Visar resultat 1 till 21 av 21

Diskussion: Gears.Of.War.2.NTSC.XBOX360-x360inT

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2004
    Inlägg
    31
    Respekt
    20

    Gears.Of.War.2.NTSC.XBOX360-x360inT

    word just out! :P

    Region Free bara hitta valfritt ställe och slita

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2002
    Inlägg
    64
    Respekt
    22
    tack för head´s up!

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    japp, ligger många lir på hög för att spelas nu och de lär bli fler inom kort.

  4. #4
    Registrerade
    Jun 2005
    Från
    Stockholm/Nacka
    Inlägg
    538
    Respekt
    20
    Vilket ös!

    Fable 2
    Saints row 2
    Gears of war 2
    Dead space
    Fallout 3
    Farcry 2

    Julafton ju!

  5. #5
    Registrerade
    Jun 2004
    Inlägg
    31
    Respekt
    20
    och det funkar guld

  6. #6
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    23
    Respekt
    0
    De senaste dagarna måste ju vara rekord för släpp av titlar modell större. Inväntar Dead Space med spänning (bara ntsc än så länge). Måste verkligen ta tag i hur jag ska göra min 360, velar som fan. Spoofa eller inte spoofa, det är frågan.

  7. #7
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    109
    Respekt
    17
    Ska liras idag om jag får hem mina verbatim skivor från tyskland.

  8. #8
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Adler Visa Inlägg
    De senaste dagarna måste ju vara rekord för släpp av titlar modell större. Inväntar Dead Space med spänning (bara ntsc än så länge). Måste verkligen ta tag i hur jag ska göra min 360, velar som fan. Spoofa eller inte spoofa, det är frågan.
    det är alltid såhär under hösten.. så var det förra året också.. man får pendla mellan liren.. det var tänkt att man skulle lirat far cry 2 igår men de planerna föll ju när ett visst gears of war 2 startats, mäktigt spel! du behöver inte vänta på dead space något mer..

  9. #9
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    9
    Respekt
    0

    unreadable disc

    Är det nån som fått "unreadable disc". Har spelat en bit in i spelet. Helt plötsligt får jag unreadable disc. Stannar på samma ställe hela tiden. Har inga problem med andra spel/skivor. Värt och bränna en till ?

    Gjorde en ny skiva. Och det verkar funka. Är förbi problemet för stunden.
    Last edited by Hathor; 2008-10-23 at 18:40.

  10. #10
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    321
    Respekt
    18
    Någon som testat o ladda sparningar från den här versionen på nyare som garanterat är retail? Såg en bug när Don var osynlig på "fisketuren" nämligen, kan givetvis vara samma i retail och/eller tillfällighet.

  11. #11
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    vad tycker ni om spelet?

    eftersom jag hade lite andra lir som låg på kö att bli testade så har jag har nyss börjat spela detta. det första jag anmärkte på var att i början av spelet så verkade man klara sektioner väldigt fort, kändes som spelet skulle bli kort, vad fel man hade. har klarat 3 chapters nu iaf. ett mycket snyggt och roande spel, storyn är okej än sålänge.

  12. #12
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    131
    Respekt
    17
    Trodde inte jag skulle fastna i GoW2 men jäklar vilket spel. Minst sagt det mest blodigaste spelet jag har spelat på länge speciellt när man håller på med masken invärtes!

    Fick starta om spelet pga "unreadable disc" på ett ställe men sen verkar det fungera igen. Riktigt bra story tycker jag inte bara macho grej hela tiden utan sorgliga delar också. Jag trodde jag hade kommit till slutet när jag mötte the queen men ack så fel jag hade så får se om man orkar spela mer ikväll. Vet ej hur många timmar jag har spelat.

  13. #13
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av gnuttes Visa Inlägg
    Trodde inte jag skulle fastna i GoW2 men jäklar vilket spel. Minst sagt det mest blodigaste spelet jag har spelat på länge speciellt när man håller på med masken invärtes!

    Fick starta om spelet pga "unreadable disc" på ett ställe men sen verkar det fungera igen. Riktigt bra story tycker jag inte bara macho grej hela tiden utan sorgliga delar också. Jag trodde jag hade kommit till slutet när jag mötte the queen men ack så fel jag hade så får se om man orkar spela mer ikväll. Vet ej hur många timmar jag har spelat.
    *SPOILER*

    bara macho story? carmine, tai och maria då? sedan förstår jag varför de inte vill ha med så mycket gulligull, detta är krigare som inte har tid för sådant, deras liv är att skjuta och överleva... ang. masken så håller jag med dig, riktigt mysigt och bra stämning där... är på väg mot the queen nu.. får fortsätta imorgon.. det börjar komma en hel del gubbar nu.. butchers, grinders och reavers...

  14. #14
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    131
    Respekt
    17
    Skit också hann inte spela nåt igår, har mött queen,s vapendragare så får se vad som händer härnäst.

  15. #15
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av gnuttes Visa Inlägg
    Skit också hann inte spela nåt igår, har mött queen,s vapendragare så får se vad som händer härnäst.
    nu var det avklarat!

    tycker slutet av spelet var lite väl lätt på sina ställen.. om man jämför med vissa delar innan.. borde varit tvärtom.. men men.. bra spel och underhållande.

    dax för cod 5 härnäst. det spelet tycker jag var svårt, det lilla jag provade.. haha

  16. #16
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    131
    Respekt
    17
    Skit också hann inte köra nåt idag heller arrrgh!

  17. #17
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av gnuttes Visa Inlägg
    Skit också hann inte köra nåt idag heller arrrgh!
    nu är det en ny dag.

  18. #18
    Registrerade
    Nov 2008
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    En "amatörfråga": Vad är det för fel om man får meddelande om att "an update is required ...o.s.v......" när man stoppar in Gears of War 2 i 360:n? Har använt mig av Gears.Of.War.2.NTSC.XBOX360-x360inT och dte verkar som om xboxen känner igen spelet men det går alltså inte att köra.

    Hur går man tillväga om man vill uppdatera sin 360 och hur funkar det då med ixtreme flashningen?

  19. #19
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Azumi Visa Inlägg
    En "amatörfråga": Vad är det för fel om man får meddelande om att "an update is required ...o.s.v......" när man stoppar in Gears of War 2 i 360:n? Har använt mig av Gears.Of.War.2.NTSC.XBOX360-x360inT och dte verkar som om xboxen känner igen spelet men det går alltså inte att köra.

    Hur går man tillväga om man vill uppdatera sin 360 och hur funkar det då med ixtreme flashningen?
    bara att uppdatera, det krävs för att det ska starta, påverkar inte din firmware eller något...

    om du inte verifierat den releasen mot onlinedatabasen med tex abgx360, så ska du INTE koppla upp dig mot live, det är mycket stor risk för ban då! läs mer om hur du fixar den här.

  20. #20
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    131
    Respekt
    17
    Så ja nu har man spelat klart det, blev lite förvånad att det inte var så svårt i slutet, hade väntat mig en hel tomtearme!

    Slutsats: Riktigt bra spel, men kan förstå att det sätter åldersgräns på det shit hålla på & såga isär folk så där!

  21. #21
    Registrerade
    Jan 2005
    Inlägg
    245
    Respekt
    20
    Någon som vet hur man får hem dom gamla multiplayerbanorna från första spelet?
    Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!

    Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •