Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: Saints Row 2

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    64
    Respekt
    17

    Saints Row 2

    Lästa på en sida om MRN-rellen, gäller väl de övriga också då kan jag tänka mig.

    "Word just got out; it's a review copy. No Live play possible whatsoever. It also has some strange bugs which aren't in the official release and some achievements are locked."

    Kör man den när man är uppkopplad till LIVE är det kört va? När det väl släpps den 17 menar jag.

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av The Joker Visa Inlägg
    Lästa på en sida om MRN-rellen, gäller väl de övriga också då kan jag tänka mig.

    "Word just got out; it's a review copy. No Live play possible whatsoever. It also has some strange bugs which aren't in the official release and some achievements are locked."

    Kör man den när man är uppkopplad till LIVE är det kört va? När det väl släpps den 17 menar jag.
    japp.. många p2p rellar är just review spel.. de fungerar har full stealth och en del kan spelas på live. dock kan de sluta fungera på live när det släpps officiellt och i en del fall är inte ens live tjänsten igång för review spelen.. och en del kan tom sakna funktioner.. fracture och saints row 2 är bra exempel på review spel som kommit ut det senaste.. de ska dock inte vara någon större ban risk på dem.. håll utkik efter retail releaser och läs alltid nfo filerna.. de kan hålla nyttig info var source kommer ifrån.. ett tips är att dra ögonen åt sig om det är ute väldigt tidigt eller släpps av en relativt okänd grupp. retail pal release av fracture kom idag förövrigt..

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    saints row 2 har du datum på här.. och ser man dem så kan man nästan lista ut att det är förhandskopior.. det är bra att kolla upp sådana saker..

    http://www.vgreleases.com/Xbox360/Re...ate-34745.aspx

  4. #4
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    64
    Respekt
    17
    Tackar så mycket int21 för infon! Japp, brukar kolla den sidan du tipsade om, den är kanon

  5. #5
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    64
    Respekt
    17
    Har kommit ca 10-15 % nu och tycker att det är ganska roligt. Håller inte samma klass som GTA IV, men det är riktigt festligt att ta kål på folk på lite olika sätt, samurajsvärd bland annat Nån som vet speltiden ungefär jämfört med GTA IV? Tog mig 35 timmar och 40 minuter att spela igenom storydelen i GTA IV, och undrar om Saints Row har betydligt mindre eller ungefär liknande?

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av The Joker Visa Inlägg
    Har kommit ca 10-15 % nu och tycker att det är ganska roligt. Håller inte samma klass som GTA IV, men det är riktigt festligt att ta kål på folk på lite olika sätt, samurajsvärd bland annat Nån som vet speltiden ungefär jämfört med GTA IV? Tog mig 35 timmar och 40 minuter att spela igenom storydelen i GTA IV, och undrar om Saints Row har betydligt mindre eller ungefär liknande?
    jag har inte kommit så långt än, bara 7% eller något, pendlar lite mellan spelen nu när man har en del ospelade. de slutar ju aldrig komma bra spel.

    håller med om att gta4 är bättre, men sen ville väl skaparna att man inte skulle försöka jämföra dem för mkt. detta är mer skjuta och röja på tycker jag och är även mycket lättare att bli av med snuten i. du kan tex vandra in i snutstationen, ta gisslan och ordna en massaker och sedan lyckas fly, detta är i princip omöjligt i gta4. spelet är ju rätt roligt men grafiken och bilkänslan kunde varit bättre..

    kollar man achivements så finner jag inget att klara det under en viss tid.. skulle tippa på att det går fortare att klara än gta4 om man kollar på walkthrun och hur många uppdrag det är på varje del. du vet ju hur många procent du gjort och vilket uppdrag du ska göra.. du ser ju på ett ungefär hur mycket du spelat och hur mycket de är kvar..

    kör du fast har du denna.

  7. #7
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    64
    Respekt
    17
    Förresten, nu har jag lite problem igen. Undrar om någon har samma. Det hackar som fan de första menyerna. Från när man får upp Press Start till man väljer Continue.. sen är det inga problem, var inte så första gången jag startade det, från och med andra gången... Nån som har samma?

  8. #8
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    64
    Respekt
    17
    Ingen med samma problem? Det gäller både X360ints och WARGs release. Väldigt irriterande, så fort man får upp Press Start-rutan, så laggar det, laggari hela menyn där man får välja continue, new game, coop osv... Sen när man väl får tryckt på continue, inga problem alls.

  9. #9
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    244
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av The Joker Visa Inlägg
    Ingen med samma problem? Det gäller både X360ints och WARGs release. Väldigt irriterande, så fort man får upp Press Start-rutan, så laggar det, laggari hela menyn där man får välja continue, new game, coop osv... Sen när man väl får tryckt på continue, inga problem alls.
    Jo jag har samma fenomen, det va inte heller det första gångerna jag lirade det uppkom efter ett par dagar, jävligt irriterande. Fast lämnar du menyn på några minuter så slutar det lagga även där.
    Xbox 360 samsung extreme firmware
    Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
    PsTWO V14 Matrix infinity
    Gamecube Qoob

    Ps.

    Även den starke får ta i när han skiter.

  10. #10
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    13
    Respekt
    0
    Har precis samma problem , men tycker inte d stör så farligt.

Liknande diskussioner

  1. Saint's Row SNACK
    By coolcool in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2007-06-10, 23:44
  2. BrÄnde Ut Saints Row Och La In Den I Datorn. Inget HÄnde!!
    By dvs_dc in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2007-03-20, 17:43
  3. Saints Row. Achievements?
    By kofikalonji in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-12, 15:40
  4. saints row 6,733gb demo?
    By Postal in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-17, 09:19

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •