Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Pure

Registrerade
    Jun 2008
    Respekt
    17

Pure

Provade demot och tyckte det var riktigt roligt! Så tankade ner det och har inlett en world tour nu. Rätt roligt arkadracingspel tycker jag. Går fort som fan och det är riktigt snyggt också.

Dock en grej...

Nån mer som upplever laggande, inte under själva Loading-screenen utan när spelet har laddat inför ett race och så kommer det en liten filmsnutt om själva banan så kan man trycka "Press A to skip" eller nåt liknande. Där laggade det som fan för mig, men inte under själva körningen. Nån med samma problem?

Är ntsc-versionen jag brännde ut av spelet, funderar på att testa med pal och se om det är samma sak.

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    26
    har också IMARS releasen och har inte noterat något lagg, har inte spelat så mycket kan väl tilläggas... kan kika på det imorgon.

när man ändå är inne på racing så testade jag "Baja: Edge Of Control", tyckte det var förbannat svårt.. styrningen var jobbig och stannade biljäveln så var det omöjligt att komma upp för backar om du inte körde tillbaka 2 mil och provade igen.. annars slirade du bara.. riktigt irriterande spel.. tacka vet ja colin: dirt

Registrerade
    Jun 2008
    Respekt
    17
    Okej, väntade med att tanka det, visste inte om det var värt det eller ej. Detta verkade lite roligare. Körde några race idag och det var inget lagg innan racet börjar. "Filmsnutten" visades inte så det var nog därför.. Var första gången i första racet i World Tour, så det kanske inte blir så mer, förhoppningsvis. Rätt skoj faktiskt

Liknande diskussioner

1. WipeOut Pure
    By SlayerX_ in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2006-05-24, 22:35
  2. WipeOut Pure
    By SlayerX_ in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2005-12-14, 18:08

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner