Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: måste man beställa?

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2008
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    49
    Respekt
    17

    måste man beställa?

    Jag kommer vara i krokarna runt er butik i morron (torsdag) och undrar om man kan lalla in när som helst och köpa ett NDS paket med alla attiraljer (M3, Rumble blabla). Eller måste man lägga en beställning först som ni kan förbereda osv?

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Bara å komma in, med reservation för att vissa färger av ds eller storlekar av minneskort kan vara slut för dagen.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Feb 2008
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    49
    Respekt
    17
    Allright - ses om några timmar då.

    Edit: Spygrön DS inhandlad med extra allt. =)
    Last edited by TonyW; 2008-10-09 at 15:08.

  4. #4
    Registrerade
    Feb 2008
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    49
    Respekt
    17
    Måste bara skryta lite.

    Jag bytte skal på min DS till den läckra blue/black varianten (tack för tipset Hansi) och jag kan berätta att det är nånting man bara gör en gång. Perkele vilket jävla meck det var. Men jag grejade det utan att ha sönder någonting och min nya, urtjusiga DS fungerar finemang.

    Det enda som stör en aning är att ramen runt skärmarna fortfarande har orginalfärgen (grön) och att alla dom små gummiplupparna som täcker vissa skruvar också har det.

    Annars är den hur snygg som helst. =)

  5. #5
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Funderar på det därna Arctic Blue skalet tror jag nog kan bli rätt läckert ... Annars så har jag även funderat på att lämna in den hos en snubbe som är skitvass på att göra små motivlackeringar ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  6. #6
    Registrerade
    Feb 2008
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    49
    Respekt
    17
    Om du ska byta skalet själv kan jag tipsa om den här YouTube filmen. Den har simpla och väldokumenterade instruktioner.

    Motivlack vore också kul. Har du nån ide om vad i såna fall?

  7. #7
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av TonyW Visa Inlägg
    Om du ska byta skalet själv kan jag tipsa om den här YouTube filmen. Den har simpla och väldokumenterade instruktioner.

    Motivlack vore också kul. Har du nån ide om vad i såna fall?
    Det var ju en jäkligt välgjord instruktins video ... Tänk att det finns folk som orkar knåpa ihop dyl. RESPEKT
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  8. #8
    Registrerade
    Feb 2008
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    49
    Respekt
    17
    Verkligen respekt. Och det är tur för en annan som behöver den typen av hjälp.

Liknande diskussioner

  1. Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2008-07-16, 11:33
  2. Man undrar hur många Wiis som brickas per dag?
    By bmansweden in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-14, 15:52
  3. Kan man "bricka" genom spel?
    By Flaky in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-20, 16:16
  4. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-25, 19:02
  5. DMS 4 Lite måste flashas om efter man bryter strömen
    By forhike in forum DMS3, DMS4 lite, DMS4 PRO
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-02, 01:35

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •