Tjena alla!
Jag har fåt problem med min psp, jag kan inte spela spel från minneskortet.
Jag kan spela orginalspel från skiva men när jag ska starta från minneskort blir det bara svart, lika dant när jag försökte uppdatera FW.
Vad kan det bero på?
Tjena alla!
Jag har fåt problem med min psp, jag kan inte spela spel från minneskortet.
Jag kan spela orginalspel från skiva men när jag ska starta från minneskort blir det bara svart, lika dant när jag försökte uppdatera FW.
Vad kan det bero på?
Piratminneskort?
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
Nä, det har fungerat tidigare och det är bara spel som inte funkar så film m.m. går bra!
Har du någon custom firmware inlagd??? Annars kolla "system settings" / "system information". För att köra spel rekommenderar jag att du lägger in senaste firmware ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Jag har FW 3.52 M33! Det går inte lägga in någon nyare för det blir bara svart när jag startar något ifrån spel mappen på minneskortet vad det än är jag startar!?
I XMB (huvudmenyn) kan du trycka på select, då kommer du få upp VSH Menu, testa att ställa om umd iso mode.
3.521 är lite väl oldschool, alla spel går inte igång på den.
Kasta in 4.01 M33-2 minst vettja
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Minst hehe?
Vad är max då? 4.01 M33-2? :P
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
5.0 Very Beta Beta som det ryktats om med bättre RSS läsare etc.
Dock inget som släppts ännu eller Revvats
Ja 4.01 M33-2 är väl den senaste "Sikka Messerschmitt Fasoner!
http://sv.wikipedia.org/wiki/Besserwisser
http://sv.wikipedia.org/wiki/Messerschmitt
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
/ Pendragon
Snyggt jobbat ... Har du fler probs så kom ihåg vars du ska gå för att fråga
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Ännu ett umd-mode problem avhjälpt hehe =)
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
Borde väl finnas i FAQ tycker jag
Vi brukar ställa om de enheter vi säljer till Sonys 9*** UMD mode iaf åt våra kunder som standard. *ja ja ibland kanske vi missar det, men vi är inte mer än människor här "
Det samt " Min PSP går apaslött, vad händer ?? *Din son/Dotter eller du har väl klantat till det o ropat på VSH menu och ändrat CPU hastigheter. ställ dessa till Default o gå in via Recovery o stäng av VSH menu så kan du inte klanta dill det igen
/ Pendragon
Den första finns redan:
Mitt spel dyker upp i Game men det blir bara svart!
Starta pspn normalt, när du är inne i XMB så tryck på select och ändra på UMD Mode. Oftast så funkar M33 eller Sony Driver men ibland så måste man
ha OE isofs legacy.
Det kan också vara att din processorhastighet behöver höjas vilket du kan göra via samma meny (300 är standard och 333 är bra för krävande spel med tar med batteri)
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
M33 driver är den som funkar bäst ... Testar alla de spel som släpps på nätet och sparar dom på hög (fånig ovana då jag ej spelar dom) och M33 driver har bara felat en gång än så länge ...
/ Pendragon
Bookmarks