Wohooo! Vet vad jag ska göra i helgen
Wohooo! Vet vad jag ska göra i helgen
Playstation 1, 3, PSP
Xbox, 360
Nintendo Wii
någon som hunnit testa om releasen fungerar osv än? sitter på jobbet så har inte hunnit testa själv :/
Men hörru, lugna ner dig lite.
Sluta jämföra som en 5åring.
1. Det finns väl lite mer att diskutera om i en tråd om ett ny släppt spel än om en handkontroll.
2. Tråden var mer en information att det släppts!
3. Om min tråd var onödig, hur nödvändig var din komentar?
Playstation 1, 3, PSP
Xbox, 360
Nintendo Wii
1. förstår du ironi?
2. var det? finns en releasetråd för sådant.
3. jag tror det underlättar för folk när de får info om spel. jag såg det som nödvändigt.
4. vad heter denna forumdel? du kan ju börja berätta om spelet nu då, lite synpunkter och så. det borde vara meningen med tråden?
aja nog med tjafset! vad går detta spel ut på egentligen? är det ungefär som Oblivion eller?
word!
finns youtube videos som kanske klargör det hela. annars kanske detta förklarar lite... har inte spelat det än så bättre än såhär blir de inte.
har inte spelat oblivion men nu har jag testat detta iaf. det är snyggt och rätt skoj.
har sprungit och samlat ihop massa saker man tydligen ska ha till något. jag antar spelet är att man ska göra massa uppdrag för att låsa upp fler saker.. man kan tydligen få folk glada eller förbannade så jag antar att man kan påverka sin omgivning rätt mycket. helt klart ett spel att fortsätta att lira iaf, de lilla jag provade var positivt. kolla på youtube videon i förra inlägget jag skrev så förstår du nog mer.
Det är aboslut inte som oblivion, eller jo kanske... Men jag har varvat fable 1 typ 3 ggr för så roligt är det. oblivion lirade jag 10 min och brände upp det sen.
Fable 2 då är man en snubbe som ska bli världenshjälte han måste gå från by till by för att utföra uppdrag, men du kan välja att göra det som god eller ond osv...
Playstation 1, 3, PSP
Xbox, 360
Nintendo Wii
Det verkar ju jävligt snyggt, men är storyn särskilt bra? Det låter inte så roligt att bara springa runt och samla på sig grejer.
Jag tror storeyn på ettan var mycket bättre. Men den är än så länge rätt så bra. Sen kan du ju utveckla din gubbe antingen till magiker eller badboy eller typ legolas o skaffa nya vapen samt kläder. Du kan även gifta dig o bli gay, skaffa ungar köpa bostäder o affärer osv.. Det är rätt så stort o invecklat!
Playstation 1, 3, PSP
Xbox, 360
Nintendo Wii
Någon som har testat att lira online? Jag har den onukeade versionen.. vet inte om det är review eller retail.
kan bara beskrivas som skräp, kassa kontroller, kan bara röra sig längst stigar, fult.
Det verkar vara du som har feta fingrar, för jag kan springa runt hur jag vill.
Playstation 1, 3, PSP
Xbox, 360
Nintendo Wii
Kanonlir
Kanske inte lika "fritt" som i Oblivion.
Men upplägget är heller inte lika allvarligt alla gånger i detta, och det är bara positivt.
hur timar man egentligen sina attacker, vanlig melee menar jag, när är det moment man ska trycka på knappen igen?
Jag tycker att spelet är ganska snyggt och bra story. Enda problemet är att jag käkade för mycket paj så jag blev fet som en gris
Men det var ju så kort...varvade hela spelet på 4 dagar, provade sedan de 2 andra sluten med på 2 dagar (eftersom jag visste vart jag skulle exackt då), gifte mig på alla omgångar, pökade fnask, betalade snubben under bron för att hålla tyst och tog över 8 hus å värdshus å liknande...
men sen då?
lite besviken faktiskt....
känns som att ettan tog längre tid, eller?
--------------------------
Nintendo:
"Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
-----------------
雙瞳 B-man i 1 och 0
http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1
--------------------------
Nintendo:
"Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
-----------------
雙瞳 B-man i 1 och 0
http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1
Någon som vet hur man för över saker till varandra när man kör två player på Fable 2?
Sen så verkar juh inte som att player 2 sparas då man sparar spelet...Är det så för er också, ni som lirar det??
// Greim
Solus lupus - Ensam varg
-Hellre en natt som varg, än 1000år som får!
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
// Greim
Solus lupus - Ensam varg
-Hellre en natt som varg, än 1000år som får!
Ingen aning, jag har inte provat :P men vad jag förstår så är det mer filmer och sådant om hur dom gjorde spelet etc. på disk 2... inte något för själva spelet...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Bookmarks