Hej min psp startar inte? Den lyser grönt när jag drar upp knappen men det händer inget. Det är bara svart. kan nån hjälpa mig?
Hej min psp startar inte? Den lyser grönt när jag drar upp knappen men det händer inget. Det är bara svart. kan nån hjälpa mig?
Hur började problemet??? Har du försökt flasha om den eller varit inne i flasminnet och lekt??? Behöver vet lite mer för att möjligtvis kunna hjälpa till ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Jag skulle update till 3.52-m33 v4 allt var klart. Psp stängdes av sen dess har den inte statat lyser grön bara.
Det låter som en misslyckad flashning ... Kanske går rätta till om du kommer in i Recovery menyn "Hard resett och sedan håller du in Right Trigger när du startar upp" funkar inte det så krävs det nog ett Magic stick och ett Pandora batteri för att återställa den till ett fungerande PSP ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Hur gör jag en hard resett? Jag försökte dra upp start knappen och hålla kvar sen håller jag in right trigger då slocknar power lampan! sen försöker jag starta den men händer inget. hur får jag tag på en magic stick och pandora batteri??
Du ska inte hålla in starknappen, bara right trigger.
Ett pandorakit är lättast att få tag i från psxcare
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
Pandoraminne: http://www.psxcare.com/product.php?xProd=673&xSec=97
Servicebatteri: http://www.psxcare.com/product.php?xProd=672&xSec=97
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Och nu över till något helt annat: Pendragon är det inte dags att uppdatera din signatur??? Tänkte på "I used to work here, but that was a long time ago "
Vem har sagt att han JOBBAR här :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Är inte fallet så??? Om det är så tycker jag du ska kicka honom och ersätta med en man som har exellenta löd kunskaper, A+ som Pc tekniker och väl bevandrad när det gäller elektronik ... Undertecknad ställer sig tillgänglig ... Kanske öppna en filial uppe i norr, närmare bestämt Skellefteå ..
Last edited by Begga; 2008-10-29 at 13:30.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jaa kan inte Begga flytta ned så vi får en till tjej att titta på
Pixelninjan är numera härdad och rodnar inte lika mycket då man drar fräckisar *skratt*
Hört rykten om att fina meriter ger förtur -->
Nej skämt o sido
Jobba är väl överskattat, jag hade hellre suttit o spelat bilspel hela dagarna eller varit ute o dykt eller ridit
Last edited by Pendragon; 2008-10-29 at 16:54.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Det funkar inte att hålla ner right trigger kan psxcare hjälpa mig med detta och vet någon va det kommer att kosta? vill ha så man kan lira fifa 09 o nhl 09!
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
Du är välkommen med din PSP in till oss så fixar vi det på 10 minuter eller mindre
/ Pendragon
okej kommer in tack för hjälpen!
Bookmarks