Tänkte köpa mig en ny xbox360 då jag sålde min förra i början på för att jag inte hade tid! Funderade på att köpa en Wii först men hatar dålig grafik även om tjejen gillar spelen till dem. PS3 känns inte aktuell då jag inte har lust att lägga ut en massa pengar på spel så ev inte är bra. Därför tänkte jag köpa en xbox360 & t,ex låta psxcare flasha den då de gjorde det på min förra. Antar att nu borde väl alla ha nya kylningen + allt som kom med det eller?
Sen har ju MS börjat sätta i andra läsare så risken är väl stor om man väljer en med LOT nr 820 eller högre så får man en Lite-on läsare.
Hört lite varstans att RROD förekommer men men man får väl räkna med det. Men frågan är, är det någon som upplever de nya boxarna som tystare eller?
Var inne på Elgiganten en snabbis & då när jag kolla deras LOT nr så var det 827 mm. Det roliga var att några var det plastband som de t,ex har ifrån fabriken medan andra var det inga utan larm dosor som om de ev hade varit öppnade eller tillbaka skickade.
Vilka kan tänkas ev ha kvar gamla, t,ex sådana som stormarknader Coop, ICA maxi borde väl inte ha så pass nya eller? Har många premium m 20GB LITE-on läsare eller är det en chansning som vanligt!
Är så förbannat sugen på att spela igen!
Vilka boxar m läsare tillhandahåller PSXcare med?
Tack på förhand
Bookmarks