Xbox 360.n den stannar upp (hakar upp sig)
Jag har stött på det här problemet ett antal gånger nu och börjar bli irriterad och fundersam på varför händer det här igentligen!?
Jag drar igång ett backup spel och precis när som helst så kan det stanna, antingen i introt eller ett antal minuter in i spelet som tillexempel 10 min in i spelet.
Och då när min 360 fryser bilden jag ser och fastnar sådär så går det inte få fram något eller göra något alls med kontrollen, precis ingen knapp på kontrollen fungerar då men kontrollen lyser som den ska göra.
Det enda jag kan göra är att antingen trycka på "Eject" knappen på konsolen för att få ut skivan men det hjälper inget ändå för att det har fryst fast även om jag skickar in spelet igen.
Så jag är tvungen att hålla in Power knappen framme på konsolen för att stänga av och starta om konsolen!
Känner någon igen det här? Är det någon som vet vad problemet kan vara igentligen?
Army Of Two, Assassin's Creed, Battlefield Bad Company, Brother In Arms: Hells High Way, Conan, Dark Messiah Of Might And Magic - Elements, Dark Sector, Fight Night 3, Kane & Lynch: Dead Men, Lost Planet: Extreme Condition, Mirror's Edge, Prince Of Persia, Rayman Raving Rabbits, The Elder Scrolls IV Oblivion, Tom Clancy's EndWar
Current Game:
*Call Of Duty 5 - World At War*
Bookmarks