Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Xbox 360 save problem

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Xbox 360 save problem

    Hej.

    Jag har ett väldigt störande problem med min Xbox360. Det är så att spelar jag till exempel GTA IV ett tag och sparar efteråt och sen byter till ett annat spel som till exempel CoD4 så försvinner min save på GTA IV. Detta gäller alla spel jag har, inte bara det jag nämnt ovan. Jag är en nybörjare med Xbox360, så jag undrar vad kan det vara för fel ? Är det en inställning jag måste ändra eller fel på alla mina skivor eller kanske till och med min hårddisk i Xbox360:n?
    Vart så här enda sen jag köpte det.
    När jag lägger i ett spel i Xbox360:n så frågar den alltid vart jag vill att den ska spelara save-filerna, finns bara ett val och det är hårddisken i Xbox360:n. Kan det ha något med det och göra ? Att varje gång jag väljer hårddisken så rensar den ?

    I alla fall, jag vänder mig till er och hoppas på svar.

    Vet inte vad jag ska ge er för informormation för att ni ska kunna hjälpa mig, så fråga ifall det är något ni behöver veta om mitt Xbox360 eller mina spel.

    Tack i förhand, Selver K.

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Så det är hårddisken som är trasig ? finns det sätt och kolla ? så man är säker och inte skickar in den i onödan

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446