Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Dead Space

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25

    Dead Space

    ja, Dead Space vad tycker ni om det?

    själv tycker jag det är helt okej, väldigt bra stämning! det enda jag noterat som negativt av det lilla man spelat är att gubben springer lite väl långsamt, kanske är en uppfattning man ändrar sedan. tycker man om lir där man får hålla koll på sina nerver så kan nog detta bli något bra.

    http://www.vgreleases.com/Xbox360/Re...ate-67565.aspx












  2. #2
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    64
    Respekt
    17
    Ser att fram emot att spela detta, på fredag, eller torsdag enligt en spelsajt Har ju fått väldigt bra kretik, och detta är lätt ett av de spelen jag sett fram emot mest i den här enorma spelperioden som nyss har börjat Återkommer då jag provat det lite närmare...

    Ser ut att vara jävligt snyggt, vad tycker du om grafiken?
    Last edited by The Joker; 2008-10-21 at 22:17.

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av The Joker Visa Inlägg
    Ser att fram emot att spela detta, på fredag, eller torsdag enligt en spelsajt Har ju fått väldigt bra kretik, och detta är lätt ett av de spelen jag sett fram emot mest i den här enorma spelperioden som nyss har börjat Återkommer då jag provat det lite närmare...

    Ser ut att vara jävligt snyggt, vad tycker du om grafiken?
    grafiken är bra, det är rätt mörkt i början och jag provade det bara fram till omkring första savepoint, har inte hunnit granska det så mycket än. du kommer nog bli nöjd med det iaf. själv ska jag försöka ta mig igenom fc 2, sr 2, gow 2 innan jag tar mig an detta lir.

  4. #4
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    64
    Respekt
    17
    Haha, blir nog några timmar det Undrar hur jag ska våga spela detta, då jag är väldigt lättskrämd...

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av The Joker Visa Inlägg
    Haha, blir nog några timmar det Undrar hur jag ska våga spela detta, då jag är väldigt lättskrämd...
    ja, ibland undrar man vad man har gett sig in på, men det är rätt skoj med panik som omväxling ibland .

  6. #6
    Registrerade
    Jun 2007
    Inlägg
    69
    Respekt
    18
    Tjena.

    Satt o körde Dead Space förrigår natt vid 23:00 tiden.
    Kan säga att den har extremt bra grafik.
    Musiken/Ljudeffekterna är "skräckbra".
    Grafiken går inte att klaga på. Dock körde jag bara tills det efter att man monterat 2 robot armar mot en vägg.

    Kan säga det att om han sprang snabbare än vad han gjorde så skulle inte skräcken vara lika farlig, det vet jag med andra spel iallafall. Om man springer snabbt så kan man missa o bli lika uppskrämd som man skulle blivit om man smög fram och blev överask-påhoppad ur en lucka på en vägg tillexempel. Man blir mer insatt nu när gubben går så "söligt".

    I början så kände jag skräcken men det släppte lite gran men fortfarande så fanns skräcken kvar, jag var beredd på att något skulle komma fram hela tiden, det var ju trots allt 23:00 tiden med släckta lampor jag körde den på.

    Siktet är riktigt bra samt grafiken tycker jag.
    Dom har gjord det svårt då spelet bara "stannar upp" (Pausas) med Start knappen.
    Menyn, ljudinspelningar du hittar på marken, inventarielistan och allt annat du gör pausar inte spelet som det gör på dom flesta spelen, utan spelet fortsätter och du ser det att fiender kan komma och attackera dig medans du är i menyn.
    Menyn dyker upp framför din gubbe som en lite transparent blå/grön (Hoppas jag kommer ihåg färgen rätt) laser/hologram ruta lika stor som din överkropp ungefär.

    Klarade precis Oblivon! ska välja vilken jag ska satsa på nu.
    Biji Kurd o Kurdistan!

Liknande diskussioner

  1. Dead Rising bildproblem
    By Turbis in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-17, 23:16
  2. Kane & Lynch: Dead Men
    By Itchi in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2007-11-22, 13:27
  3. Har problem med dead rising - första Platinum skivan
    By profetenmohamme in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2007-04-11, 10:25
  4. Dead or Alive Xtreme 2 SNACK
    By coolcool in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2007-02-12, 09:44
  5. dead or alive 4 funkar men ändå inte
    By Wonderboy1 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-03, 14:10

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •