Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: Psp Minneskort

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2008
    Inlägg
    13
    Respekt
    0

    Psp Minneskort

    Hej

    När jag sätter i mitt minneskort från psp till datorn så vill datorn formatera typ E: hur ska jag göra? behöver ISO och CSO komprimeras och isådanna fall hur?

    MVH Supercross10

  2. #2
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Formatera kortet i PSP:n kolla under system settings ... Iso funkar bra att köra direkt, cso är en komprimerad iso image som också funkar bra att köra direkt ... Har du några frågor så tycker jag att du ska använda sökfunktionen, allt står förklarat minst 10 ggr om ... och vadå "formatera typ E:" ... Vad får ni lära er i skolan nuförtiden??? Inte verkar det vara svenska ialf ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2008
    Inlägg
    13
    Respekt
    0
    hej men frågan är om det händer något om man formaterar minneskortet i datorn, detta är formaterat i pspn redan. är ny här så

  4. #4
    Registrerade
    Feb 2007
    Från
    Zinken
    Inlägg
    226
    Respekt
    0
    Ja, minneskortet blir helt blankt (inga filer eller mappar kommer att finnas kvar).

    Minneskortet kan inte bli skadat om du formaterar det i datorn, men det är däremot totalt vädelöst, mycke bättre att bara gör de i pspn..

  5. #5
    Registrerade
    Sep 2008
    Inlägg
    13
    Respekt
    0
    hej och tack för ditt svar. sakne är den att jag har ett helt nytt minneskort som är formaterat i psp men när jag ska lägga in spel från datorn så vill den först formatera kortet. hur går man vidare därifrån

  6. #6
    Registrerade
    Sep 2008
    Inlägg
    13
    Respekt
    0
    hej och tack för ditt svar. saken är den att jag har ett helt nytt minneskort som är formaterat i psp men när jag ska lägga in spel från datorn så vill den först formatera kortet. hur går man vidare därifrån, går det att lägga in spel på annat vis

  7. #7
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Om du har formaterat den i pspen så ska i princip alla os känna igen kortet
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  8. #8
    Registrerade
    Sep 2008
    Inlägg
    13
    Respekt
    0
    hej igen
    jag är som sagt ny på detta område. Men gälllande mitt minneskort så är det formaterat i psp. Men när jag sätter i det i datorn så vill datorn formatera om detta eller rättare sagt formatera diskenhet E. jag har ett par iso samt cso filer nere på datorn. snälla hjälp mig med detta. behöver jag något mer utöver detta för att kunna spela osv. (psp är nyligen flashad)

    tack på förhand

  9. #9
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Köp en Usb kabel, koppla in mellan PSP <--> Dator och aktivera USB mode och för över önskade filer ... Kabeln du behöver finns överallt att köpa och kostar kanske en 50 lapp ... Spel (iso, cso) ska ligga under ISO mappen ... Försök att undvika långa filnamn ..
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Liknande diskussioner

  1. Ny köpt Psp vill inte installera 3.90 custom.
    By Downp in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 18
    Senaste inlägg: 2008-04-30, 00:05
  2. PSP minneskort
    By Shadow90 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 14
    Senaste inlägg: 2007-10-23, 10:35
  3. PSP bytes mot PSP Slim
    By Pendragon in forum Annonser/SPAM
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-23, 02:48
  4. PSP minneskort: tar bort filer men frittutrymme konstant
    By mamesan in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-04, 17:39

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •