/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
En xbox som aldrig varit flashad med något annat än 1.4 (1.4.1 för benq) och som INTE är eller har varit spoofad så kan man säga att i dagsläget så verkar den vara livesäker då ingen blivit bannad när dom spelat bra releaser.
Men vi vet ju inte vad M$ hittar på härnäst, som pendragon sa i en annan post så finns det rykten om att M$ har koll på alla men bannar inte alla för att skapa en merförsäljning.
Men rykten är bara rykten tills att dom blir bekräftade.
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
alla spelen du nämner måste autofixas om du vill vara säker på live, annars får du hålla dig offline med dem.
Mirrors.Edge.PAL.X360-Allstars
Tomb.Raider.Underworld.X360-Allstars
Prince.Of.Persia.X360-Allstars
prova att sök efter abgx360.dat under userskatalogen så kanske du hittar var abgx360 lägger datan, lägg sedan ini filen där.
du kan inte autofixa en bränd skiva av rätt enkla skäl, därav dina problem kanske.
Jävlar? Järnspikar, Jesus, Johannes, Jungfru maria *Darn, lyssnat för mycket på Jullåtar "Tack Preem o er jävla gratis julskiva".... Tankarna börjar vandra om vad som egentligen hände när jesus blev till, var Maria otrogen o Josef en dum snickare * Jag känner några pantade snickare så det kan nog stämma *
Med en flashad box är det större risk att bli bannad ja!
Gör man fel "Inte kontrollerar skivor" är det som att åka med sommardäck på isväg, en tidsfråga innan man åker ut.
Jämför en flashad/chippad box med en Chipptrimmad bil, risken finns att du kör för fort o får böter om du har tur eller failar o singlar av vägen.
Eller om du kör med sommardäck på vinterväglag och ödet bestämmer att du skall faila,
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Är inte den mest tekniskt lagda så jag trodde att det var fullt möjligt att mulleter kunde lägga till och ändra filer på skivan.
Då måste det betyda att alla skivor som blivit verifierade av autofixen är ok eftersom den då bara kollat databasen och sett att det stämmer...
Är det någon som kunnat verifiera NFS undercover och prince of persia??
Får hela tilden felkod 404 i slutet, på dessa, men som sagt så kan jag verifiera massor av andra lir så det verkar inte vara ngt fel med min brandvägg eller dylikt.
Jag testar och hoppas på underverk . Jag lade nog bara inifilen i programmappen inte
C:\Dokument och Inställningar\Användare\Application Data\abgx360.
det är väl därför gamla lir funkar.
Jag har följt dina senaste order om databasen nu int21 men jag förstår mig inte på killarna som har hand om databasen. Det går redan att verifiera Prince of Persia alltså, hur tänker dom? Jag har 5 stora overifierbara titlar som jag sitter och dreglar över och har väntat länge på att få starta i boxen.
Fable 2, FIFA 09, NHL 09, Banjo-Kazooie och Saints Row 2.
Jag är tacksam över det jobb dom gör men jag ifrågasätter deras prioriteringar.
Vissa rellar som gick att verifiera mot gamla källan går inte att verifiera med den nya.. konstigt.
nu är det ju så att de som laddar upp stealths antagligen inte har eller kommer över alla spel, att prioritera vissa spel före andra sker nog inte. man kan se det som att varför köper du det inte och laddar upp det själv? sedan är vissa uppladdade i ntsc men inte till pal, är spelet då inte regionsfritt så är det inte uploaderns fel då den iaf uppladdat ett eftersökt spel.
Banjo-Kazooie.Nuts.And.Bolts.PAL.X360-Allstars går att verifiera
Fable.2.USA.XBOX360.MULTI.5.ABGX-ANONYMOUS går att verifiera
Fifa_09_PAL_XBOX360-STRANGE går att verifiera
SAINTS.ROW.2.USA.XBOX360-x360inT går att verifiera
finn dem vid 360patches annars...
så lite av din kritik känns ju obefogad.
jag länkade dit för framtida spel du inte hittar i databasen. nhl finner jag inte i varken databas eller 360patches förutom ntsc då, de andra är i databasen.
ex.
[2B211D2392244548]
SS=2B211D23
RawSS=CA29E230
PFI=A4CFB59C
DMI=6E66F25D
RegionFlags=00FF0000
V0=81DF6964
V1=E47F6A94
Video=91410773
Game=C902D4CA
XexHash=92244548
MediaID=B7403715C6669E7C71D23AC7-56F18A12
DiscSource=Retail
GameName=BANJOKAZOOIE3
GamerTag=kRypt0n
DriveName=SH-D162C
DriveFW=Other
Notes=Kreon v1.00, PAL[142F5AAF28DC7FB2]
SS=142F5AAF
RawSS=31A594B9
PFI=A4CFB59C
DMI=002B87ED
RegionFlags=FFFFFFFF
V0=81DF6964
V1=E47F6A94
Video=91410773
Game=425E25D2
XexHash=28DC7FB2
MediaID=02B8FB403F494956B7796C9E-6473199D
DiscSource=Retail
GameName=FABLE2
GamerTag=kRypt0n
DriveName=SH-D162C
DriveFW=Other
Notes=Kreon v1.00, PAL
Hur är det med Sonic Unleashed? (dagger-releasen)
Får up att den inte går att verifiera, och inte heller fixa (av någon anledning).
Hur fixar jag den?
spelet har ju varit ute ett tag, tycker nog det borde finnas
Bookmarks