Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Damn!!!

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25

Damn!!!

Nu har det hänt det som inte fick hända (men det var nog bara en tidsfråga), jag har lyckats bricka min PSP men jag kommer lyckligtvis in i RECOVERY ... Hur ska jag nu gå till väga för att få liv i min lilla älskling??? En fin och utförlig beskrivning skulle mer än gärna vara gött!!! STORT tack på förhand

Edit: Det blir nog att införskaffa ett Pandora, eländet vägrar köra nått från recovery foldern ...
    Last edited by Begga; 2008-10-27 at 22:42.
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Respekt
    20
    hmm, fanns en tråd för inte så länge sen (någon vecka) med en länk. Kanske värt att kolla upp :P
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    Jo men eftersom eländet inte vill köra nåt från Recovery så känns det rätt kört utan ett Pandora ..
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Jo men eftersom eländet inte vill köra nåt från Recovery så känns det rätt kört utan ett Pandora ..
    Har inte kollar länken så vill inte svara på det, men pandora är ju ett säker kort =)
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    18
    http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/708959

den körde jag när min psp la av å nu funkar den kanoon^^!!

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    Skulle nån vänlig själ kunna köra psardumper på sin PSP och decrypta fw 1.5 och sedan lägga upp på min server??? Ska se om jag kan lura igång min lilla PSP ...

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    PSP kirrat ... Hade visst en bekant på MSN som hade ett Pandora liggandes

Liknande diskussioner

1. INFINITY Firmware V1.3
    By Another Lord in forum Matrix Infinity
    Senaste inlägg: 2004-10-10, 22:11

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner