Sida 7 av 55 FörstaFörsta ... 5678917 ... SistaSista
Visar resultat 181 till 210 av 1636

Diskussion: Livesäkerhet: Konsten att inte bli bannad!

  1. #181
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av helvete Visa Inlägg
    man får väl hålla sig undan från att lägga spelen på hårddisken tills allt är solklart har ju fungerat tidigare och jag har i alla fall inte dödsbrottom med att slippa höra dvd-läsaren jobba för fulla muggar :P
    nja, så farligt är det ju inte. det ska mycket till att man hamnar i det läget jag gjorde, hehe. förövrigt är det rätt skönt med en tyst dvd och snabbare laddtider.

  2. #182
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    122
    Respekt
    18

    Arrow

    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    kör du xdvdmulleter? prova issåfall abgx360 och välj level 3 vid autofix fliken. posta sedan loggen om något går fel, lättare att lösa det då.


    Ska prova det där programmet när jag kommer hem då.

    Men varför egentligen? Jag har ju kunnat checka en massa spel med Mulleter, varför hittar den inte Gears of War? Det borde ju verkligen finnas. Jag tror att jag har testat i alla fall 2-3 gånger utan framgång så det borde inte ha varit strul med databasen båda de gångerna tycker jag.

  3. #183
    ljungkullen Guest
    Citat Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
    Ska prova det där programmet när jag kommer hem då.

    Men varför egentligen? Jag har ju kunnat checka en massa spel med Mulleter, varför hittar den inte Gears of War? Det borde ju verkligen finnas. Jag tror att jag har testat i alla fall 2-3 gånger utan framgång så det borde inte ha varit strul med databasen båda de gångerna tycker jag.
    Gears.of.War.PAL.XBOX360-DNL Den versionen behöver fixas i alla fall och det går finfint för mig! Skumt om du inte kan göra det...

  4. #184
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    122
    Respekt
    18

    Arrow

    Citat Original inlägg av ljungkullen Visa Inlägg
    Gears.of.War.PAL.XBOX360-DNL Den versionen behöver fixas i alla fall och det går finfint för mig! Skumt om du inte kan göra det...


    Har du använt fixen innan också? Kommer inte ihåg vad fixen var till för men.

    Jag fattar inte heller varför det står att den inte finns.

    Jag kollar dock från DVDR, har inte iso filen kvar. Men det borde ju inte spela någon roll, det är så jag har kollat de 3 senaste spelen också. Men om du säger att det behöver sutofixas så får jag väl ladda om det och autofixa då. Illa att jag har kört igenom hela spelet samtidigt som jag har varit inloggad på live för några månader sedan. Jag verkar dock inte vara bannad än i alla fall.

  5. #185
    Registrerade
    Dec 2005
    Inlägg
    217
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    jag har hittat en sak i den nya dashboarden som mycket möjligt skulle kunna ställa till det i framtiden. installerar du ett spel på hdd och sedan stoppar in en skiva med samma spel men annan utgåva, t.ex. regionfri ntsc istället för pal så kommer boxen registrera två versioner av samma spel, i mitt fall gow 2.

    jag hade installerat 360int versionen och sedan kastade den för att köra en fixad allstars release, nu dök alltså två stycken gow 2 ikoner upp i min box. man kan starta den installerade 360int versionen med allstars skivan och det är detta som kanske kan bli ett problem framöver, då installation och skiva borde skilja sig åt i media id. jag valde iaf att avinstallera den första 360int backupen för att sedan installera allstars, problem löst och bara en ikon kvar.

    det borde finnas något som boxen läser in och kanske tar med i installationen t.ex. media id eller stealth. så även om man spelar med ok backup så kanske installationen är felaktig, något att tänka på i framtiden... time will tell. nu vet ni iaf.


    jag tänkte på det med, jag har kört Gears.Of.War.2.NTSC.XBOX360-x360inT utan att fixa den. jag har nu fixat releasen och tänkte bränna ut den igen, tror du boxen kommer att logga 2st Gow om jag stoppar i den fixade releasen?

