Sida 28 av 55 FörstaFörsta ... 18262728293038 ... SistaSista
Visar resultat 811 till 840 av 1636

Diskussion: Livesäkerhet: Konsten att inte bli bannad!

  1. #811
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    nu har jag koll på abgx360. räcker det att man får grön i det eller bör man göra fler saker ??
    Kolla på abgx360.net med eller?


    och gör det något om det visar rött på regionskod i abgx360 för att spelet BÅDE klarar PAL och NTSC eller ?

  2. #812
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av basicjava Visa Inlägg
    nu har jag koll på abgx360. räcker det att man får grön i det eller bör man göra fler saker ??
    Kolla på abgx360.net med eller?


    och gör det något om det visar rött på regionskod i abgx360 för att spelet BÅDE klarar PAL och NTSC eller ?
    du ska få verification was successfull i abgx360, då är allt okej. abgx360.net har inget direkt man kan kika på, om du menar abgx.net så har den inget med livesäkerhet att göra, den listar bara releaser som startar med ixtreme. att regionen är röd visar att backupen inte enbart stödjer den region du kryssat i att använda i abgx360, tex att den kan vara regionsfri eller något annat. visas det rött, kika vilka regioner som stödjs, den röda färgen är för att uppmärksamma.

  3. #813
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    Tack för bra svar !.
    Kanske vågar man sig på en fråga om ett program som heter osx360 med då du verkar ha koll på mac

    Är det bara ett brännar program eller gör det kontroll med?

    Och har man gjort allt man kan för sin säkerhet om man håller sig till PAL spel som HAR släppts i Sverige och får "Verification verrified" i abgx360 samt bränner det i osx360 ?

  4. #814
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av basicjava Visa Inlägg
    Tack för bra svar !.
    Kanske vågar man sig på en fråga om ett program som heter osx360 med då du verkar ha koll på mac

    Är det bara ett brännar program eller gör det kontroll med?

    Och har man gjort allt man kan för sin säkerhet om man håller sig till PAL spel som HAR släppts i Sverige och får "Verification verrified" i abgx360 samt bränner det i osx360 ?
    jag har inte en aning om mac, jag använder google för att ta reda på de mac problem som uppstår här. du kan bränna med vilket brännarprogram som helst så länge det stödjer layerbreak. frågan om mac bränning har varit uppe här tidigare.. i någon tråd.. men osx360 borde fungera utmärkt och det är bara ett brännarprogram. ja du har gjort allt du kan om du verifierat det och fått success status av abgx360.

    http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=640355

    annars har du detta http://www.google.se/search?hl=sv&q=...ne.com+burning

  5. #815
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    90
    Respekt
    18
    Jag läser lite överallt att vissa releaser har fått folk bannade, blandaannat en dålig Fable 2, Gears of War 2 och en Saints Row 2... finns det någon lista där alla dessa "bad releases" är samlade så man vet vad man ska undvika?.

    Märker abgx360 om det är en "bad release" eller går ovanstående releaser igenom abgx360 kontrollen trots att dom är "bad"?...

    frågar eftersom jag sitter med en redan bränd CoD 4 release, som klarar allt utom angle 359 i agbx360, vilket är lugnt för jag kör iXtreme 1.5. Läste dock ngn forumtråd om att folk blivit bannade av CoD så man är ju lite nojjig på att min release är den dåliga.... vet inte vilken release det är jag har då jag inte har filerna kvar på datorn och det var någon månad sedan jag brände ut den...
    Last edited by Janols; 2009-02-24 at 13:47.
    | PlayStation 2 | Xbox 360 | GameCube | PC |

  6. #816
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    13
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    spelar ingen roll, eftersom det är samma databas för både xdvdmulleter och agbx360. blir den verifierad med abgx360 så är den så säker den kan bli, abgx360 fixar även saker xdvdmulleter inte klarar av (tex challenge type, vinklar) så det är att föredra.
    Så egentligen kan man dissa xdvdmulleter? För jag har kört en koll med båda programmen hittills innan jag har brännt mina spel, men räcker det med bara Abgx360 så är det ju skönt att slippa xdvdmulleter. Tar nämligen lite tid att checka data-partitionen som alla säkert vet och kan man slippa att göra det två gånger så gör man såklart gärna det.
    Men då ska det verkligen vara så att det inte gör någon extra nytta att checka med xdvdmulleter, för om det på något sätt kan göra backupen säkrare så checkar man hellre två gånger. Men när den kollar mot samma databas som du tidigare har nämnt så kanske det inte gör någon skillnad..

    Och en annan grej jag undrar över som har nämnts tidigare i tråden men som jag inte riktigt har fått grepp om.
    Jag har lirat bl.a James Bond Quantum of Solace som inte har funnits i databasen de gånger jag har kollat releasen (James_Bond_007_Quantum_Of_Solace-PAL-XBOX360-DAGGER) på min Xbox-Live profil men med utdragen nätverkskabel. Det vill säga att jag har lirat en overifierad backup på min XBL profil men utan kontakt med Live. Är jag på något sätt i riskzonen för bann pga detta?

  7. #817
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Janols Visa Inlägg
    Märker abgx360 om det är en "bad release" eller går ovanstående releaser igenom abgx360 kontrollen trots att dom är "bad"?...
    matchar inte värdena retail så kommer den inte gå igenom abgx360. preview dvd's osv har ofta andra värden på gamedata, stealth skiljer sig också. spelar inge roll vilken release du har sålänge du får verification successful, då kan du vara lugn.

  8. #818
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av RickeX3 Visa Inlägg
    Så egentligen kan man dissa xdvdmulleter? För jag har kört en koll med båda programmen hittills innan jag har brännt mina spel, men räcker det med bara Abgx360 så är det ju skönt att slippa xdvdmulleter. Tar nämligen lite tid att checka data-partitionen som alla säkert vet och kan man slippa att göra det två gånger så gör man såklart gärna det.
    Men då ska det verkligen vara så att det inte gör någon extra nytta att checka med xdvdmulleter, för om det på något sätt kan göra backupen säkrare så checkar man hellre två gånger. Men när den kollar mot samma databas som du tidigare har nämnt så kanske det inte gör någon skillnad..
    ja, det räcker med abgx360, du får det inte säkrare genom att kolla det en andra gång med xdvdmulleter. du har säkert hört det från pendragon som yrat ihop detta, varför vet jag inte. båda programmen använder samma databas men abgx360 kan åtgärda mer fel än xdvdmulleter och det visar även mer info så det är att föredra.

    Citat Original inlägg av RickeX3 Visa Inlägg
    Och en annan grej jag undrar över som har nämnts tidigare i tråden men som jag inte riktigt har fått grepp om.
    Jag har lirat bl.a James Bond Quantum of Solace som inte har funnits i databasen de gånger jag har kollat releasen (James_Bond_007_Quantum_Of_Solace-PAL-XBOX360-DAGGER) på min Xbox-Live profil men med utdragen nätverkskabel. Det vill säga att jag har lirat en overifierad backup på min XBL profil men utan kontakt med Live. Är jag på något sätt i riskzonen för bann pga detta?
    att lira offline är lugna puckar.

    James_Bond_007_Quantum_Of_Solace-PAL-XBOX360-DAGGER går att verifiera.

    Quantum of Solace

    Region Code: 0xFFFFFFFF
    Region Free!

    Checking SS
    Timestamp of Authoring: 2008/09/30 00:00:00
    Timestamp of Mastering: 2008/10/03 17:35:04
    SS CRC = 1C97FDE3 (RawSS = B5E8C181)
    SS Media ID: 6C0055E816994F2FB168E49E-06DD88A0 (matches game)
    SS looks valid

    Checking DMI
    Timestamp of Authoring: 2008/09/30 00:00:00 (matches SS)
    DMI CRC = A304A233
    DMI Media ID: 6C0055E816994F2FB168E49E-06DD88A0 (matches game)
    DMI looks valid

    Checking PFI
    PFI CRC = A4CFB59C
    PFI matches known data (2nd wave)

    Video partition found
    Checking Video padding... Video is zero padded
    Video CRC = 91410773 (V0 = 81DF6964, V1 = E47F6A94)
    Video partition matches known data (2nd wave)

    Stealth check passed!

