Japp, flashade min låda för några månader sedan och allt flöt på perfa tills jag spelade fallout 3 och Fable2, där färgerna började bli lite smått..skumma om man säger så.
En dag efter att jag bara spelat i tio minuter så stängde jag av konsolen och lät den stå i en kvart och skulle sedan ge mig in på att spela lite igen, men ack, intet bild.
Bara en jävla massa linjer och whatnot. Konsolen gav mig dock inget felmeddelande, varesig via dioder eller ljud, tills jag stoppade in en skiva i driven och startade och möttes då av en ensam liten blinkande diod i hörnet på lådan.
Jo, efter lite undersökningar så verkar det som om jag fått något problem med AV-kabeln, så in till ********** for jag och köpte mig en ny kabel. Detta löste förstås inte mitt problem, så jag testade på flera tv-apparater och det uteslöt ju då att det var fel på kabeln. Efter vidare undersökning så talades det om att ANA-chippet kan ha lossnat pga överhettning, dock vet jag inget om detta så här kommer ni in.
Vad kan jag göra för att fixa skiten, hur mycket ska ni grabbar på psxcare ha för att fixa skiten och när kan jag komma in med lådan, för den andra gången?
Bookmarks