Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Brothers in Arms: Hell's Highway

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    64
    Respekt
    17

    Brothers in Arms: Hell's Highway

    Yes, drygt två års väntan är äntligen över, satan vad jag har längtat efter detta spel. Första intrycket då. Tycker det är riktigt bra, grym story, skitsnygg grafik. Stör mig dock att det är lite dålig grafikuppdatering ibland. Gillar såna spel som dessa, likaså Rainbow Six där man har befälet och får styra sina gubbar, riktigt kul.

    Är på kapitel 9 av totalt 10, så är ju snart tyvärr redan slut. Värt väntan var det dock! Vad tycker ni?

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    26
    Citat Original inlägg av The Joker Visa Inlägg
    Yes, drygt två års väntan är äntligen över, satan vad jag har längtat efter detta spel. Första intrycket då. Tycker det är riktigt bra, grym story, skitsnygg grafik. Stör mig dock att det är lite dålig grafikuppdatering ibland. Gillar såna spel som dessa, likaså Rainbow Six där man har befälet och får styra sina gubbar, riktigt kul.

    Är på kapitel 9 av totalt 10, så är ju snart tyvärr redan slut. Värt väntan var det dock! Vad tycker ni?
    har precis startat och håller på med tutorial.. verkar dock lovande.. är rätt mycket för krigsspel av moh, cod stil.. så jag antar detta kan vara något.. rainbow six vegas och vegas 2 var också spel jag gillade skarpt.. speciellt co-op..

    ger en mer detaljerad sammanfattning när man lirat lite mer..

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    64
    Respekt
    17
    Klarat ut spelet nu, och jag är grymt nöjd. En av de bästa storys jag sett i ett spel, det är precis som en gripande krigsfilm faktiskt. Väldigt realistiskt, till det mesta. Lite mindre buggar och lite annat fix hade gett det full pott. 4,5/5!

Liknande diskussioner

  1. Får inte splitscreen att funka i brothers in arms
    By CIRCLE_P in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2005-04-05, 23:15

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •