Ok. Nu ska vi se om jag är med på samma båt. När abgx/Mulleter säger att "Stealth check passed!" etc..Så är det bara att den är patchad rätt? men inte live säker fören den är Verifierad?.
Ok. Nu ska vi se om jag är med på samma båt. När abgx/Mulleter säger att "Stealth check passed!" etc..Så är det bara att den är patchad rätt? men inte live säker fören den är Verifierad?.
Halo Wars XBOX360-GLoBAL [Region Free]
Finns de risk att man kan bli bannad om man kör med en ny profil, utan nätverkskabel om man sedan senare lirar ett köpt spel med en annan profil? Iom att spelet ligger ute 2 veckor tidigare.
Får upp att den inte finns i onlinedatabasen jag.
En Timme Sedan 13:44
Jo, För att det inte är Verifierat... Men Releasen Funkar Bara det att Du får Akta dig lite när du slänger in den på Din Live Profil
vad jag förstår så spelar det inte någon roll. Om du kör utan kabel etc...För alla spel lagras i någon "form/någon stans i lådan " sen skickas till pytte mjukt (MS). Så fort du går online. Men jag kan ha fel!. Bara gissar
Sen tror jag att dom inte bannar via profilen utan mac-adressen.
Last edited by SH!Ne; 2009-02-20 at 17:12.
Last edited by comp00; 2009-02-20 at 17:30.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
det där bör du fixa till (359 vinklarna) annars nice
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Google is your friend!
Bookmarks