Sida 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Visar resultat 61 till 90 av 102

Diskussion: Trams flyttat från Fungerande Releaser tråden

  1. #61
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Xbox Live addon, finns inte på skiva så den kommer förmodligen inte släppas som release tyvär, den frågan hör egentligen hemma under GTA IV...
    vet att den här frågan inte hör hit....men tyvär är det ganska jobbigt att vad man än nästan ställer för fråga så har den en egen tråd utan att man vet om det...men iallafall....varför skulle man inte kunna ladda ner lost and the damned på nätet när man kan tex ladda ner dashboards till xbox finns inte heller på skiva.....

  2. #62
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Xbox4Life Visa Inlägg
    vet att den här frågan inte hör hit....men tyvär är det ganska jobbigt att vad man än nästan ställer för fråga så har den en egen tråd utan att man vet om det...men iallafall....varför skulle man inte kunna ladda ner lost and the damned på nätet när man kan tex ladda ner dashboards till xbox finns inte heller på skiva.....
    den finns som download på deras hemsida... (dashboard alltså) anledningen till att den inte går att få tag på via nätet är för att det är en live produkt, som t.ex arcade spelen, dessa fungerar inte på skiva och går inte att flytta över hur som helst mellan boxar. kanske kommer ut på skiva i framtiden, vad vet jag? men jag skulle inte chansa på det...

    om du vill veta om det redan finns en tråd för något så finns det en alldeles utmärkt fungerande Sökfunktion, använd den!
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #63
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    senast jag kollade så kostar 2000 poäng ~230:-, spelet kostar 1600 poäng, dvs ~185:-, det är det värt. kommer inhandlas så fort man betat av liren man håller på med nu

  4. #64
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    den finns som download på deras hemsida... (dashboard alltså) anledningen till att den inte går att få tag på via nätet är för att det är en live produkt, som t.ex arcade spelen, dessa fungerar inte på skiva och går inte att flytta över hur som helst mellan boxar. kanske kommer ut på skiva i framtiden, vad vet jag? men jag skulle inte chansa på det...

    om du vill veta om det redan finns en tråd för något så finns det en alldeles utmärkt fungerande Sökfunktion, använd den!
    dashboard behöver man inte alls ladda ner på någon hemsida....finns svävande
    överallt .....tex piratebay,btjunkie mm......konstigt om inte lost and damned filerna skulle släppas....likadant....ajustde de härr e en release tråd..
    nån som har en aning om release till avi codec??? men det får man väl inte heller prata om här...o på andra trådar är d ingen som har nån aning...

  5. #65
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av Xbox4Life Visa Inlägg
    dashboard behöver man inte alls ladda ner på någon hemsida....finns svävande
    överallt .....tex piratebay,btjunkie mm......konstigt om inte lost and damned filerna skulle släppas....likadant....ajustde de härr e en release tråd..
    nån som har en aning om release till avi codec??? men det får man väl inte heller prata om här...o på andra trådar är d ingen som har nån aning...
    AVI codec går BARA att få via live då den signeras med din xboxs ID och kan därför inte delas ut.

    Och jag tankar hellre nya dashboarden från M$ hemsida än via någon skum torrent...
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  6. #66
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Xbox4Life Visa Inlägg
    dashboard behöver man inte alls ladda ner på någon hemsida....finns svävande
    överallt .....tex piratebay,btjunkie mm......konstigt om inte lost and damned filerna skulle släppas....likadant....ajustde de härr e en release tråd..
    nån som har en aning om release till avi codec??? men det får man väl inte heller prata om här...o på andra trådar är d ingen som har nån aning...
    Vad menar du med att man inte behöver ladda hem den och att den finns svävande? om du vill ha den nya dashboarden på din 360 kan du ladda hem den här:

    http://www.xbox.com/en-US/support/sy...temupdates.htm (info om hur du använder den)

    och här är själva filen:
    http://download.microsoft.com/downlo...all08_7363.zip
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #67
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    247
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Vad menar du med att man inte behöver ladda hem den och att den finns svävande? om du vill ha den nya dashboarden på din 360 kan du ladda hem den här:

    http://www.xbox.com/en-US/support/sy...temupdates.htm (info om hur du använder den)

    och här är själva filen:
    http://download.microsoft.com/downlo...all08_7363.zip
    Som du vet så har jag precis köpt ett nytt xbox 360 1.5 Iextreme. Har jag redan den nya dashborden eller behöver jag uppdatera?

    Mvh
    // Greim



    Solus lupus - Ensam varg
    -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

  8. #68
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    du behöver gå in på live eller ladda in den där om du ska ha senaste dashboarden... om du inte redan varit online med din box
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  9. #69
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Hejsan.

    Hur tar man reda på om den versionen av ett spel är samma version som finns veriferad i t.ex abx360 databasen. Jag har kollat in excelfilen och alla versioner av spelen verkar ha ett visst "serienummer". Men låt säga att jag laddar ner Fallout.3.USA.XBOX360-RUiNS.

    Hur kollar jag så denna finns med innan jag laddar den?

    Tacksam för svar!

  10. #70
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    247
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    du behöver gå in på live eller ladda in den där om du ska ha senaste dashboarden... om du inte redan varit online med din box
    Okej, Nope har inte varit online med mitt xbox ännu.

    Mvh
    // Greim



    Solus lupus - Ensam varg
    -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

  11. #71
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    187
    Respekt
    17
    Öhh är det nån som vet vad huvudstaden i Spanien heter?
    Last edited by Itchi; 2009-02-18 at 18:31.

  12. #72
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av Itchi Visa Inlägg
    Öhh är det nån som vet vad huvudstaden i Spanien heter?
    Madrid?
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  13. #73
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av freddelajno Visa Inlägg
    Hejsan.

    Hur tar man reda på om den versionen av ett spel är samma version som finns veriferad i t.ex abx360 databasen. Jag har kollat in excelfilen och alla versioner av spelen verkar ha ett visst "serienummer". Men låt säga att jag laddar ner Fallout.3.USA.XBOX360-RUiNS.

    Hur kollar jag så denna finns med innan jag laddar den?

    Tacksam för svar!
    det blir svårt, googla och hoppas på att en vänlig själ lagt ut uppgifter om det eller använd dig av uteslutningsmetoden av vilka releaser som släppts och etc. annars får du ladda hem och kolla med abgx360.

  14. #74
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Itchi Visa Inlägg
    Öhh är det nån som vet vad huvudstaden i Spanien heter?
    Ett tips, använd google om du är osäker på saker och ting och behöver svar snabbt speciellt sådana där saker
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  15. #75
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    187
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Ett tips, använd google om du är osäker på saker och ting och behöver svar snabbt speciellt sådana där saker
    Du vet inte var jag vänder mig om jag BARA vill veta vilka realeser som funkar till Xbox???

  16. #76
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Itchi Visa Inlägg
    Du vet inte var jag vänder mig om jag BARA vill veta vilka realeser som funkar till Xbox???
    Den gammla xboxen? det kan jag tyvär inte svara på... har inte tänkt så mycket på det själv tyvär då jag fått dom flesta spelen av min morbror till gammel boxen
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  17. #77
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Itchi Visa Inlägg
    Du vet inte var jag vänder mig om jag BARA vill veta vilka realeser som funkar till Xbox???
    de spelen som finns med på listan fungerar med xbox360, alltså alla de spel som inte finns med fungerar enbart med xbox. sedan kollar du här efter specifik release.
    Last edited by int21; 2009-02-19 at 08:35.

  18. #78
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    187
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    de spelen som finns med på listan fungerar med xbox360, alltså alla de spel som inte finns med fungerar enbart med xbox. sedan kollar du här efter specifik release.
    Hehe ni är snälla ni,INT21 och Swizzy

    Jag ville bara vara dryg och ironisk över att denna tråd har blivit ett skämt, precis allt utom fungerande realeser e vad man numera kan läsa om i denna tråd (och ja, jag är medveten om att jag göra samma sak nu)

    Stäng ned den här tråden och skapa en ny för fungerande releaser. Så slipper man bränna bort Verbatim i onödan. ABGX e bra men ibland blir de nukade i efter hand.

  19. #79
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Itchi Visa Inlägg
    Hehe ni är snälla ni,INT21 och Swizzy

    Jag ville bara vara dryg och ironisk över att denna tråd har blivit ett skämt, precis allt utom fungerande realeser e vad man numera kan läsa om i denna tråd (och ja, jag är medveten om att jag göra samma sak nu)

    Stäng ned den här tråden och skapa en ny för fungerande releaser. Så slipper man bränna bort Verbatim i onödan. ABGX e bra men ibland blir de nukade i efter hand.
    vill man vara helt säker på att den kommer fungera testar men den själv i abgx360 och/eller XDVDMulleter innan man bränner, det finns alltid folk som döper om releaserna! (Ej fungerande releaser blir då helt plötsligt fungerande releaser baserat på namnet >_<)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  20. #80
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Hallå igen !

    Har problem med Cobra 11 Burning Wheels-Allstars och när jag kör den i ABGX360 så får jag fail och error 404 trots att den finns med i databasen va jag kan se i alla fall. Någon som lyckats få den ok eller någon som har tips.

    Mvh

    Brauer

  21. #81
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Brauer Visa Inlägg
    Hallå igen !

    Har problem med Cobra 11 Burning Wheels-Allstars och när jag kör den i ABGX360 så får jag fail och error 404 trots att den finns med i databasen va jag kan se i alla fall. Någon som lyckats få den ok eller någon som har tips.

    Mvh

    Brauer
    1. kolla att du har korrekt .ini fil för ABGX360 (på rätt ställe)

    2. testa den i XDVDMulleter (fixa om det går) testa den sedan igen i ABGX360
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  22. #82
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Ok !

    Jag har den .ini fil från 2008-11-30 finns det nån nyare?

    Och var är på rätt ställe ?

    Brauer

  23. #83
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Brauer Visa Inlägg
    Ok !

    Jag har den .ini fil från 2008-11-30 finns det nån nyare?

    Och var är på rätt ställe ?

    Brauer
    gör såhär:

    1. Öppna Wordpad/Anteckningar (eller skapa nytt text dokument och öppna den)

    2. skriv in följande i den text filen:

    Kod:
    @echo off
    echo.
    echo Kopiering av .ini till "%APPDATA%\abgx360"
    echo.
    if exist "%APPDATA%\abgx360" goto skip
    mkdir "%APPDATA%\abgx360"
    :skip
    copy /y abgx360.ini "%APPDATA%\abgx360"
    echo.
    pause
    3. spara som install_ini.bat

    4. öppna install_ini.bat (nu ska det vara en .bat fil och inte .txt fil) och voila! du har den på rätt ställe oavsett om du kör Vista eller xp

    om du fortfarande får samma fel kan du kolla att din brandvägg inte blockerar ABGX360 då detta också påverkar om den hittar eller inte... fungerar det fortfarande inte och du har kollat brandväggen och ser där att den inte blockeras vänta någon dag eller två och prova igen, servern kan tillfälligt vara ner ibland...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  24. #84
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Ok jag ska testa sen, tack så länge !

    Brauer

  25. #85
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Brauer Visa Inlägg
    Ok jag ska testa sen, tack så länge !

    Brauer
    tänk på att den nya ini filen måste ligga på samma ställe som .bat filen när du kör den. nya ini filen finner du här. du kan också ladda hem abgx360 och xdvdmulleter här, där är .bat och ini inkluderad, bara att köra.

  26. #86
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Nu har jag provat era tips men utan resultat. Verkar som att programmet aldrig kommer åt databasen. Har varit inne i brandväggen (norton) och tillåtit abgx. Nedan ser ni vad abgx säger.

    ────────────────────────────────────────────────── ─────────────────────────────
    \\//\\//\\//\\//\\/█\\//\ \ \/ /┌─┐┌─┐┌─┐\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\
    //\\//\\//\\//\█▀█\█▀█\█▀█/ /\ \ ─┤├─┐│ │//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//
    ───────────────▀▀▀─▀▀▀─▀▀█──────└─┘└─┘└─┘─v0.9.4── ─────[http://abgx360.net]────
    ▀▀▀
    Checking for updates to GameNameLookup.csv and abgx360.dat...
    Downloading GameNameLookup.csv
    100% [================================>] 60,949 48.3 KB/s ETA 00:00
    Server file no newer than local file 'abgx360.dat' -- not retrieving

    C:\Users\Niclas\Desktop\Uppackade XBOX360 spel\all-acbw.dvd is valid

    Checking Game
    ISO: "C:\Users\Niclas\Desktop\Uppackade XBOX360 spel\all-acbw.iso"
    Size: 7835492352 bytes (SplitVid 2nd wave)
    Files in ISO: 6424, Folders in ISO: 185
    Total bytes used: 1482295706 (20.29%)
    ISO appears to have random padding
    XEX Media ID: 914912947AA4D3D3FD491D77-7D2836C9
    XEX CRC = 045A09BF

    Checking Game CRC... (press Q to cancel)
    Percent Elapsed Estimated Time Average Current Errors Total
    Done Time Time Left Speed Speed Recovered Retries
    100% 2:37 2:37 0:00 44.3 MB/s 59.3 MB/s

    AnyDVD style corruption was not detected
    Game CRC = 3E2F593B

    Region Code: 0x00FF0000
    PAL

    Checking SS
    Timestamp of Authoring: 2008/10/03 00:00:00
    Timestamp of Mastering: 2008/10/18 08:38:56
    SS CRC = 27AE1242 (RawSS = 1B758B29)
    SS Media ID: 914912947AA4D3D3FD491D77-7D2836C9 (matches game)
    SS looks valid

    Checking DMI
    Timestamp of Authoring: 2008/10/03 00:00:00 (matches SS)
    DMI CRC = AAE1BDD6
    DMI Media ID: 914912947AA4D3D3FD491D77-7D2836C9 (matches game)
    DMI looks valid

    Checking PFI
    PFI CRC = A4CFB59C
    PFI matches known data (2nd wave)

    Video partition found
    Checking Video padding... Video is zero padded
    Video CRC = 91410773 (V0 = 81DF6964, V1 = E47F6A94)
    Video partition matches known data (2nd wave)
    ────────────────────────────────────────────────── ─────────────────────────────
    \\//\\//\\//\\//\\/█\\//\ \ \/ /┌─┐┌─┐┌─┐\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\
    //\\//\\//\\//\█▀█\█▀█\█▀█/ /\ \ ─┤├─┐│ │//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//
    ───────────────▀▀▀─▀▀▀─▀▀█──────└─┘└─┘└─┘─v0.9.4── ─────[http://abgx360.net]────
    ▀▀▀
    Checking for updates to GameNameLookup.csv and abgx360.dat...
    Downloading GameNameLookup.csv
    100% [================================>] 60,949 48.3 KB/s ETA 00:00
    Server file no newer than local file 'abgx360.dat' -- not retrieving

    C:\Users\Desktop\Uppackade XBOX360 spel\all-acbw.dvd is valid

    Checking Game
    ISO: "C:\Users\Desktop\Uppackade XBOX360 spel\all-acbw.iso"
    Size: 7835492352 bytes (SplitVid 2nd wave)
    Files in ISO: 6424, Folders in ISO: 185
    Total bytes used: 1482295706 (20.29%)
    ISO appears to have random padding
    XEX Media ID: 914912947AA4D3D3FD491D77-7D2836C9
    XEX CRC = 045A09BF

    Checking Game CRC... (press Q to cancel)
    Percent Elapsed Estimated Time Average Current Errors Total
    Done Time Time Left Speed Speed Recovered Retries
    100% 2:37 2:37 0:00 44.3 MB/s 59.3 MB/s

    AnyDVD style corruption was not detected
    Game CRC = 3E2F593B

    Region Code: 0x00FF0000
    PAL

    Checking SS
    Timestamp of Authoring: 2008/10/03 00:00:00
    Timestamp of Mastering: 2008/10/18 08:38:56
    SS CRC = 27AE1242 (RawSS = 1B758B29)
    SS Media ID: 914912947AA4D3D3FD491D77-7D2836C9 (matches game)
    SS looks valid

    Checking DMI
    Timestamp of Authoring: 2008/10/03 00:00:00 (matches SS)
    DMI CRC = AAE1BDD6
    DMI Media ID: 914912947AA4D3D3FD491D77-7D2836C9 (matches game)
    DMI looks valid

    Checking PFI
    PFI CRC = A4CFB59C
    PFI matches known data (2nd wave)

    Video partition found
    Checking Video padding... Video is zero padded
    Video CRC = 91410773 (V0 = 81DF6964, V1 = E47F6A94)
    Video partition matches known data (2nd wave)

    Stealth check passed!

    Verifying this game against the online database...
    Attempting to get '27AE1242045A09BF.ini' from the online verified database
    ERROR: The requested URL returned error: 404

    Failed to find a verified ini file for this Xex/SS combination
    Verification failed

    Starting AutoFix
    Attempting to get 'Xex_045A09BF.ini' from the online verified database
    ERROR: The requested URL returned error: 404

    Failed to find a verified ini file for this Xex
    AutoFix Failed, Stealth is still unverified

    Comparing L1 Video on L0 to L1 Video on L1...
    SplitVid is valid
    Checking L1 Video padding... L1 Video is zero padded

    Press any key to exit . . .

    Verkar ju vara nåt med just ERROR: The requested URL returned error: 404 eller vad säger ni. Blir snart tokig på detta, ska nämna att jag har vista som operativsystem.

    Håller tummarna att någon kan hjälpa mig.

    Mvh

    Brauer

  27. #87
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Brauer Visa Inlägg
    Hallå igen !

    Har problem med Cobra 11 Burning Wheels-Allstars och när jag kör den i ABGX360 så får jag fail och error 404 trots att den finns med i databasen va jag kan se i alla fall. Någon som lyckats få den ok eller någon som har tips.

    Mvh

    Brauer
    nu vet jag varför det inte går...

    364. Cobra 11- Crash Time (PAL) (259245EA) <--- denna finns i databasen

    du försöker verifiera Cobra 11- Burning Wheels

    ett annat spel! den finns inte i databasen det är helt klart därför den inte kan hitta filen den letar efter
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  28. #88
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    101
    Respekt
    16
    En fråga:

    Bara för att ett spel inte finns med i "databasen/inte Verifierad" = Störe risk att bli bannad?.

  29. #89
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av SH!Ne Visa Inlägg
    En fråga:

    Bara för att ett spel inte finns med i "databasen/inte Verifierad" = Störe risk att bli bannad?.
    Inte nödvändigtvis, det betyder bara att ingen har lagt upp spelet än. Din kopia kan vara helt säker men innan någon lägger upp den så vet du inte.
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  30. #90
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Xager Visa Inlägg
    Inte nödvändigtvis, det betyder bara att ingen har lagt upp spelet än. Din kopia kan vara helt säker men innan någon lägger upp den så vet du inte.
    på sätt och vis blir det faktiskt större risk då man inte vet vad man kör med
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Sida 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Inlägg: 1559
    Senaste inlägg: 2009-03-21, 18:19
  2. Spela från hårddisk
    By Baffe in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-17, 10:15
  3. Ladda ner guider från http://guides.ign.com ??
    By bmansweden in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 00:00
  4. Officiella "vilka xbox 360 har samsung dvd" tråden
    By jarkko in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 194
    Senaste inlägg: 2008-01-08, 18:11
  5. Guide till autouppdaterande TvGuide i XBMC
    By ktd in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 150
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 20:33

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •