Nu har den kommit som väntat ... Han var snabb denna gång lille Dax
Nu har den kommit som väntat ... Han var snabb denna gång lille Dax
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
när jag börjar uppdatera ska orginal psp licens avtalet dyka upp då?? det har gjort det för mig.
DAX är allas vår lilla ryss som skapar de berömda custom firmwares till PSP ... Kan nu även tillägga att det har kommit in en 1.5 Kernal Addon och en ny version av savestates som funkar under 5.00 M33 ..
edit: 1.5 Kerenl Addon funkar som vanligt bara för PHAT
Edit: Det är många som fått blåskärm eller konstiga låsningar när de lagt in 5.00 M33 ... Men det är bara att starta om ett par ggr och resetta alla settings
Last edited by Begga; 2008-10-19 at 16:00.
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
aha Tack Begga
edit:
Edit:
Jag kan inte uppdatera. Det står att mitt batteri inte är på tillräcklig nivå (78%). Batteriet är fulladdat men jag vet inte om det är kalibrerat än (nytt batteri)
Triangel och left trigger brukar hjälpa när man kör med halvfullt batteri och känner sig tursam...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
http://www.psp-hacks.com/2008/10/23/...33-3-released/
Finns även plugin ute nu för Popsloader ... Ovanstående är endast en firmware uppdatering
Last edited by Begga; 2008-10-23 at 23:14.
Ladda fullt, ladda ur helt och ladda fullt fungerade inte och jag har utfört den processen tidigare. Jag formaterade även flash1 men det hjälpte inte. Så jag körde på Hansis trick vilket var lite klurigt eftersom det inte fungerade de första gångerna jag provade så nu har jag uppdaterat till 5.00M33. XMB får ingen info från batteriet om laddning eller om det är inkopplat så något är skumt med batteriet. Jaja vad kan man förvänta sig av dessa Hong kong batterier. Jag ska kalibrera det 4 omgångar till sen ger jag troligtvis upp det.
HAr hört att vissa tredjepartsbatteriert ligger i oinitierat läge och att man kan suga ut lite kräm med ett motstånd.
Man skall bygla två punkter enligt någn text jag läst på nätet för att jumpstarta dessa om man har tur.
Om det inte fungerar så kan man nog skicka tillbaka det där man köpte det eller så.
Är det köpt av oss o du har garanti kvar får du gladerligen ett nytt av mig
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Hmm, Han är 18 nu iaf o flögs till Sverige för ett tag sedan efter hans päron fick ge samtycke
Spanjor tror jag nog lite på, han är rätt duktig på att skriva på det iaf.
Min skalle har för många serviceärenden i sig just nu samt migrän så jag kan inte sortera i minnet rätt just nu
Får be att återkomma med info.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Undrar vars jag fått för mig att han är ryss??? Vilket fall som helst är han PSP hackarnas kung oavsett nationalitet ...
Wikipedia ljuger aldrig!
Dark AleX (aka Dark_AleX, Dax) is a Spanish programmer who writes homebrew applications for the PlayStation Portable. Dark AleX, as well as other variations of the name, is a pseudonym under which he works.
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
Wikipedia ska man nog ta med en nypa salt ... Men jag är nog övertygad nu att jag hade fel ...
Fan vad många versioner och addons det har släppts med 5.00 m33 rellen..
Kan någon ge en länk till CFW filen som man skall ha för att få 5.00 m33-X och firmwarefilen som behövs från sony
5.00 M33-3
Sonys 5.00
Alternativt så kan du prova att ladda ner sonys 5.00 via M33-uppdateraren, har dock aldrig funkat för mig.
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
Bookmarks