Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 31 till 38 av 38

Diskussion: Köp av Xbox 360

  1. #31
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av 4everapple1 Visa Inlägg
    Är alla era xbox 360's resident evil edition flashade?? undrade om man kunde köpa ett oflashat.. pris?? är ganska snyggt med en röd box..
    Svar Jesus Adam ( Ja )
    Vi säljer dem inte oflashade
    Vill du däremot ha med en skyddsväst i Storlek Small samtidigt säg till o kom förbi med 300 kr o ge mig kontant så blir du den tuffaste ungen i san när du sitter o lirar Res 5 *Lol*

    Citat Original inlägg av 4everapple1 Visa Inlägg
    *EDIT*
    som en extrafråga.. varför säljer ni den röda kontrollen med play n' charde så dyrt??
    Vi importerade dem från Japan, de fans inte i Europa, o säljs i begränsad Limiterad upplaga. ( Moms, tull o frakt + vinst du vet. )
    Det ingår ju en fräck röd kontroll + ett play ´n charge kit...
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  2. #32
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Svar Jesus Adam ( Ja )
    Vi säljer dem inte oflashade
    Vill du däremot ha med en skyddsväst i Storlek Small samtidigt säg till o kom förbi med 300 kr o ge mig kontant så blir du den tuffaste ungen i san när du sitter o lirar Res 5 *Lol*

    Vi importerade dem från Japan, de fans inte i Europa, o säljs i begränsad Limiterad upplaga. ( Moms, tull o frakt + vinst du vet. )
    Det ingår ju en fräck röd kontroll + ett play ´n charge kit...
    då kanske ni bör skriva på eran sida att man inte kan spela spel som är släppta här i europa på den sålänge de inte är regionsfria. jag antar den har NTSC/J region om den är importerad från japan.

    har ni redan flashat alla eller finns det möjlighet för kund att köpa en original? antar det är lite-on i dem så det inte går att få det ogjort.

  3. #33
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    688
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    då kanske ni bör skriva på eran sida att man inte kan spela spel som är släppta här i europa på den sålänge de inte är regionsfria. jag antar den har NTSC/J region om den är importerad från japan.

    har ni redan flashat alla eller finns det möjlighet för kund att köpa en original? antar det är lite-on i dem så det inte går att få det ogjort.
    Om du menar konsollerna så är ju dom PAL
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

  4. #34
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    då kanske ni bör skriva på eran sida att man inte kan spela spel som är släppta här i europa på den sålänge de inte är regionsfria. jag antar den har NTSC/J region om den är importerad från japan.

    har ni redan flashat alla eller finns det möjlighet för kund att köpa en original? antar det är lite-on i dem så det inte går att få det ogjort.
    Alla våra konsoller är PAL om inget annat anges
    Det var Handkontrollerna vi pratade om, dom är ju inte bundna till någon regionsbestämd enhet

    Men ja det stämmer att konsollerna också är Limiterade.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  5. #35
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Alla våra konsoller är PAL om inget annat anges
    Det var Handkontrollerna vi pratade om, dom är ju inte bundna till någon regionsbestämd enhet

    Men ja det stämmer att konsollerna också är Limiterade.
    aha, då är jag med. antog att allt var importerat.

  6. #36
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    aha, då är jag med. antog att allt var importerat.
    hade det inte stått något om att den var importerad, om den nu var det och därmed inte klarar av PAL spel skulle det komma massa arga kunder tillbaka och klaga, skulle inte vara bra för the buisness
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #37
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    hade det inte stått något om att den var importerad, om den nu var det och därmed inte klarar av PAL spel skulle det komma massa arga kunder tillbaka och klaga, skulle inte vara bra för the buisness
    det var därför jag kommenterade första gången, men allt var ett missförstånd. nog snackat om det.

  8. #38
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    det var därför jag kommenterade första gången, men allt var ett missförstånd. nog snackat om det.
    Ingen fara
    Jag kanske var lite otydlig med då jag svarade på handkontrollspaketfrågan

    Handkontrollspaketet som är rött har vi tagit hem från Japanland då de inte släpptes i Sverige, vet ärligt inte om någon annan butik ens säljer dessa "ikke importerade"

    Röda 360 Limiterade konsollerna säljs bara av en butikskedja o de är redan slut på de flesta av dessa ställen.
    Lite som HALO konsollen den gröna som jag saknar två handkontroller till *snyft*
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande diskussioner

  1. XBOX 360 - alla vanliga frågor och svar
    By Hansi in forum FAQ / Vanliga frågor och svar
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-31, 11:21
  2. Xbox 360 dvd-r dl eller dvd+r dl?
    By hejpådig in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2008-02-06, 08:16
  3. Köpa Xbox 360 på öppet köp?
    By Fetegrete in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2007-11-05, 20:22
  4. Xtreme firmware 3.0 for TS-H943 Xbox 360
    By arvdal in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-23, 11:22

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •