Jag vill se det där inlägget med stora färglada bokstäver nu. Snälla
Jag vill se det där inlägget med stora färglada bokstäver nu. Snälla
Vad som står på etiketten spelar inte så stor roll...
Köpte du den innan oktober förra året bör du vara säker, men det finns inget riktigt att gå på förutom att testa..
Dvs, bootar psp:n med pandora + minne fungerar det, händer det ingenting så funkar det inte...
Är det PSP 3000 är du körd. Tills vidare iaf.
hur gick det med sparta exploiten. Kom man någonvart med den?
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
Hej! Har planerat att köpa PSP ett tag nu. Men har dragit mig eftersom det verkar ha blivit svårare att flasha PSPSLIM och PSP3000 funkar inte överhuvudtaget. MEN... vad innebär det här för "scenen" http://www.dark-alex.org/forum/viewt...2276&start=230 Har dom knäckt PSP3000 nu?
Hej jag har köpt en PSP-3004. När man går in på system info står det att jag har software version 5.01. Kan ni flasha det eller tillhör 5.01 en av dem som inte kan bli flashad än?
Nej dom går inte att flasha
Jag har inte skrivit med Stoora o färgglada bosktäver ännu
Jag sitter nästan varje dag o håller koll efter lösningar på nätet
Hittils ingen större lycka.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Roligaste är att det inte direkt är sony som är den svaga länken utan alla skitspel som inte har skydd mot t.ex. buffer overflow-problem. Speciellt när det gäller .tif, ska det vara så svårt med säkerhet
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
Är det här till någon hjälp?
http://www.engadget.com/2009/05/07/p...oon-to-follow/
Verkar som att detta kan leda någonstans
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Tycker att det verkar vara väldigt likt buggen som fanns för någon månad sen, om dom kan använda detta för att dumpa boot loadern kvarstår att se
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
Jag har en 3000 med firmware 5.51 är det kört då? eller går det att nedgradera innan man slänger in custom firmware?
Du kan inte nedgradera så du får vänta tills att dom lyckats dumpa bootloadern eller tills att dom hittat en ny exploit för 5.51
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
Hej allihopa!
Köpte för några dagar sen ett PSP 3004.
Minskar det chanserna att installera CFW om jag uppdaterar firmwaren? Får ju inte komma in på PSS el. göra nåt alls utan att uppdatera Har i nuläget FW 5.02.
Känns som att man kommer tillbringa en del tid i det här forumet framöver
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Tur att jag motstod frestelsen att uppdatera då. Dessvärre har jag inte orkat köpa minneskort än, så jag får hålla mig till att titta på mitt Psp då och då :P
Har dock inte riktigt förstått vad som behöver göras när man har startat om sitt Psp. Är det bara att gå in i bildmappen eller är det mer komplicerat än så? Känns ju onödigt att sätta den i stand by-läge annars.
Edit:
Hur går jag tillväga för att uppdatera till 5.03 förresten? Gör jag det via Wifi på Psp't får jag väl direkt senaste?
Last edited by trashion; 2009-10-30 at 16:44.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
videoguide
http://www.youtube.com/watch?v=kY5p_JP5uh4
/ Pendragon
Huh? jag tror mitt moderkortet är mer blått än grönt o.O
Bookmarks