Jag sänkte hastigheten i iExtreme 1.4 .. till 8x ist för 12x
Är det någon fara på live? .. kan inte tänka mig att dom kontrollerar läsarhastighet men just to be sure =)
Mvh
Jag sänkte hastigheten i iExtreme 1.4 .. till 8x ist för 12x
Är det någon fara på live? .. kan inte tänka mig att dom kontrollerar läsarhastighet men just to be sure =)
Mvh
Ingen som vet, kör de checksumkontroller och hastighetskontroller så kan det bli spökigt.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Är det stor skillnad ljudmässigt att sänka hastigheten samt var kostar detta, antar att det är samma pris som att gå in & flasha eller?
Det låter lite mindre ja, man får antingen hojta till då vi flashar maskinerna att man vill ha dvd´n i 8x så försöker vi komma ihåg det
- I samband med flashning, ingen extra betalning
- Efter en befintlig flashning *stön* ja då går det på 250-350:-
Och nej vi kan inte garantera att du inte blir bannad då hastigheten ändrats.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
/ Pendragon
Bookmarks