  6. #186
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
    Jag kollar dock från DVDR, har inte iso filen kvar. Men det borde ju inte spela någon roll, det är så jag har kollat de 3 senaste spelen också. Men om du säger att det behöver sutofixas så får jag väl ladda om det och autofixa då.
    prova att göra en iso med imgburn och sedan checka den med abgx360 så slipper du ladda om ison.

  7. #187
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av SuFFix Visa Inlägg
    jag tänkte på det med, jag har kört Gears.Of.War.2.NTSC.XBOX360-x360inT utan att fixa den. jag har nu fixat releasen och tänkte bränna ut den igen, tror du boxen kommer att logga 2st Gow om jag stoppar i den fixade releasen?
    prova? mycket möjligt om den får annan stealth, det kanske är mediakoden som avgör sådant och då händer inget eftersom den är likadan. det är bara att ta bort den tidigare installationen och lägga in den nya annars. jag har bara en gow2 registrerad efter jag tog bort den första installationen. med lite tur så är det inte stealth som avgör och då vet man det är något annat. återkom med info om vad som hände.

    jag ska kolla upp mediakoderna på mina gow 2 backuper senare idag.

    *edit*

    PAL

    Gears.of.War.2.X360-Allstars

    XEX Media ID: 9F6A51C78164C959EA1F7729-51D281BE

    SS Media ID: 9F6A51C78164C959EA1F7729-51D281BE

    DMI Media ID: 9F6A51C78164C959EA1F7729-51D281BE
    NTSC

    Gears.Of.War.2.NTSC.XBOX360-x360inT"

    XEX Media ID: 82422DB068B2D0C995416ADC-63AF211E

    SS Media ID: 82422DB068B2D0C995416ADC-63AF211E

    DMI Media ID: 82422DB068B2D0C995416ADC-63AF211E
    visst är det skillnad...
    Last edited by int21; 2008-11-17 at 18:52.

  8. #188
    Registrerade
    Dec 2005
    Inlägg
    217
    Respekt
    0
    lite lätt

  9. #189
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    122
    Respekt
    18

    Arrow

    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    prova att göra en iso med imgburn och sedan checka den med abgx360 så slipper du ladda om ison.


    Okej! Men det e inga speciella inställningar som ska vara inställda när jag gör dett amed en 360 ISO? Jag kör bara som när jag gör en iso av vad som helst (som på bilden)?

  10. #190
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    140
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
    Okej! Men det e inga speciella inställningar som ska vara inställda när jag gör dett amed en 360 ISO? Jag kör bara som när jag gör en iso av vad som helst (som på bilden)?
    Eller så laddar du hem http://www.360mods.net/index.php?nam...=details&id=51

  11. #191
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    109
    Respekt
    17
    Hmm, är det fel på ABGX360 online verifieringen? Jag har testat med ett antal images, men får error: 404 på "Tomb.Raider.Underworld.X360-Allstars" bland annat.

    Hur är det med LIVE säkerheten på denna release?


  12. #192
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
    Okej! Men det e inga speciella inställningar som ska vara inställda när jag gör dett amed en 360 ISO? Jag kör bara som när jag gör en iso av vad som helst (som på bilden)?
    japp, precis.

  13. #193
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av p_son77 Visa Inlägg
    det är ju lite överkurs om han bara ska spara ner sin backup han ska ju inte rippa originalspel.

  14. #194
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av 360RFUN Visa Inlägg
    Hmm, är det fel på ABGX360 online verifieringen? Jag har testat med ett antal images, men får error: 404 på "Tomb.Raider.Underworld.X360-Allstars" bland annat.

    Hur är det med LIVE säkerheten på denna release?

    det spelet är relativt nytt och är förmodlingen inte uppladdat än, alltså vet man inget om livesäkerheten. vänta tills retail för backupens region har släppts och prova då, man kan inte veta hur bra den är innan dess.

    fungerar inga andra isos att autofixa så kanske databasen är nere, jag kommer åt ini filerna där nu, så nere är den inte iaf.

    har du valt level 3 under autofix i agbx360?

  15. #195
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    109
    Respekt
    17
    Ja, men har inte valt att göra någon ändring av ison. Men det borde väl inte påverka online checken. mulleter får inga .ini filer heller, så antaglingen är inte TR upplagd än. Jaja, man får vänta lite m.a.o

    I game listan från 16/11 så ligger inte TR med iaf, så.
    http://www.devilsps3.centelia.net/36...amesByDate.txt


    Ahh, perfekt. Nu verifierade abgx360 iaf cod5 allstars, nice

    /360RFUN

  16. #196
    Registrerade
    Nov 2008
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    vad tror ni om updaten imorgon har dom lurifaxarna laggt in nått annat fuffens nu tro ? hur va det förra stor updaten ? eller handlar allt bara om att köra bra backuper och kolla dom mot onlinedb ? vet inte om jag ska vänta tills man sett vad som händer efter updaten och flasha ?=) tack på för hand och för den fina guiden int21

  17. #197
    Registrerade
    Jan 2004
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Är det bara att ställa in abgx autofix på level 3 och köra även fast spelen får error 403 och 404 när man kollar dom på level 0? säger abgx ifrån om den inte kan patcha?

  18. #198
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av donkyshot Visa Inlägg
    vad tror ni om updaten imorgon har dom lurifaxarna laggt in nått annat fuffens nu tro ? hur va det förra stor updaten ? eller handlar allt bara om att köra bra backuper och kolla dom mot onlinedb ? vet inte om jag ska vänta tills man sett vad som händer efter updaten och flasha ?=) tack på för hand och för den fina guiden int21
    den nya dashboarden verkar inte ha något direkt för att motverka backuper, man kan spela och installera dem iaf, vilket jag gjort utan problem. resten märks när man får tillgång till live och personligen tror jag det inte är något lurt med den, dvs att den inte gör backupspelande mer osäkert. kör verifierade backuper så har du gjort det du kan göra för att skydda dig. den nya dashboarden kommer du nog bli tvungen att lägga in vare sig du vill eller inte. tidigare har spel krävt att man måste uppdatera om nyare update finns för att de ska starta.

    tack för att du läste den.

  19. #199
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av jockebolero Visa Inlägg
    Är det bara att ställa in abgx autofix på level 3 och köra även fast spelen får error 403 och 404 när man kollar dom på level 0? säger abgx ifrån om den inte kan patcha?
    abgx360 patchar inte om den inte finner saker, den säger som på level 0 om den inte finner något. personligen kör jag level 3 på alla spel som inte hittas eller inte stämmer.

  20. #200
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    64
    Respekt
    17
    Egentligen, hur väl kan man lita på XDVDMulleter och ABGX? Även om den säger att en release är fel, så varför skulle den inte kunna vara korrekt från första början?

    Var rädd för att gå ut på Live tidigare men gick ut för första gången i juni för jag blev sugen på BF: Bad Company, och har bara dragit ur nätverkskabeln en enda gång sen dess, annars har den varit i och jag har vart uppkopplad til LIVE hela tiden. Har även inte spelat ett spel för tidigt sen när jag gick ut första gången.

    Har lirat ca 35-40 av mina spel när jag har varit uppkopplad, har undvikit såna spel som kommit ut och visat sig vara recensionsex. Just nu i dessa tider känner jag mig jävligt "deppig", hehe, ibland när man vet att det just nu pågår en jävla bannvåg. Har aldrig kollat ett spel jag tankat, varken i XDVDMulleter eller ABGX, så man känner ju att allt kommer gå åt helvete, och det känns som snart...

    Men frågan är hur väl man ska lita på de "tillfixningsprogrammen". Lirade Gears of War 2, Allstars-rellen, har lirat väldigt många av deras rellar, och som den nu gjorde, kom ut några dar innan retail, varför skulle det inte kunna vara originalstealth på den från början? T ex om ett program säger att den är felaktig och det andra säger att den är ok? Hur kommer det sig?

    Jag hör till en av dem som tycker att Xbox LIVE är halva nöjet med 360, skulle bli jävligt förbannad om jag blir bannad, men det är sånt man får ta, man har ju blivit oerhört bekväm med att kunna lira backuper på LIVE, i alla fall de här fem månaderna som man har klarat sig hittils... Men skulle jag bli bannad så skaffar jag tamigfan en ny box, och gör originalspel på den...

    Klar med mitt tjöt nu, tjohej...


  21. #201
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av The Joker Visa Inlägg
    Egentligen, hur väl kan man lita på XDVDMulleter och ABGX? Även om den säger att en release är fel, så varför skulle den inte kunna vara korrekt från första början?
    visst kan releasen vara ok från början, men det kan du inte kolla. varför chansa när man faktiskt kan få bra stealth om man vänter lite med live tills dess.. man kan ju lira singleplayer sålänge.. annars, känns det bra så kör som den är.

    Citat Original inlägg av The Joker Visa Inlägg
    Var rädd för att gå ut på Live tidigare men gick ut för första gången i juni för jag blev sugen på BF: Bad Company, och har bara dragit ur nätverkskabeln en enda gång sen dess, annars har den varit i och jag har vart uppkopplad til LIVE hela tiden. Har även inte spelat ett spel för tidigt sen när jag gick ut första gången.

    Har lirat ca 35-40 av mina spel när jag har varit uppkopplad, har undvikit såna spel som kommit ut och visat sig vara recensionsex. Just nu i dessa tider känner jag mig jävligt "deppig", hehe, ibland när man vet att det just nu pågår en jävla bannvåg. Har aldrig kollat ett spel jag tankat, varken i XDVDMulleter eller ABGX, så man känner ju att allt kommer gå åt helvete, och det känns som snart...
    du kanske haft extrem tur och lirat spel som faktiskt har haft originalstealth från början, precis som du nämnde innan. annars kanske du enbart haft tur eller så är du noterad. vem vet?

    Citat Original inlägg av The Joker Visa Inlägg
    Men frågan är hur väl man ska lita på de "tillfixningsprogrammen". Lirade Gears of War 2, Allstars-rellen, har lirat väldigt många av deras rellar, och som den nu gjorde, kom ut några dar innan retail, varför skulle det inte kunna vara originalstealth på den från början? T ex om ett program säger att den är felaktig och det andra säger att den är ok? Hur kommer det sig?
    vilket andra säger den är ok? jag har inte sett något program som verifierat allstars release som ok mot databasen. visst kan den vara ok för live, men eftersom x360int releasen fick massa folk bannade så är det väl inte värt att chansa med allstars releasen, när du kan få en stealth som du vet är original? eller hur.. många spel är okej från början faktiskt, men det tar ett tag innan man vet, och det är väl det folk inte orkar med och beger sig ut på live och...

    Citat Original inlägg av The Joker Visa Inlägg
    Jag hör till en av dem som tycker att Xbox LIVE är halva nöjet med 360, skulle bli jävligt förbannad om jag blir bannad, men det är sånt man får ta, man har ju blivit oerhört bekväm med att kunna lira backuper på LIVE, i alla fall de här fem månaderna som man har klarat sig hittils... Men skulle jag bli bannad så skaffar jag tamigfan en ny box, och gör originalspel på den...

    Klar med mitt tjöt nu, tjohej...

    visst är det schysst med live... och många gör nog så att blir de bannade så blir det ny box.. frågan är om de tar med sig sina erfarenheter.

  22. #202
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    122
    Respekt
    18

    Arrow

    int21 (king of PSXcare forum) eller nån annan?

    Jag kollade precis min utbrända TMNT (Turtles) i Mulleter. Jag CRC checkade och hade kryssat i både gamedata och online databas. Efter en timme (som det typ tar att checka en utbränd) så fick jag meddelandet att game inte finns i databas.

    Jag testade då att INTE ha gamedata ikryssat och då fick jag meddelandet att stealth checked out perfectly.

    Hur kan det bli så? Läggs inte alltid båda dessa "facit" in i databasen när ett spel väl läggs in?


    EDIT: samma sak var det med Gears of War som jag snackade om i tidigare inlägg nu när jag testade med BARA online databas.
    Last edited by Gatubarn; 2008-11-18 at 23:44.

  23. #203
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
    int21 (king of PSXcare forum) eller nån annan?

    Jag kollade precis min utbrända TMNT (Turtles) i Mulleter. Jag CRC checkade och hade kryssat i både gamedata och online databas. Efter en timme (som det typ tar att checka en utbränd) så fick jag meddelandet att game inte finns i databas.

    Jag testade då att INTE ha gamedata ikryssat och då fick jag meddelandet att stealth checked out perfectly.

    Hur kan det bli så? Läggs inte alltid båda dessa "facit" in i databasen när ett spel väl läggs in?


    EDIT: samma sak var det med Gears of War som jag snackade om i tidigare inlägg nu när jag testade med BARA online databas.
    det kanske är så att de inte lagt in gamedata för spelet och då kommer den inte hitta det om du valt att den ska kolla det. har för mig det var så förr men det kanske är åtgärdat nu så allt i databasen har gamedata. xdvdmulleter är lite buggigt vid checkar verkar det som, ibland fungerar autofix även fast man inte kan crc checka det, skumt, men men. ett tips är att läsa ner skivan på hdd med imgburn (kolla inlägg #2) och att kolla den med abgx360, det går mycket fortare faktiskt. läsa ner skivan 10-15min och abgx360/xdvdmulleter någon minut för gamedata istället för 1timme. agbx360 är stabilare med, man kan bara hoppas att abgx360 kommer med en läsa från dvd funktion.

    kan försöka komma ihåg att kika på detta imorgon, nu är det dax för lite sömn.

    king of... haha.. det var att ta i, tack ändå.

  24. #204
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    122
    Respekt
    18
    Aa, fan jag ska verkligen testa det där abgx360 efter jobbet idag.

    Jag har checkat 4 spel (DVDr) nu sedan igår och INGET spel har "funnits i databasen" när jag har haft gamedata ikryssat. Det enda meddelandet jag har fått är att spelet inte finns i databasen. När jag bockar AV gamedata checken så har meddelandet alltid lydit att stealth file är perfekt.

    Jag har laddat om Gears of War nu iaf. Ska kolla om det kanske bara är för att jag checkar DVDr kanske (bugg).

  25. #205
    Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    40
    Respekt
    23
    Hej,

    Jag har läst det mesta jag tror om detta men hittar inget svar och därav min fråga...

    Om jag har spelat 20 kopior av olika spel innan och save filer ligger på hårddisken. Aldrig spelat online med dessa.

    Nu vill jag spela Guitar Hero World Tour live och kommer fixa så den är säker etc med alla era lysande guider..

    Hur kommer Live ställa sig till mina kopior jag har spelat och de save filer som ligger på hårddisken ? Kommer dessa kollas ?

    Eller kollas enbart spelat jag spelar på Live ? I detta fall behöver jag bara bry mig att verkligen fixa till GHWT så det är säkert etc ?

    Tack på förhand
    / Baffe

  26. #206
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    64
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    vilket andra säger den är ok? jag har inte sett något program som verifierat allstars release som ok mot databasen. visst kan den vara ok för live, men eftersom x360int releasen fick massa folk bannade så är det väl inte värt att chansa med allstars releasen, när du kan få en stealth som du vet är original? eller hur.. många spel är okej från början faktiskt, men det tar ett tag innan man vet, och det är väl det folk inte orkar med och beger sig ut på live och...
    Sorry, var lite otydlig, menade inte Gears of War, men läste att nån här hade provat, vet ej om det var FIFA 09 som det ena programmet verifierade som okej men det andra gjorde det inte. Kan ha vart nåt annat spel med I alla fall så ska den nya uppdateringen ha släppts för en timma sedan, får se om man inte är bannad ikväll så man kan plocka ner den efter jobbet Hehe....

  27. #207
    Registrerade
    Apr 2008
    Inlägg
    45
    Respekt
    17
    Vet inte riktigt om jag förstått det här rätt med att försäkra sig om att inte bli bannad, men är det helt enkelt så att om du vet vilken rls du laddat ner, kolla om denna är "Stealth for iXtreme" på ABGX.net, är den det är allt lungt och det är bara att börja lira live? om den inte är det, ladda en rls som är "Stealth for iXtreme"? Har jag förstätt det rätt eller är det någon mer precess som man ska göra för att försäkra sig mot banning?

  28. #208
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Baffe Visa Inlägg
    Hej,

    Jag har läst det mesta jag tror om detta men hittar inget svar och därav min fråga...

    Om jag har spelat 20 kopior av olika spel innan och save filer ligger på hårddisken. Aldrig spelat online med dessa.

    Nu vill jag spela Guitar Hero World Tour live och kommer fixa så den är säker etc med alla era lysande guider..

    Hur kommer Live ställa sig till mina kopior jag har spelat och de save filer som ligger på hårddisken ? Kommer dessa kollas ?

    Eller kollas enbart spelat jag spelar på Live ? I detta fall behöver jag bara bry mig att verkligen fixa till GHWT så det är säkert etc ?

    Tack på förhand
    / Baffe
    det ska vara lugnt, inget tyder på att savegames har spelat någon roll i banningar med ixtreme. i min guide har jag dock med detta, men det är en helt annan firmware.

    Tänk på att inte ha sparade savegames från Xtreme på hdd, då checksums av spelet kan ligga med där. Ta bort savegames för spel som inte har stealth innan du byter hdd. (ej verifierat).

  29. #209
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av torva Visa Inlägg
    Vet inte riktigt om jag förstått det här rätt med att försäkra sig om att inte bli bannad, men är det helt enkelt så att om du vet vilken rls du laddat ner, kolla om denna är "Stealth for iXtreme" på ABGX.net, är den det är allt lungt och det är bara att börja lira live? om den inte är det, ladda en rls som är "Stealth for iXtreme"? Har jag förstätt det rätt eller är det någon mer precess som man ska göra för att försäkra sig mot banning?
    nej, så enkelt är det inte. på abgx sidan visar det bara om releasen har ixtreme kompatibel stealth, alltså har stealth och allt det som kallades för säkert innan (tidigare firmware extreme hade inget stealth kontroll alls). om releasen har original stealth får du kolla själv mot onlinedatabasen.

  30. #210
    Registrerade
    Apr 2008
    Inlägg
    45
    Respekt
    17
    okey, och detta gör jag via Xdvdmuller? Om allt är grönt i det programmet då, är det lungt sen att börja lira live?

Sida 7 av 55 FörstaFörsta ... 5678917 ... SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Går inte att överföra filer
    By Knobhead in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 14
    Senaste inlägg: 2008-10-13, 10:10
  2. I.LOAD till Playstation 3
    By m0rt in forum Playstation 3
    Inlägg: 42
    Senaste inlägg: 2008-09-01, 18:23
  3. När kommer dem coola spelen???
    By sgtprimo in forum Nintendo WII - Spelsnack
    Inlägg: 52
    Senaste inlägg: 2008-04-15, 04:02
  4. Öppna Xboxen
    By Tcip in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 142
    Senaste inlägg: 2007-04-29, 10:37
  5. Inlägg: 21
    Senaste inlägg: 2006-07-25, 21:59

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •