mer än smartbye skitskivor. Kan du ge din -konfig- på din dator? Finns andra program som är bra, tex Blindwrite samt Alcohol 120% testa dem.
<mapa> Tror du förväxlat programmen lite, Det var Easy CD Creator o CDRwin som inte var kompatibla med varandra, det var förr... nu vet jag inte
<spel> nä, det tror jag inte! han beglagar ju sig bara över "EN image" så då är det inte fel på brännaren.
/ phenomena
<spel> nä, det tror jag inte! han beglagar ju sig bara över "EN image" så då är det inte fel på brännaren.
Fast han har ju testat med andra brännar program, andra brännar hastigheter.
Men om hans dator är seg i övrigt så är de inte konstigt att de inte går så bra.
Men han kan testa och bränna något annat på en cd-rw media...
<small>[ 18 January 2003, 16:18: Meddelandet redigerat av: spel ]</small>
Bookmarks