Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Trasig Xbox 360?

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    11
    Respekt
    0

    Trasig Xbox 360?

    Jag tror att det finns redan en nästan likadan tråd men jag ville starta en egen då problemet inte är riktigt samma.

    Jag har alltid kört med 720p och det har alltid fungerat felfritt men idag så hände det något knasigt. Först så ville xboxen inte logga in mig på live så jag stängde av i några minuter o sen satte på den igen men då så började bilden "fladdra" eller vad man ska säga. Jag ändrade därför till 480p och då fungerade det men det känns att något är fel. Jag kan fortfarande inte köra på 720p. Någon som vet vad problemet kan vara?

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av janik121 Visa Inlägg
    Jag tror att det finns redan en nästan likadan tråd men jag ville starta en egen då problemet inte är riktigt samma.

    Jag har alltid kört med 720p och det har alltid fungerat felfritt men idag så hände det något knasigt. Först så ville xboxen inte logga in mig på live så jag stängde av i några minuter o sen satte på den igen men då så började bilden "fladdra" eller vad man ska säga. Jag ändrade därför till 480p och då fungerade det men det känns att något är fel. Jag kan fortfarande inte köra på 720p. Någon som vet vad problemet kan vara?
    Kör Videoreset tricket ( Håll ned R-Trigger + Y när boxen startas o vänta på att den bootar om. )
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    386
    Respekt
    17
    hur funkar det att köra i 1080i då?

Liknande diskussioner

  1. XBOX 360 - alla vanliga frågor och svar
    By Hansi in forum FAQ / Vanliga frågor och svar
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-31, 11:21
  2. xbox 360 Elite fläktar väsnas
    By dr_fredrik in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-10, 17:51
  3. Xbox 360 dvd-r dl eller dvd+r dl?
    By hejpådig in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2008-02-06, 08:16
  4. Officiella "vilka xbox 360 har samsung dvd" tråden
    By jarkko in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 194
    Senaste inlägg: 2008-01-08, 18:11

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •