Liksom har den nya Dashboarden nu ladda ner den offline men det stod att man måste ladda ner Avatar updaten via Live? är det säkert? asså att man inte blir bannad då har liksom spelat Banjo Kazzoie o gears of War 2 osv....
Nej så länge man inte är Bannad sen tidigare
Min privata box som står i bitar på bordet "Testhärket" är inte bannad, flashad med iXtreme 1.4 och tuffade på som den skulle.
Är man bannad innan kommer man inte åt nya Dash då man inte kommer åt internet
Rätt simpelt eller hur
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Ny video som visar HUR man uppdaterar sin 360 från gamla dash till nya
http://www.youtube.com/watch?v=_04klUN3uMA
Ber om ursäkt för att den var en timme sen, jag åt Kinamat på en Kinakrog här i närheten
/ Pendragon
Hahaha funderar på det :P. Men tänkte liksom eftersom jag ahr en Arcade Xbox 360 så har jag ju ett minneskort och det är på det minneskortet som jag ahr min lie profil och min andra profil som jag ahr spelat Gears och Banjo Kazooie på inte på hårddisken alltså.
med andra ord om jag tar bort mitt minneskort från boxen kan jag då ladda hem avatarerna utan att riskera att bli bannad då jag inte har några saves på hårddisken! ?
Ingen som vet vart infon lagras, men Testa
Kan inte gå mer än ått att du får köpa en ny box för att lajva.
/ Pendragon
<+c4eva> all good and safe, disc checks optimised but same type!
nån annan som fått RROD i samma veva efter updatering?
Min box är köpt mitten av 07. fick rrod.
Nu har uppdateringen tankats ner på min maskin. riktigt snygg interface men krångligare än den förra tycker jag. Dessutom är avarterna rent skräp.
Inga tekniska problem är rapportera heller. jag testade att Installera Fallout 3 på hårddisken och det funkade fint.
Min lillebror har ljud men ingen bild nu.. han körde också in nxe idag...
Edit: Nu sa han att han råkat ändra till HDTV när han kollade sladden och när han ändrade tillbaka får han ingen bild. Har testat med Y + RT för att återställa men om sladden är fast i HDTV så lär det ju kvitta. Kanske fel på sladden helt enkelt.
Last edited by N!klas; 2008-11-19 at 19:20.
min flashade xbox 360 (Premium,60gb) Ixtreme 1.4 samsung drive.. senaste dashboard direkt från MS funkar utmärkt.. installerat GTA IV (backup) skönt slippa laddningstiderna!
Ja avatarerna kunde ju varit lite bättre kanske, tänker mest på att om du väljer att par byxor eller en tröja så kan man inte ändra färg på dom... ville ju ha de beiga "khaki" byxorna fast svarta. men jag antar att det kommer att dyka upp mycket mer kläder och tillbehör, men man får säkert betala för det med då?
Sämst det här med Avatar :S Känns som att jag har smockat in mitt Nintendo Wiis gubbe i xboxen!
Jag gillar inte det.
Jag ville ha finbyxor på min gubbe och det går inte.
Jag får to scratchy disc to install on the harddrive. FFs vad säger du xbox! den är helt repri och när jag kör så har det aldrig fastnat heller! är på 44% i spelet och i installationen från skiva till Hårddisken är på 3%!?
Det går inte för min del att installera över far cry 2.
Army Of Two, Assassin's Creed, Battlefield Bad Company, Brother In Arms: Hells High Way, Conan, Dark Messiah Of Might And Magic - Elements, Dark Sector, Fight Night 3, Kane & Lynch: Dead Men, Lost Planet: Extreme Condition, Mirror's Edge, Prince Of Persia, Rayman Raving Rabbits, The Elder Scrolls IV Oblivion, Tom Clancy's EndWar
Current Game:
*Call Of Duty 5 - World At War*
Just denna skiva var en Aone.
Mina Verbatim skivor är rikligt försenade
Army Of Two, Assassin's Creed, Battlefield Bad Company, Brother In Arms: Hells High Way, Conan, Dark Messiah Of Might And Magic - Elements, Dark Sector, Fight Night 3, Kane & Lynch: Dead Men, Lost Planet: Extreme Condition, Mirror's Edge, Prince Of Persia, Rayman Raving Rabbits, The Elder Scrolls IV Oblivion, Tom Clancy's EndWar
Current Game:
*Call Of Duty 5 - World At War*
Sooo...
Is the new NXE safe to install on a flashed xbox360? I have played downloaded games on my 360 but never on live with them, only single player and never played a game before its release so i should be safe there, just wondering if the update will notice if the 360 has been flashed and locks itself (like how the iPhone firmware does).
would be nice to get a yes or a no .
Thanks
you can reply in swedish i will understand it, its just when i write swedish its spelt like a dyslexic retard
Bookmarks