Ska köpa en PSP snart och funderar på om jag ska vänta på en PSP3000 eller köpa en chippad PSP2000..
Har hört att det ska vara krux med att byta FW i en 3000 och i senare 2000 maskiner, nån som har koll på detta?
Ska köpa en PSP snart och funderar på om jag ska vänta på en PSP3000 eller köpa en chippad PSP2000..
Har hört att det ska vara krux med att byta FW i en 3000 och i senare 2000 maskiner, nån som har koll på detta?
Så vitt jag vet så är det inga problem med några psp2000 kort, psp3000 kommer antagligen inte att gå att använda pandora på (kommer nog något hack såsmåningom).
Så jag säger vänta och se vad som är skillnaden på 2000 och 3000.
PS. Bara för att vara jobbig så är dom inte chippade utan flashade
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
Frågan är om den bättre skärmen är värd att vänta på och betala för?
Skype är inget jag använder så micen är ointressant för mig.
Om det inte är brådis så rekomenderar jag att du väntar och kollar var den faktiska skillnaden är
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
Nyare Slims modell 2004 med moderkort TA-088v3 går inte att köra pandora på. (Se: http://www.dark-alex.org/forum/viewt...hp?f=44&t=1194) PSP3000 finns inte att köpa ännu men chansen att den skulle köra med ett moderkort där pandora funkar är ju otroligt låg eller hur? Dock jobbas det på att knäcka även 3000 och som de säger i USA: "Finns det en vilja finns det en väg"
Kryssbox, X2PRO, Advanced Scart
Ehrm.....
Jo men v3 moderkort finns att köpa! lika illa som PSP 3000...
Dels i Asienland men de har även landat i Sverige!
http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=35479
Men du har rätt, PSP 3000 har inte landat i Sverige men dess odåga till lillebror V3 moderkorten *brrr*
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks