Hej
När jag sätter i mitt minneskort från psp till datorn så vill datorn formatera typ E: hur ska jag göra? behöver ISO och CSO komprimeras och isådanna fall hur?
MVH Supercross10
Hej
När jag sätter i mitt minneskort från psp till datorn så vill datorn formatera typ E: hur ska jag göra? behöver ISO och CSO komprimeras och isådanna fall hur?
MVH Supercross10
Formatera kortet i PSP:n kolla under system settings ... Iso funkar bra att köra direkt, cso är en komprimerad iso image som också funkar bra att köra direkt ... Har du några frågor så tycker jag att du ska använda sökfunktionen, allt står förklarat minst 10 ggr om ... och vadå "formatera typ E:" ... Vad får ni lära er i skolan nuförtiden??? Inte verkar det vara svenska ialf ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
hej men frågan är om det händer något om man formaterar minneskortet i datorn, detta är formaterat i pspn redan. är ny här så
Ja, minneskortet blir helt blankt (inga filer eller mappar kommer att finnas kvar).
Minneskortet kan inte bli skadat om du formaterar det i datorn, men det är däremot totalt vädelöst, mycke bättre att bara gör de i pspn..
hej och tack för ditt svar. sakne är den att jag har ett helt nytt minneskort som är formaterat i psp men när jag ska lägga in spel från datorn så vill den först formatera kortet. hur går man vidare därifrån
hej och tack för ditt svar. saken är den att jag har ett helt nytt minneskort som är formaterat i psp men när jag ska lägga in spel från datorn så vill den först formatera kortet. hur går man vidare därifrån, går det att lägga in spel på annat vis
Om du har formaterat den i pspen så ska i princip alla os känna igen kortet
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
hej igen
jag är som sagt ny på detta område. Men gälllande mitt minneskort så är det formaterat i psp. Men när jag sätter i det i datorn så vill datorn formatera om detta eller rättare sagt formatera diskenhet E. jag har ett par iso samt cso filer nere på datorn. snälla hjälp mig med detta. behöver jag något mer utöver detta för att kunna spela osv. (psp är nyligen flashad)
tack på förhand
Köp en Usb kabel, koppla in mellan PSP <--> Dator och aktivera USB mode och för över önskade filer ... Kabeln du behöver finns överallt att köpa och kostar kanske en 50 lapp ... Spel (iso, cso) ska ligga under ISO mappen ... Försök att undvika långa filnamn ..
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Bookmarks