Vet någon en sida där man kan köpa Live Guld, Microsoft Points eller något annat via betalsamtal? Skulle vara extremt tacksam om ni kunde säga någon sida.
P.S. psxcare, ni borde skaffa det
Vet någon en sida där man kan köpa Live Guld, Microsoft Points eller något annat via betalsamtal? Skulle vara extremt tacksam om ni kunde säga någon sida.
P.S. psxcare, ni borde skaffa det
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Men det var så att jag hade ett gammalt simkort med ganska mycket pengar på, tänkte att man kanske kunde köpa Live Gold eller något sådant
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Men det var andra grejer
Vissa operatörer spärrar sånt från sina tjänster.
/ Pendragon
Det är inte alla Operatörer " Telia/Tele2/Comviq/Vodafone/Telenor/3" som tillåter betalsamtal via sitt nät, har man kontantkort minskar risken för att man kan genomföra vissa betalsamtal.
Detta då tjänsterna missbrukats och vissa operatörer spärrar vissa betalsamtalsnummer.
För att inte småbarn skall låna telefoner på gatan av folk för att "Ringa mamma o pappa" o sen fylla på sitt Playahead eller Livekonto".
/ Pendragon
Bookmarks