Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Flashad Samsung

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    0

Flashad Samsung

tjena.
    flashade min 360 med samsung DVD i november förra året, har nu på senare dar blivit sugen på att lira online och har aldrig haft den online förut . Har absoult ingen aning om hur man ser vilken ver. man har på flashningen.. har fått för mig att det är bättre med en nyare och om det isf skulle vara värt att uppdatera till en nyare (=säkrare) som jag tror har kommit efter min flashning.

är det bara o köra på eller ska jag ta det säkra före det osäkra..

PS. har jag missat en tråd med massa bra svar hänvisa mig gärna dit

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    26
    uppgradera du.. ixtreme 1.4 har en del buggar fixade som ev. kan leda till ban om du kör äldre version.

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    0
    härligt, kostar det som en vanlig flashning då?

är det något man vågar sig på själv nu för tiden ? verkade lite väl svårt förrut iaf

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av olympus Visa Inlägg
    härligt, kostar det som en vanlig flashning då?

är det något man vågar sig på själv nu för tiden ? verkade lite väl svårt förrut iaf
    Har du flashat din box hos oss tidigare kostar det bara 350 kr annars 500 kr.
    Klart du kan våga dig på det själv om du orkar, ruttnar du är du välkommen förbi oss
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Har du flashat din box hos oss tidigare kostar det bara 350 kr annars 500 kr.
    Klart du kan våga dig på det själv om du orkar, ruttnar du är du välkommen förbi oss
    låter kanon det!
    vet du kanske (eller någon annan) hur stor "säkerhetsskillnaden" kan vara på att uppdatera flashningen till det senaste (1.4?) fast det kanske är omöjligt att veta, undra om det är värt de lixomm ?

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av olympus Visa Inlägg
    låter kanon det!
    vet du kanske (eller någon annan) hur stor "säkerhetsskillnaden" kan vara på att uppdatera flashningen till det senaste (1.4?) fast det kanske är omöjligt att veta, undra om det är värt de lixomm ?
    Prova Googla på uppdateringar o vad som är skillnaden mellan 1.2 eller vad du kört för mjukvara i DVDn innan
    Bättre läsning från skivor är nog bara en av de många uppdateringar som gjorts på 1.4.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

1. Spela Online med en flashad psp?
    By dt_power in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2008-08-20, 00:22
  2. Testa om boxen från Tyskland är flashad
    By Chsandberg in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-04-03, 23:35
  3. Ny DVD-brännare, samsung.
    By Catstyle in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-02-19, 00:29
  4. Officiella "vilka xbox 360 har samsung dvd" tråden
    By jarkko in forum XBOX 360 - Allmänt