    Verifying this game against the online database...
    Attempting to get '1C97FDE3FC0F1308.ini' from the online verified database
    Server file no newer than local file '1C97FDE3FC0F1308.ini' -- not retrieving

    Using '1C97FDE3FC0F1308.ini' (312 bytes)
    Video CRC matches
    V0 CRC matches
    V1 CRC matches
    PFI CRC matches
    DMI CRC matches
    SS CRC matches
    Xex CRC matches

  9. #819
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    90
    Respekt
    18
    Vill bara säga stort tack till alla här som hjälpt mig (spec int21), skrivit guider och allt.
    Har nu en fullt fungerande Xbox360 som går perfekt online. Trots många dumma frågor så får man schyssta svar, uppskattas!
    Ska givetvis rekommendera psxcare om någon frågar!
    | PlayStation 2 | Xbox 360 | GameCube | PC |

  10. #820
    Registrerade
    Jan 2009
    Inlägg
    73
    Respekt
    16
    editediteditedit: Hade problem med att verifiera...

    inser nu att de nog har med "Checking for updates to GameNameLookup.csv and abgx360.dat...
    ERROR: Could not resolve host: www.abgx360.net; Host not found" att göra. Sidan kanske är nere för tillfället helt enkelt. återkommer annars,
    Last edited by Gladjolt; 2009-02-26 at 00:53.

  11. #821
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Gladjolt Visa Inlägg
    editediteditedit: Hade problem med att verifiera...

    inser nu att de nog har med "Checking for updates to GameNameLookup.csv and abgx360.dat...
    ERROR: Could not resolve host: www.abgx360.net; Host not found" att göra. Sidan kanske är nere för tillfället helt enkelt. återkommer annars,
    abgx360.net och databasen fungerar fint nu iaf. det är inte så du glömt att uppdatera ini filen som de flesta?

  12. #822
    Registrerade
    Jan 2009
    Inlägg
    73
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    abgx360.net och databasen fungerar fint nu iaf. det är inte så du glömt att uppdatera ini filen som de flesta?
    Närrå har att läst alla dina guider och kollat de =) abgx360.net var nog nere inatt för nu funka det perfect.

  13. #823
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    140
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    precis. det var inte okej innan, men autofixades och blev korrekt. kör du det igen kommer du se All CRCs match, Verification was successful!, det behövs inte men är du osäker på saker så kör det en andra gång.

    game partitionen har inte så mycket med livesäkerheten att göra, då den förmodligen inte kollas. tar typ 15min konstant dvd läsning för att kolla om den är okej, vilket är en ganska fin anledning varför den inte kollas. varför man vill att den ska matcha är för att du inte ska få fel i spelet, korrupt grafik, spelet kanske inte går att klara, hänger sig osv. ja, det är säkert när det står AutoFix was successful!, kör det en andra gång om du är osäker.
    Det finns ju vissa äldre spel som The Outfit som får "Game partition CRC does not match, looks like a bad rip!"

    Som du säger så kollas den förmodligen inte pga att det tar för lång tid, men det hade varit intressant att veta vad som händer om man installerar ett sådant spel på Hårddisken.

  14. #824
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av p_son77 Visa Inlägg
    Det finns ju vissa äldre spel som The Outfit som får "Game partition CRC does not match, looks like a bad rip!"

    Som du säger så kollas den förmodligen inte pga att det tar för lång tid, men det hade varit intressant att veta vad som händer om man installerar ett sådant spel på Hårddisken.
    tror inte det händer så mycket, korrupt data i spelet, hängningar, grafikfel etc. skivor med mycket repor kan generera samma effekt så det är knappast något de kollar på. mycket möjligt det går att installera en sådan backup så länge det inte finns med en original checksum som den kan kolla mot efter överförd data (checksum).

    *edit*

    har faktiskt en backup med bad game-data, ska installera.. återkommer.



    det gick att installera utan problem, alltså finns ingen original checksum inbäddad som boxen kan kontrolla mot. nu åker den tillbaka i papperskorgen.
    Last edited by int21; 2009-02-27 at 19:15.

  15. #825
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    13
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    ja, det räcker med abgx360, du får det inte säkrare genom att kolla det en andra gång med xdvdmulleter. du har säkert hört det från pendragon som yrat ihop detta, varför vet jag inte. båda programmen använder samma databas men abgx360 kan åtgärda mer fel än xdvdmulleter och det visar även mer info så det är att föredra.

    att lira offline är lugna puckar.

    James_Bond_007_Quantum_Of_Solace-PAL-XBOX360-DAGGER går att verifiera.
    Okej, tackar mycket för svar!

    Den releasen gick inte att verifiera när jag hade tankat den / brände den men då är den alltså tillagd i databasen senare.

  16. #826
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av RickeX3 Visa Inlägg
    Okej, tackar mycket för svar!

    Den releasen gick inte att verifiera när jag hade tankat den / brände den men då är den alltså tillagd i databasen senare.
    kolla skivan med abgx360, har du tur behöver den inte fixas utan är okej som den är. (bara för att den går att verifiera betyder inte att stealth i releasen är okej.)
    är du uppkopplad mot live då och då bör du lägga in den på datorn, fixa den och bränna ut igen, att glömma den overifierade skivan i boxen är väldigt lätt och kan leda till tråkigheter.

  17. #827
    Registrerade
    Nov 2008
    Inlägg
    36
    Respekt
    16
    Riktat till int21 !

    Resident Evil 5 är ute nu och det kommer ju som sagt inte förens 13 mars, går självklart inte att verifiera än. min fråga lyder, är det någon risk att bli bannad om man kör ut den skivan som den är (ej verifierad) och kör system link med en polare (ingen utav oss är uppkopplad mot live då) och tutar och kör spelet utan att koppla upp mot live förens efter 13 mars. tekniskt sätt måste man ju kunna ställa fram datumet då (så att det står 13 mars på achievmentsen) och när man kopplar upp mot live 13 mars så laddar den upp infon då, funkar det tror du ? jag frågar vad du tror,du är nog den kunnigaste jag känner till så den här frågan är bara riktad till dig int21.

    efter 13 mars så kastar vi spelet vi bränt ut och bränner ut en ny verifierad version utav spelet.

    tack på förhand
    Last edited by T H C Matrix; 2009-03-03 at 17:00.

  18. #828
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av T H C Matrix Visa Inlägg
    Riktat till int21 !

    Resident Evil 5 är ute nu och det kommer ju som sagt inte förens 13 mars, går självklart inte att verifiera än. min fråga lyder, är det någon risk att bli bannad om man kör ut den skivan som den är (ej verifierad) och kör system link med en polare (ingen utav oss är uppkopplad mot live då) och tutar och kör spelet utan att koppla upp mot live förens efter 13 mars. tekniskt sätt måste man ju kunna ställa fram datumet då (så att det står 13 mars på achievmentsen) och när man kopplar upp mot live 13 mars så laddar den upp infon då, funkar det tror du ? jag frågar vad du tror,du är nog den kunnigaste jag känner till så den här frågan är bara riktad till dig int21.

    efter 13 mars så kastar vi spelet vi bränt ut och bränner ut en ny verifierad version utav spelet.

    tack på förhand
    istället för att kasta skivan kan du testa skivan och se om den går att verifiera, då sparar du pengar och tid, du kan köra offline hur mycket du vill när du vill, achievementsen får inget datum om du enbart kör offline

    jag tror inte att det kommer vara någon fara för er... men int21 får svara han med och säga vad han tror om saken
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  19. #829
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av T H C Matrix Visa Inlägg
    Riktat till int21 !

    Resident Evil 5 är ute nu och det kommer ju som sagt inte förens 13 mars, går självklart inte att verifiera än. min fråga lyder, är det någon risk att bli bannad om man kör ut den skivan som den är (ej verifierad) och kör system link med en polare (ingen utav oss är uppkopplad mot live då) och tutar och kör spelet utan att koppla upp mot live förens efter 13 mars. tekniskt sätt måste man ju kunna ställa fram datumet då (så att det står 13 mars på achievmentsen) och när man kopplar upp mot live 13 mars så laddar den upp infon då, funkar det tror du ? jag frågar vad du tror,du är nog den kunnigaste jag känner till så den här frågan är bara riktad till dig int21.

    efter 13 mars så kastar vi spelet vi bränt ut och bränner ut en ny verifierad version utav spelet.

    tack på förhand
    spela offline bäst ni vill. den lokala klockan är inget att bry sig om, den lokala tiden verkar inte ha någon inverkan på achivements och ni kan ställa den klockan bäst ni vill. det är liveservrarna som har den korrekta tiden när det handlar om att kontrollera spelande innan release. kan påpeka att min box nästan alltid körs med fabriks-klocka då jag ibland nollar strömmen, jag borde vara bannad för längesen då alla mina saves, achivements och spelande görs på datumet 2005-2006.

    glöm inte att skriva på skivan att den är overifierad så ni inte kopplar upp er på live av misstag med den i.

  20. #830
    Registrerade
    Nov 2008
    Inlägg
    36
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    spela offline bäst ni vill. den lokala klockan är inget att bry sig om, den lokala tiden verkar inte ha någon inverkan på achivements och ni kan ställa den klockan bäst ni vill. det är liveservrarna som har den korrekta tiden när det handlar om att kontrollera spelande innan release. kan påpeka att min box nästan alltid körs med fabriks-klocka då jag ibland nollar strömmen, jag borde vara bannad för längesen då alla mina saves, achivements och spelande görs på datumet 2005-2006.

    glöm inte att skriva på skivan att den är overifierad så ni inte kopplar upp er på live av misstag med den i.
    Tack man, kan fan inte hålla mig när det gäller det här liret, är ett stort Resident Evil fan och nu kan man spela co-op ,som en dröm

  21. #831
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    21
    Respekt
    0
    Haha, gött att nån va snabb med att posta om RE, skulle just kolla varför det inte gick att verifiera. Tackar, antar jag

  22. #832
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Tokfaan Visa Inlägg
    Haha, gött att nån va snabb med att posta om RE, skulle just kolla varför det inte gick att verifiera. Tackar, antar jag
    är väl ganska uppenbart varför det inte går att verifiera idag.

  23. #833
    Registrerade
    Nov 2008
    Inlägg
    36
    Respekt
    16
    Föresten int21, såg att japanska realesen droppas i butiker den 5 mars i japan, innebär det att om det skulle gå att verifiera RE5 innan 13 mars, är det "säkert" att lira den då ? eller går dom efter att jag sitter på PAL konsol eller liknande ?

  24. #834
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av T H C Matrix Visa Inlägg
    Föresten int21, såg att japanska realesen droppas i butiker den 5 mars i japan, innebär det att om det skulle gå att verifiera RE5 innan 13 mars, är det "säkert" att lira den då ? eller går dom efter att jag sitter på PAL konsol eller liknande ?
    Då japan är NTSC så bör du vänta tills PAL-versionen kommer innan du bör lira.

    Och går det att verifiera så är det bara att spela på
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  25. #835
    Registrerade
    Nov 2008
    Inlägg
    36
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Xager Visa Inlägg
    Då japan är NTSC så bör du vänta tills PAL-versionen kommer innan du bör lira.

    Och går det att verifiera så är det bara att spela på
    njae, även om den går att verifiera i morgon så är det väl inte säkert att spela så pass mycket tidigare än realese datum ?

  26. #836
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av T H C Matrix Visa Inlägg
    Föresten int21, såg att japanska realesen droppas i butiker den 5 mars i japan, innebär det att om det skulle gå att verifiera RE5 innan 13 mars, är det "säkert" att lira den då ? eller går dom efter att jag sitter på PAL konsol eller liknande ?
    om någon lägger in ntsc/j (japansk) retail i databasen så det går att verifiera, svar ja. visst kan du spela med en verifierad release då den redan är släppt, men i detta fallet skulle jag se upp. re5 är lite hype:at och att man importerar japansk ntsc på en dag till europa är lite överdrivet. men som sagt, det ska inte vara några problem, men det bästa är att vänta med spel tills de släppts eller när de ligger inom rimlig gräns för pre-release (butiker som säljer en/två dagar innan etc).

  27. #837
    Registrerade
    Mar 2009
    Inlägg
    11
    Respekt
    0
    Alltså jag får nått fel...
    Mitt abgx har fungerat fin fint tills iförrgår då jag får error: 404. Har försökt fixat det men det går verkligen inte (installerat om det säkert 20ggr). Jag har ersatt ini filen även lagt den i appdata/roaming mappen. men det tror jag faktiskt inte spelar någonroll eftersom jag inte hade nån mapp där sedan tidigare och det fungerade som sagt förut. VAD är felet ? någon annan som har fått samma problem? somsagt skumt då det fungerat tidigare.

    Edit: måste vara sidan som är nere ? någon som kan bekräfta att dom kommer in på http://www.abgx360.net/Apps/verified/ när ni tex matar in det i explorer/firefox
    Last edited by Zombz; 2009-03-05 at 00:50.

  28. #838
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Zombz Visa Inlägg
    Alltså jag får nått fel...
    Mitt abgx har fungerat fin fint tills iförrgår då jag får error: 404. Har försökt fixat det men det går verkligen inte (installerat om det säkert 20ggr). Jag har ersatt ini filen även lagt den i appdata/roaming mappen. men det tror jag faktiskt inte spelar någonroll eftersom jag inte hade nån mapp där sedan tidigare och det fungerade som sagt förut. VAD är felet ? någon annan som har fått samma problem? somsagt skumt då det fungerat tidigare.

    Edit: måste vara sidan som är nere ? någon som kan bekräfta att dom kommer in på http://www.abgx360.net/Apps/verified/ när ni tex matar in det i explorer/firefox
    http://www.abgx360.net/Apps/verified/ den länken fungerar men ger forbidden, precis som det ska vara och har varit (man kan inte lista katalog index på siten). http://www.abgx360.net/Apps/verified...05C4BE4B75.ini går att visa, så visst fungerar databasen.

    vilket spel försöker du verifiera? antar du försöker verifiera ett spel som inte släpps än tex. kolla här för spel som är inlagda i databasen.

  29. #839
    Registrerade
    Mar 2009
    Inlägg
    11
    Respekt
    0
    det är alla spel jag får error: 404 på nu. Dom jag kört tidigare går igenom men somsagt fortfarande error: 404. Det jag försöker på nu är Resident Evil 5.

  30. #840
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Zombz Visa Inlägg
    det är alla spel jag får error: 404 på nu. Dom jag kört tidigare går igenom men somsagt fortfarande error: 404. Det jag försöker på nu är Resident Evil 5.
    RE5 är inte inlagt! det släpps idag i japan och 13e mars i usa och europa så du lär får vänta på det ett tag. läs första inlägget i tråden, det står det om sådana här saker.

    kolla länken i mitt förra inlägg om dina spel överhuvudtaget är inlagda i databasen.

Sida 28 av 55 FörstaFörsta ... 18262728293038 ... SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Går inte att överföra filer
    By Knobhead in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 14
    Senaste inlägg: 2008-10-13, 10:10
  2. I.LOAD till Playstation 3
    By m0rt in forum Playstation 3
    Inlägg: 42
    Senaste inlägg: 2008-09-01, 18:23
  3. När kommer dem coola spelen???
    By sgtprimo in forum Nintendo WII - Spelsnack
    Inlägg: 52
    Senaste inlägg: 2008-04-15, 04:02
  4. Öppna Xboxen
    By Tcip in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 142
    Senaste inlägg: 2007-04-29, 10:37
  5. Inlägg: 21
    Senaste inlägg: 2006-07-25, 21:59

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •