Hej jag har letat men hittar ingen bra "lista" med vilka spel som nya arcade versionen med nya ixtreme firmware klarar.
Hej jag har letat men hittar ingen bra "lista" med vilka spel som nya arcade versionen med nya ixtreme firmware klarar.
eh va?
Alla spel.
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
orginalspel och alla spel som är ixtreme kompatibla, vilket alla nya releaser är. äldre spel som inte är det kan man göra kompatibla med xdvdmulleter.
Jag har testat att göra det med xdvdmulleter men det gick inte att kryssa i ixtreme.
Hur går man till väga?
lättast är att använda sig av autofix funktionen i programmet.
här har du xdvdmulleter med uppdaterad databas.
Tack! ska testa det
den här typen av nya trådar kan få mig att skratta lite gott en sen kväll på jobbet.
Xbox 360 samsung extreme firmware
Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
PsTWO V14 Matrix infinity
Gamecube Qoob
Ps.
Även den starke får ta i när han skiter.
Mig med
PAL maskiner klarar av att spela:
PAL och Regionsfria spel.
NTSC USA maskiner klarar av att spela:
NTSC USA och Regionsfria spel.
NTSC Japan maskiner klarar av att spela:
NTSC Japan och Regionsfria spel.
Efter de är flashade spelar de även Brända spel från SAMMA region eller Regionsfria samt Orginal givetvis
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks