Visar resultat 1 till 14 av 14

Diskussion: Betalsamtal

Registrerade
    Feb 2008
    Respekt
    17

Betalsamtal

Vet någon en sida där man kan köpa Live Guld, Microsoft Points eller något annat via betalsamtal? Skulle vara extremt tacksam om ni kunde säga någon sida.

P.S. psxcare, ni borde skaffa det

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Heenok Visa Inlägg
    Vet någon en sida där man kan köpa Live Guld, Microsoft Points eller något annat via betalsamtal? Skulle vara extremt tacksam om ni kunde säga någon sida.

P.S. psxcare, ni borde skaffa det
    Räcker med att firmor som Playahead haft problem med att småbarn lånar telefoner av andra o kör sina betalsamtal o fyller på sina konton.

Skaffa Visakort istället
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    Feb 2008
    Respekt
    17
    Men det var så att jag hade ett gammalt simkort med ganska mycket pengar på, tänkte att man kanske kunde köpa Live Gold eller något sådant

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Men det var så att jag hade ett gammalt simkort med ganska mycket pengar på, tänkte att man kanske kunde köpa Live Gold eller något sådant
    Betaltjänster fungerar inte från Kontantkort
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    SMS-betalningar fungerar. hehe

Då får man dock betala mycket mer än vad det är värt eftersom att så mycket försvinner i avgifter. Samma sak med betalsamtal.

Registrerade
    Feb 2008
    Respekt
    17
    Ok, konstigt isf, min kompis som har Telia kontant beställde ifrån en sida. Genom att ringa

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    26
    Ok, konstigt isf, min kompis som har Telia kontant beställde ifrån en sida. Genom att ringa
    fråga din kompis om nummer, du kan väl beställa där med? har de inte med din operatör?

Registrerade
    Feb 2008
    Respekt
    17
    Men det var andra grejer

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    26
    Men det var andra grejer
    vad har det då att göra med att köpa köpa live via tele?

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Vissa operatörer spärrar sånt från sina tjänster.
    / Pendragon

Registrerade
    Feb 2008
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    vad har det då att göra med att köpa köpa live via tele?
    Han köpte andra grejer, jag vill ha live eller ngt sånt

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    26
    Han köpte andra grejer, jag vill ha live eller ngt sånt
    ja.. och du skrev detta innan..

om han nu inte köpte live via tele.. hur är då denna information relevant inom köp av live? är det att han köpt saker via tele eller vad?

Registrerade
    Feb 2008
    Respekt
    17
    Pga. utav det Pedragon sa så sa jag att man kan göra det, min kompis beställde genom att ringa men inte live, så därför undrar jag om det finns någon sida som man kan beställa live points eller något annat till xboxen.

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Pga. utav det Pedragon sa så sa jag att man kan göra det, min kompis beställde genom att ringa men inte live, så därför undrar jag om det finns någon sida som man kan beställa live points eller något annat till xboxen.
    Det är inte alla Operatörer " Telia/Tele2/Comviq/Vodafone/Telenor/3" som tillåter betalsamtal via sitt nät, har man kontantkort minskar risken för att man kan genomföra vissa betalsamtal.
    Detta då tjänsterna missbrukats och vissa operatörer spärrar vissa betalsamtalsnummer.

För att inte småbarn skall låna telefoner på gatan av folk för att "Ringa mamma o pappa" o sen fylla på sitt Playahead eller Livekonto".
    / Pendragon

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner