Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Fallout 3

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2007
    Inlägg
    42
    Respekt
    18

    Fallout 3

    Så...

    Om man nu inte kunde hålla fingrarna borta och vänta på en säker retailversion av spelet... hur rädd borde man vara för en banning om det visar sig att versioen som ligger ute nu är en review-kopia? Jag har inte haft nätverkssladden i medans jag spelat, och xboxen får ingen el när den är avstängd (så klockan och datum är typ alltid oktober 2005).

    Jag kommer inte gå in på live förräns nya dashboarden kommer...

    Int21... vad tror du?
    Last edited by zhilmoen; 2008-10-11 at 13:20.

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av zhilmoen Visa Inlägg
    Så...

    Om man nu inte kunde hålla fingrarna borta och vänta på en säker retailversion av spelet... hur rädd borde man vara för en banning om det visar sig att versioen som ligger ute nu är en review-kopia? Jag har inte haft nätverkssladden i medans jag spelat, och xboxen får ingen el när den är avstängd (så klockan och datum är typ alltid oktober 2005).

    Jag kommer inte gå in på live förräns nya dashboarden kommer...

    Int21... vad tror du?
    mig, av alla folk

    en svår fråga faktiskt, men vad jag läst mig till så ska det inte vara någon skillnad i ban risk mot en retail kopia sålänge det är korrekt stealth etc. saken med review dvd's är att det kan fattas saker som achievement, funktioner etc, den kan även sluta fungera på live efter ett datum.

    personligen så tror jag att om större ban risk skulle finnas så måste ms ha id nummer på alla boxar som ska testa en review dvd och utifrån det kolla om massa obehöriga boxar kör den. att det är review game och inte retail är nog mer en fördel än att ev. spela retail på live långt innan release.

    personligen skulle ja rekommendera att spela reviews som du gjort, utanför live.

    hoppas detta gör dig mindre orolig.

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2007
    Inlägg
    42
    Respekt
    18
    Ja, lite mindre orolig! Tack för snabbt svar! Hur brukar det funka med ens sparfiler? Kommer jag kunna använda mina sparfiler från review-verren på retail senare?
    Last edited by zhilmoen; 2008-10-11 at 14:11.

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Jag har problem med spelet. Det hänger sig vid fast-travel. Provat båda versionerna. Bränt ut 2 skivor på varje version på olika brännare. Jag har raderat alla mina sparfiler och börjat om men problemet kommer tillbaka ca 10 timmar in i spelet. Nån annan som haft problem? Kan jag rensa hårddisken på något annat sätt än radera sparfilerna?

  5. #5
    Registrerade
    Jun 2007
    Inlägg
    42
    Respekt
    18
    kanske en Cache Clear av hårddisken?

    http://news.teamxbox.com/xbox/11131/...Code-Revealed/

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •