Visar resultat 1 till 13 av 13

Diskussion: När dör PSP ut?

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    84
    Respekt
    16

    När dör PSP ut?

    Jo jag köpte mitt PSP runt månadsskiftet i juni månad.
    Så idag fick jag tanken om när psp blir gammalt och man sparar pengar till att köpa det nya portabla vidundret.
    Hur länge tror ni att PSP är inne?

    Om jag fick bestämma skulle det inte hända på ett bra tag.

  2. #2
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    243
    Respekt
    17
    2015
    There is no problem that can't be solved by staring at a lake.

  3. #3
    Registrerade
    Feb 2007
    Från
    Zinken
    Inlägg
    226
    Respekt
    0
    2015
    Har Sony sagt. Men om Nintendo skulle släppa en ny gameboy 2011 skulle nog sony påskynda sina planer och släppa sin samtidigt eller strax efter.

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    PSP är mer INNE än Nintendo DS
    Du kan ju alltid koda egna saker eller köra emulatorer när den inte längre tillverkas spel för i framtiden *skratt*

    Jag tycker mina Feta PSP or de äldre rokkar fett hårt fortfarande då de har IR u/in
    Slim har TV-ut som Fat saknar men vem bryr sig.

    Hoppas nästa PSP har Blåtand så man kan connecta en Ps3 hankontroll till dem + TV-in
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  5. #5
    Registrerade
    Feb 2007
    Från
    Zinken
    Inlägg
    226
    Respekt
    0
    Japp, men det handlar väl ändå lite om kunkurrans? Visst, DS e JÄVLIGT klen, men nästa gameboy lär antagligen vara starkare än psp. Kanske en Nintendo Gamecube Advance?

    Sony, Nintendo och Microsoft är alla ute efter pengar, pengar och pengar.. Så varför skulle Sony i så fall stå o titta på medans Nintendo säljer 100 miljoner gameboys?

  6. #6
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Varför inte både och????
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  7. #7
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    243
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Jag tycker mina Feta PSP or de äldre rokkar fett hårt fortfarande då de har IR u/in
    Slim har TV-ut som Fat saknar men vem bryr sig.
    Jag kunde inget om PSP när jag köpte min Slim och jag har använt min på TV'n flera gånger i veckan sen dess. Dock genom USB till PS3 . Finner väldigt lite mening med att spela med grafik gjord för en mini-skärm på en 42a. Jag hade gärna bytt TV Out mot IR.
    There is no problem that can't be solved by staring at a lake.

  8. #8
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Bajen13 Visa Inlägg
    Japp, men det handlar väl ändå lite om kunkurrans? Visst, DS e JÄVLIGT klen, men nästa gameboy lär antagligen vara starkare än psp. Kanske en Nintendo Gamecube Advance?

    Sony, Nintendo och Microsoft är alla ute efter pengar, pengar och pengar.. Så varför skulle Sony i så fall stå o titta på medans Nintendo säljer 100 miljoner gameboys?
    Tack vare att Nontendo var för snåla då de gick ihop med Sony för att göra en CD enhet till S-Nes så gick Sony o gjorde en egen konsoll "Playstation" som blev en storsäljare (Project-X) Därav Multi-X

    Sony kommer alltid bygga nyare konsoller efter den dealen som bröts för att piska dem på fingrarna *skratt*

    PSP även efter den dör ut kommer jag kunna använda som backkamera i bilen eller GPS vilket inte finns till Nds
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  9. #9
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    PSP även efter den dör ut kommer jag kunna använda som backkamera i bilen eller GPS vilket inte finns till Nds
    Varför tänker jag på McGyver? o.O
    5 spänn på att pendragon kommer att begravas med sin psp, som för övrigt kommer att visa livesändningen av hans egna begravning! xD
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  10. #10
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Xager Visa Inlägg
    Varför tänker jag på McGyver? o.O
    5 spänn på att pendragon kommer att begravas med sin psp, som för övrigt kommer att visa livesändningen av hans egna begravning! xD
    JAg lever efter mottot: Flest prylar innan han dör VINNER! :P
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  11. #11
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    JAg lever efter mottot: Flest prylar innan han dör VINNER! :P
    Dito ... Mest elektroniska pryl
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  12. #12
    Registrerade
    Dec 2006
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    163
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    PSP är mer INNE än Nintendo DS
    Förmodligen inte i Japan där NDS är våldsamt poppis

  13. #13
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av erariwn Visa Inlägg
    Förmodligen inte i Japan där NDS är våldsamt poppis
    Jo men se hur folk klär sig där
    Hello kitty, Rosa, Tokio Hotel frillor o dockkläder

    Japaner är minimalister då de inte har så stora hem, de t.om hyr husdjur som hundar per timme i Hunduthyrningsstall. *ler*

    För att inte tala om deras toaletter
    Inget för folk som inte kan Jägarvila utan väggar *skratt*

    Moshi Moshi ^^
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. Litet problem när jag flashar min 360!
    By ironhead in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 43
    Senaste inlägg: 2008-11-14, 19:45
  2. Psp Minneskort
    By supercross10 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2008-10-01, 15:32
  3. Datorn dör när jag spelar
    By Bajen13 in forum PC - spelfrågor
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-12, 13:02
  4. PSP bytes mot PSP Slim
    By Pendragon in forum Annonser/SPAM
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-23, 02:48
  5. Psp, varför funkar det inte???
    By Omega Weapon in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-28, 11:20

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •