Sida 24 av 55 FörstaFörsta ... 14222324252634 ... SistaSista
Visar resultat 691 till 720 av 1636

Diskussion: Livesäkerhet: Konsten att inte bli bannad!

  1. #691
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    140
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    ok, hur som helst så är det faktiskt så att det finns folk som haft orginal skivor (ej nedladdade) som blivit bannade för att ha spelat tidigare än spelet blivit släppt, tror dock inte att någon av dom varit "Retail" versionen, det vill säga den som säljs i butik utan mer en sådan version som spel kritiker får och sådant.

    faktum är att dom kan banna vem fan dom vill när dom vill bara dom misstänker att den boxen du har kör är modifierad för att köra olagliga spel och sådant, det är inte så att dom egentligen kan bevisa att din box blivit modifierad utan att se det på den. visst, dom kan se att den drar olika mycket ström kanske men det är ändå inget riktigt bevis, drar den mer ström kan det bero på massor av grejer... inte bara att man bytt ut delar eller lagt till mera.

    angående release listan vet jag faktiskt inte...
    De har inte alls rätt att banna folk hur som helst, du måste ha brutit mot avtalet. Att den drar mer ström pga av extra fläktar eller lampor är modifiering av hårdvaran vilket är banning och jag är ganska säker på att de vet inom vilket intervall deras egna saker drar ström och det är om det överstiger dessa intervall som du blir bannad. Och bara för att de misstänker kan de inte banna.

    Och som du skriver så säger folk att de har blivit bannade av en icke så kallad "retail" skiva och det säger väl sig själv att om man är så dum att lira en sån så får man skylla sig själv. Du får gärna hänvisa till källor med detta inte bara om rykten som går. I samband med detta har de skrivit om den har varit moddifierad, vilka release de har lirat mm, eftersom banningarna oftast kommer i vågor, nästan aldrig enstaka fall så är det svårt att hänvisa till vad det är man har gjort för fel mer än att det är ett äldre firmware och kassa releaser. Det är ingen som hittils har blivit bannad av att bara ha spelat ett orignal retail spel innan release.

    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    det är aldrig säkert att koppla upp sig mot live med ett spel som ännu inte släppts där du sitter även folk med orginal blir bannade för sådant
    anngånde citatet över så enligt dig kan en Amerikan bli bannad om han skulle köpa Halo Wars i England den 27/2 och sätta i det i boxen hemma i USA den 28/2 (om det nu är regionsfritt), hör du inte hur dumt det låter.

    Så här släpps spelet enligt Microsoft (källa: http://gamerscoreblog.com/team/archi...08/562697.aspx):

    Halo Wars will be available at retail as follows:

    Japan and Asia Pacific: Feb. 26
    Europe: Feb. 27
    US, Canada, Mexico and South America: March 3
    Eller får man spela spelet ett visst antal dagar innan release, är det 1 dag, 2 dagar eller en vecka?

    Microsoft gick ut i samband med Halo 3 att man inte blir bannad om man spelar det spelat innan release om man har fått tag på ett orginal, jag tror knappast att M$ har olika skillnader mellan sitt eget flaggskepp och tredjepartsspel.

    Källa:
    A member of the Microsoft Games Global Marketing team issued the following statement:

    If you obtain a copy of Halo 3 prior to its street date of Sept 25th, you will NOT be banned from Xbox Live for playing Halo 3 early (not even my fellow softies).

    http://news.teamxbox.com/xbox/14573/...ll-Get-Banned/

  2. #692
    Registrerade
    Apr 2003
    Inlägg
    71
    Respekt
    22
    Shit vilken Megatråd!

    Men mycket läsvärd även om jag bara är på sida 3.
    Får fortsätta imorgon...
    Serius Sam, Doom, Quake, Halo och Command & Conquer är mina favorit-spel.

    MvH // Pluttiplutt

  3. #693
    Registrerade
    Jan 2009
    Inlägg
    73
    Respekt
    16
    Om jag spelar ett spel (som ger dåligt svar i crc-checken med agbx) på en offline-profil med urdragen nätverkskabel. Är jag då säker sen när jag spelar mina orginal-spel på min online-profil? Alltså det loggas inget från den dåliga skivan?

    t ex:
    Found possible game data corruption starting at 4 different offsets!
    Possible corruption was found at: 0x00FE1D000, 0x010143000, 0x010146000 and 0x01046C000

    Game CRC = 3782E736

    Game partition CRC does not match, looks like a bad rip!
    Stealth was verified but game data wasn't
    edit: kan notera att efter den checken har några filer blivit ändrade avsiktligt (texturer), men fortfarande samma resultat i checken.
    Last edited by Gladjolt; 2009-01-29 at 02:48.

  4. #694
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    jag skulle inte köra en sådan skiva då det är spel datan som inte stämmer, inte själva stealthen... det kan vara så att någon del av spelet fattas helt då blir det jobbigt om det är en stor del av någonting så att det buggar upp sig så du inte kan slutföra spelet...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #695
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av Gladjolt Visa Inlägg
    Om jag spelar ett spel (som ger dåligt svar i crc-checken med agbx) på en offline-profil med urdragen nätverkskabel. Är jag då säker sen när jag spelar mina orginal-spel på min online-profil? Alltså det loggas inget från den dåliga skivan?
    Alltså, givetvis så kan M$ inte logga ALLA saker på en skiva. Så vitt xboxen vet så är det ett orginalspel.

    Sen om xboxen loggar saker som storlek på spelet medans du spelar offline eller bara medans man är online vet ingen med säkerhet.

    Jag skulle iaf inte stoppa det i min xbox
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  6. #696
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Gladjolt Visa Inlägg
    Om jag spelar ett spel (som ger dåligt svar i crc-checken med agbx) på en offline-profil med urdragen nätverkskabel. Är jag då säker sen när jag spelar mina orginal-spel på min online-profil? Alltså det loggas inget från den dåliga skivan?

    Found possible game data corruption starting at 4 different offsets!
    Possible corruption was found at: 0x00FE1D000, 0x010143000, 0x010146000 and 0x01046C000

    Game CRC = 3782E736

    Game partition CRC does not match, looks like a bad rip!
    Stealth was verified but game data wasn't
    edit: kan notera att efter den checken har några filer blivit ändrade avsiktligt (texturer), men fortfarande samma resultat i checken.
    sålänge stealth är okej borde det inte vara någon fara, jag tror inte du behöver oroa dig för loggar. game data kollas antagligen inte av boxen, det tar för lång tid för att utföra den checken, typ en kvart i 8x eller något sånt, hade däremot inte spelet den på live. Offline är det mesta lugnt att spela, även spel som inte är verifierade med har okej stealth.

    tänk på att gamedata partitionen kan få korrupta sektioner via repor på original med (läsfel). hade däremot skivan varit skadad där stealth är hade det inte startat, så slutsatsen är att det är lugnt.

  7. #697
    Registrerade
    Jan 2009
    Inlägg
    73
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    sålänge stealth är okej borde det inte vara någon fara, jag tror inte du behöver oroa dig för loggar. game data kollas antagligen inte av boxen, det tar för lång tid för att utföra den checken, typ en kvart i 8x eller något sånt, hade däremot inte spelet den på live. Offline är det mesta lugnt att spela, även spel som inte är verifierade med har okej stealth.

    tänk på att gamedata partitionen kan få korrupta sektioner via repor på original med (läsfel). hade däremot skivan varit skadad där stealth är hade det inte startat, så slutsatsen är att det är lugnt.
    Jo, det förståss, 2.4x tar ju ännu längre tid. GoW2 som kom innan officiella releasen (som troligtvis var en pre-release(?) = bad gamedata) gick att spela säkert offline. men det var innan NXE om jag minns rätt.

    O ja tror det du säger kan stämma, dålig gamedata kan ju lika gärna tolkas som repor.

  8. #698
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    guiden uppdaterad med lite imgburn detaljer för er som missat detta, kommer fortfarande mycket frågor om det så bara att hänvisa ...

    http://forum.psxcare.com/support/sho...25&postcount=2

    fråga till psxcare gänget; hur ligger det till med 10 bilder gränsen? går den att höja för specifika trådar eller användare? skulle vara gott om man kunde få lite struktur på det hela och slippa dela upp det i 2 inlägg. hade varit bra om man kunde lägga en viss del i andra inlägget och ha det nödvändigaste i första inlägget, tyvärr går inte detta pga. bild spärren.

  9. #699
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    guiden uppdaterad med lite imgburn detaljer för er som missat detta, kommer fortfarande mycket frågor om det så bara att hänvisa ...

    http://forum.psxcare.com/support/sho...25&postcount=2

    fråga till psxcare gänget; hur ligger det till med 10 bilder gränsen? går den att höja för specifika trådar eller användare? skulle vara gott om man kunde få lite struktur på det hela och slippa dela upp det i 2 inlägg. hade varit bra om man kunde lägga en viss del i andra inlägget och ha det nödvändigaste i första inlägget, tyvärr går inte detta pga. bild spärren.
    Hinner inte ändra den idag, påminn mig efter helgen.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  10. #700
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    173
    Respekt
    0
    Jag har en fråga angående Xbox live Banning risk etc..

    I fall jag kör ett spel som är ute i USA som är region fri och inte Kommer ''ut i PAL '' på Nån månad. Känner xboxet av att jag kör från en annan region inom release datumet. Finns det någon större risk att man blir bannad då.

    Hoppas ni förstog mig xD

  11. #701
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av wilkkm0 Visa Inlägg
    Jag har en fråga angående Xbox live Banning risk etc..

    I fall jag kör ett spel som är ute i USA som är region fri och inte Kommer ''ut i PAL '' på Nån månad. Känner xboxet av att jag kör från en annan region inom release datumet. Finns det någon större risk att man blir bannad då.

    Hoppas ni förstog mig xD
    nej, men de kan se det på live. kör det offline tills det är släppt i pal regionen för max säkerhet, eller chansa. din box vet inte när spelet är släppt, men på live kan de se det. du kan importera regionfria spel, men kör du det 1, 2 dagar efter release i usa så är det suspekt ja, du hajar nog poängen. för storspel (speciellt ms spel), bry dig mer, mindre titlar nej.

  12. #702
    Registrerade
    Jan 2009
    Inlägg
    33
    Respekt
    16
    Försöker verifiera mitt senast nedladdade spel, The_Simpsons-PAL-XBOX360-DAGGER men jag kan inte hitta det i någon databas, varken i abgx360 eller i XDVDMulleter.

    Jag vågar inte chansa och testa det, med tanke på risken att bli bannad.

    I XDVDMuleter får jag upp "ISO was not found in database" och någonting om jag vill fortsätta med checksum.

    I abgx360 får jag upp "Failed to find a verified INI file for this XEX
    AutoFix Failed, Stealth is still unverfied"

    Vad ska jag göra?

  13. #703
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av N1lle Visa Inlägg
    Försöker verifiera mitt senast nedladdade spel, The_Simpsons-PAL-XBOX360-DAGGER men jag kan inte hitta det i någon databas, varken i abgx360 eller i XDVDMulleter.

    Jag vågar inte chansa och testa det, med tanke på risken att bli bannad.

    I XDVDMuleter får jag upp "ISO was not found in database" och någonting om jag vill fortsätta med checksum.

    I abgx360 får jag upp "Failed to find a verified INI file for this XEX
    AutoFix Failed, Stealth is still unverfied"

    Vad ska jag göra?
    258. The Simpsons Game (PAL) (020CE631)
    271. The Simpsons Game (PAL) (51D6D3A6)

    den finns iaf i ABGX360's databas, prova med att packa upp den igen, går inte det så får du prova en annan release...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  14. #704
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    147
    Respekt
    18
    När jag kollar Half Life 2 Orange Box i ABGX så får jag en blå textrad med något som laddas ner, en fil som slutar på .bin

    Vad är det?

  15. #705
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Equality Visa Inlägg
    När jag kollar Half Life 2 Orange Box i ABGX så får jag en blå textrad med något som laddas ner, en fil som slutar på .bin

    Vad är det?
    en av filerna den vill patcha in för att fixa din stealth, antagligen SS, PFI eller DMI, dessa tillhör stealthdelen. inget att oroa dig för, se det som positivt att abgx360 fungerar och du får en bra backup.

  16. #706
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Måste man göra något för att ABGX360 ska fungera under vista x64? Det är ju en annan path nu till där ini filen ska ligga... "C:\Users\mittanvändarnamn\AppData\Roaming\abgx360 "

    Men det ska väll fungera ändå? Får nämligen 404 error. Spelet jag ska kolla är Perfect Dark Zero (det borde väll finnas i databasen?)

  17. #707
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    404 error som på alla Websidor betyder att du inte kan komma åt den valda hemsidan ännu

    Kan vara så att databasen som den kontrollerar mot ligger nere för tillfället.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  18. #708
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Tyvärr verkar det som att spelet helt enkelt inte fanns i databasen (testade med ett annat spel och det fungerade så databasen är uppe). Hur ett så gammalt spel inte kan finnas med är bortom mig.

    Testade en annan release av samma spel, nu gick det att verifiera
    Last edited by ekonsoda; 2009-02-04 at 20:32.

  19. #709
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av ekonsoda Visa Inlägg
    Måste man göra något för att ABGX360 ska fungera under vista x64? Det är ju en annan path nu till där ini filen ska ligga... "C:\Users\mittanvändarnamn\AppData\Roaming\abgx360 "

    Men det ska väll fungera ändå? Får nämligen 404 error. Spelet jag ska kolla är Perfect Dark Zero (det borde väll finnas i databasen?)
    laddar du hem abgx360 enligt länkarna i guiden, packar upp det och sedan kör install_ini.bat så hamnar ini filen rätt även i vista. ini filen som medföljer där är redan uppdaterad. du kan sedan ta bort det uppackade abgx360 efter du kör .bat filen om du redan har det installerat.

    ja, ini filen ska ligga i roaming\abgx360.

  20. #710
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av ekonsoda Visa Inlägg
    Tyvärr verkar det som att spelet helt enkelt inte fanns i databasen (testade med ett annat spel och det fungerade så databasen är uppe). Hur ett så gammalt spel inte kan finnas med är bortom mig.

    Testade en annan release av samma spel, nu gick det att verifiera
    möjligt att första versionen du hade inte var kompatibel för det ligger faktiskt några versioner av det i databasen.

    Perfect Dark Zero (PAL) (6A78E206)
    Perfect Dark Zero (NTSC-U) (41EEAFCB)
    Perfect Dark Zero (Region Free) (2962AB33)
    Perfect Dark Zero (PAL) (750FF1D9)

  21. #711
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Har läst tråden Livesäkerhet och har lärt mig väldigt mycket! TACK, int21!
    Undrar bara en sak!
    Hade en box som var bannad och har nu köpt en ny med IXtreme 1.5, där jag flyttat över HDD från gamla boxen. Har raderat alla gamesaves på HDD för att inte skapa problem med LIVE. Vad jag förstår så påverkas inte min spelarprofil som låg på HDD!?
    Men vad gäller de t ex achievments som jag har liggande på min spelarprofil från gamla boxen om det finns info från spel där som kanske inte varit verifierade.
    T ex hade jag en backup på Rainbow six Las Vegas 2 som visade sig vara "felaktig". Jag fixade en ny backup som jag kört i både ABGX360 och XDVDMulleter med OK överallt.
    Då finns achievments kvar på min spelarprofil från gamla backupen, även om jag raderat all gamedata.
    Fråga: Har det någon bedydelse eller bör jag radera hela spelarprofilen och börja om med en ny?

    Ledsen om man verkar trög, och om man frågar saker som andra redan tagit upp men jag har försökt hitta info om detta men inte lyckats!

    Tacksam för hjälp!

  22. #712
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Sulan76 Visa Inlägg
    Då finns achievments kvar på min spelarprofil från gamla backupen, även om jag raderat all gamedata.
    Fråga: Har det någon bedydelse eller bör jag radera hela spelarprofilen och börja om med en ny?

    Ledsen om man verkar trög, och om man frågar saker som andra redan tagit upp men jag har försökt hitta info om detta men inte lyckats!

    Tacksam för hjälp!
    achivements ska inte göra någon skada. spela på den profilen du.

  23. #713
    Registrerade
    Nov 2008
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    Tja... nu har jag läst så ögonen svider...har fått allt att fungera...men nu har det kanske skitit sig.... försökte att få abgx360 att kolla Ratatouille_PAL_XBOX360-iNCiDENT . Men den vill inte alls... den köra bara en liten del och stannar vid databas grejjen....hade samma problem med skate 2 som Int21 hade en ini till

    så nu undrar jag... någon som har ini till detta spel eller ?

    Och jag plockade hem en sån där abgx360 clean.. men ska StealthFiles vara tom?? hur får jag ner ini till spelen i den.. byte ut abgx360.ini till den senaste tror jag....

  24. #714
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av wardog73 Visa Inlägg
    Tja... nu har jag läst så ögonen svider...har fått allt att fungera...men nu har det kanske skitit sig.... försökte att få abgx360 att kolla Ratatouille_PAL_XBOX360-iNCiDENT . Men den vill inte alls... den köra bara en liten del och stannar vid databas grejjen....hade samma problem med skate 2 som Int21 hade en ini till

    så nu undrar jag... någon som har ini till detta spel eller ?

    Och jag plockade hem en sån där abgx360 clean.. men ska StealthFiles vara tom?? hur får jag ner ini till spelen i den.. byte ut abgx360.ini till den senaste tror jag....
    kör install_ini.bat i någon av de fyra upplade arkiven i guiden. ja stealthfiles ska vara tom, rensa även den i %appdata%\abgx360 (klistra in i adressfältet i utforskaren, så hamnar du på rätt ställe, det är där ini filen ska ligga och bat filen lägger den där.)

    hittar bara en backup av spelet i databasen. du kanske måste ladda ner en backup version som matchar den inlagda stealthen om du inte får det att fungera efter du bytt ini fil.

    Ratatouille (Region Free) (5F7B08F3)

  25. #715
    Registrerade
    Jan 2009
    Inlägg
    57
    Respekt
    16
    jag har laddat ned midnight club los angeles te xbox 360 blir jag bannad om jag kör det live?

  26. #716
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av cinemateket00 Visa Inlägg
    jag har laddat ned midnight club los angeles te xbox 360 blir jag bannad om jag kör det live?
    läs guiden, kör abgx360 på spelet!

    jag länkade till guiden igår när du frågade om live banning, där står allt! du måste kolla backuperna själv, ingen kan svara vad som är okej för live eller inte. ett namn på ett spel säger ett skit om innehållet i det. det är som att säga, jag har en volvo, hur bra är den?

    ja, chansen är stor du blir bannad om du inte kollar dina backuper innan.
    Last edited by int21; 2009-02-05 at 22:20.

  27. #717
    Registrerade
    Aug 2007
    Inlägg
    40
    Respekt
    17
    Jag har en fråga, blir man bannad om man laddar ned demos eller Xbox Live Arcade-spel?

  28. #718
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av WiiDude Visa Inlägg
    Jag har en fråga, blir man bannad om man laddar ned demos eller Xbox Live Arcade-spel?
    nej det blir du inte
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  29. #719
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    173
    Respekt
    0
    Denna fråga kanske inte angår den här tråden men iaf:

    Jag seedar Och och laddar upp som utav helvete, Men ändå sjunker min ratio och ''uppladdande mätare xD'' på mitt konto på http://www.piratebits.org

    Så varför xD

    Säg till i fall ni inte förstog

  30. #720
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av wilkkm0 Visa Inlägg
    Denna fråga kanske inte angår den här tråden men iaf:

    Jag seedar Och och laddar upp som utav helvete, Men ändå sjunker min ratio och ''uppladdande mätare xD'' på mitt konto på http://www.piratebits.org

    Så varför xD

    Säg till i fall ni inte förstog
    Kanske någon som kapat ditt konto?
    Kanske du laddar upp till folk som inte är medlemmar (se Local Peer Discovery, DHT och Peer Exchange)?
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

Sida 24 av 55 FörstaFörsta ... 14222324252634 ... SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Går inte att överföra filer
    By Knobhead in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 14
    Senaste inlägg: 2008-10-13, 10:10
  2. I.LOAD till Playstation 3
    By m0rt in forum Playstation 3
    Inlägg: 42
    Senaste inlägg: 2008-09-01, 18:23
  3. När kommer dem coola spelen???
    By sgtprimo in forum Nintendo WII - Spelsnack
    Inlägg: 52
    Senaste inlägg: 2008-04-15, 04:02
  4. Öppna Xboxen
    By Tcip in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 142
    Senaste inlägg: 2007-04-29, 10:37
  5. Inlägg: 21
    Senaste inlägg: 2006-07-25, 21:59

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •