Hej!
Jag fick problem med mitt xbox för några veckor sen, hel svart bild men ljudet fungerade... det började med att färgerna i spelen blev konstiga (röd gröna).
Det här xboxet hade en samsung drive...
En vän till mig hade ett xbox som var trasigt, hitachi dvdn läste inte (magnet problem), så det jag gjorde var att flytta min samsung in till den fungerande xboxen som jag fick av min kompis (hitachi) och flytta den "trasiga" dvdn till min gamla xbox som hade video-problem.
Jag patchade+spoofade samsungen så den fungerar i hitachi-xboxen.
Varför jag gör detta är för att jag inte vill få min samsung utbyt vid reparationen, men nu till frågan... är det något jag bör tänkte på när jag skickar in xboxet? Kommer dom kontrollera att det är rätt DVD i xboxet? För jag har ju en hitachi i ett xbox som ska ha en samsung, key:na stämmer ju inte heller... kontrollerar dom sånt här? Eller läser dom bara felbeskrivningen och byter ut xboxet?
Förresten när får ni in nya Microsoft klistermärken? en kompis var där idag och ni hade inga... står på hemsidan att det finns på lager ju
Måste ringa till microsoft och skjuta upp reparationen
Tack för ett bra forum!!!
Bookmarks