Sida 8 av 55 FörstaFörsta ... 67891018 ... SistaSista
Visar resultat 211 till 240 av 1636

Diskussion: Livesäkerhet: Konsten att inte bli bannad!

  1. #211
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av torva Visa Inlägg
    okey, och detta gör jag via Xdvdmuller? Om allt är grönt i det programmet då, är det lungt sen att börja lira live?
    Checka det med XDVDMulleter online också och se till att spelet har kommit ut i sverige också
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  2. #212
    Registrerade
    Apr 2008
    Inlägg
    45
    Respekt
    17
    Altså jag menar att när man kört igenom programmet, kollat CRC checker och du får medelandet "stealth files checked out perfectly" då är det lungt att börja lite live utan att oroa sig för ban.
    Men får man däremot meddelandet "ISO not found in database.." då är det ingen ide att börja lira det live eller?

  3. #213
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av torva Visa Inlägg
    okey, och detta gör jag via Xdvdmuller? Om allt är grönt i det programmet då, är det lungt sen att börja lira live?
    nej, du måste kolla med onlinedatabesen också, att det är grönt på allt betyder bara att ixtreme firmware kan starta spelet.

  4. #214
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av torva Visa Inlägg
    Altså jag menar att när man kört igenom programmet, kollat CRC checker och du får medelandet "stealth files checked out perfectly" då är det lungt att börja lite live utan att oroa sig för ban.
    Men får man däremot meddelandet "ISO not found in database.." då är det ingen ide att börja lira det live eller?
    precis.

  5. #215
    Registrerade
    Apr 2008
    Inlägg
    45
    Respekt
    17
    okey, tack för svaren. Ska ta och kolla igenom skivorna då

  6. #216
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    122
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    Verifiering och autofix av backup med ABGX360, följ bildserien under.



    Möts du av meddelandet i bilden här under, vänta och försök senare. Endera är inte spelet inlagt i databasen eller så är databasen inte kontaktbar. Det är större chans att spelet är inlagt efter releasedatum för spelets region. Ett senare försök resulterade i fixad stealth, det tycker vi om.



    Min brända backup matchar inte original stealth, följ bildserien under.



    Efter detta kör du verifiering och autofix på den skapade imagefilen med ABGX360. Förhoppningsvis så finns informationen du söker, se bild under.



    • Du är i riskzon för ban om du är uppkopplad mot Live innan releasedatum i din region, Live-servrarna har korrekt tid och genast kan logga när ditt box id med titel kopplades upp. Att ändra datum fram och tillbaka på din box är meningslöst, det hjälper inte, Liveserver har tiden, inte din box.

    • Du är i riskzon för ban om du använder Live när du har Xtreme, då denna firmware startar spel som inte uppfyller säkerhetskraven för backuper.

      Checksum för spel och sådant som inte verifierats ok av "dashboard" eller liknande, kan ha lagrats för att jämföras när du kopplar upp dig mot Live. (ej verifierat)

    • Du är i riskzon för ban om du använder Live när du haft Xtreme med icke-stealth backuper innan du uppgraderat till iXtreme.

      Checksum för spel och sådant som inte verifierats ok av "dashboard" eller liknande, kan ha lagrats för att jämföras när du kopplar upp dig mot Live. (ej verifierat)

      Du kan välja att stänga av Live-inloggning i din spelar-profil. En del väljer att "rycka sladden" (nätverkskabeln) men du kan lika gärna blockera uppkopplingen i din router eller liknande. Huvudsaken är att din box inte har kontakt med Live.

    • Du är i riskzonen för ban om du gjort större ingrepp på din box. tex kopplat in extra fläktar eller annan hårdvara som behöver större ingrepp.



    Försöker hålla guiden så "fräsch" som möjligt, updates görs då och då.

    Jag har inte glömt risk vid spoofning, nuke reasons, hur man sätter in stealth manuellt och allt det där, det kommer tids nog.

    Moderatorer! 10 bilder begränsningen, kan den höjas för vissa inlägg och trådar eller påverkar en sådan ändring hela forumet?
    En bild säger mer än tusen ord i dessa sammanhang... hehe. Svara under denna röda texten så slipper man leta bland övriga inlägg.


    /mod svarar:

    Ska man, ska man inte eller spelar det inte roll om man klickar sig tillbaka till fliken "Quickstart" innan man klickar på "Launch" i abgx360. Jag blev bara lite fundersam av bild nummer 3 i beskrivningen för detta.

  7. #217
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
    Ska man, ska man inte eller spelar det inte roll om man klickar sig tillbaka till fliken "Quickstart" innan man klickar på "Launch" i abgx360. Jag blev bara lite fundersam av bild nummer 3 i beskrivningen för detta.
    det spelar ingen roll.

  8. #218
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    146
    Respekt
    18
    Har spelat COD5-Allstars utan att köra Fixen på boxen före Banvågen kom igång.

    Är den Livesäker från uppackning eller kräver den fix?

    Körde sen ABGX och den var godkänd men gjorde ändå enligt guiden ovan.

    Den nya skivan vill inte starta mina gamla saved games, vilket var lite tråkigt

    Borde de inte kunna läsa det gammla, tråkigt att måsta spela om >.<

  9. #219
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    122
    Respekt
    18

    Arrow

    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    det spelar ingen roll.


    Haha vad bra! =P

    Lyckades checka min, av mig ständigt omtjatade, utbrända Gears of War nu (med abgx360).



    Det verkade gå igenom fint, men hur vet jag med säkerhet att den verkligen gick igenom till 110%?


    I slutet så fick jag meddelandet att all CRC gick igenom, men i mitten på "loggen" så var det en gul text om den här vinkeln 359 som jag inte riktigt vet vad det är.

    Såhär såg det ut:
    http://www.speedyshare.com/160682590.html


    Är det den slutgiltiga texten som gäller? Eller är det något som "borde" fixas i och med den gula texten?


    (När man checkar DVDr i abgx360, ska man då göra precis som på bilderna du la upp (förutom att så klart loada DVD ist för iso såklart)?)




    Sorry om jag verkar trög, men jag vill VERKLIGEn inte bli bannad nu på min ANDRA box så jag vill vara så jävla säker som det går.
    Last edited by Gatubarn; 2008-11-19 at 22:59.

  10. #220
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    67
    Respekt
    18
    int21:

    Hittade den här bilden:



    Den andra bildens inställningar skiljer sig mot dina på två punkter. Kolla online database first och ingen adjust angle ikryssad. Tänkte bara höra din kommentar till detta då jag inte riktigt vet vilket som är säkrast.

  11. #221
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Chsandberg Visa Inlägg
    int21:

    Hittade den här bilden:



    Den andra bildens inställningar skiljer sig mot dina på två punkter. Kolla online database first och ingen adjust angle ikryssad. Tänkte bara höra din kommentar till detta då jag inte riktigt vet vilket som är säkrast.
    vilket som.. den är inställt att kolla på onlinedatabasen först, men har du rensad databas så finns ju inte ditt spel med och den kollar där i vilket fall. det gör du som du vill, sätt den som den bilden du länkade till så är du säker på att den försöker med online först. "gamedata corruption" är mer för att tvinga igång "game data crc check" om inget annat gjorde det, den körs automatisk när crc check görs så den är igentligen onödig att kryssa i eftersom crc check på gamedata görs vid autofix när det behövs.

  12. #222
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    67
    Respekt
    18
    Då är jag med på vad som menas. Tack för svaret.
    Last edited by Chsandberg; 2008-11-20 at 02:28.

  13. #223
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
    I slutet så fick jag meddelandet att all CRC gick igenom, men i mitten på "loggen" så var det en gul text om den här vinkeln 359 som jag inte riktigt vet vad det är.

    Är det den slutgiltiga texten som gäller? Eller är det något som "borde" fixas i och med den gula texten?
    ingen fara om du kör ixtreme 1.4, den fixar 359 vinkeln automatisk. hade du följt min guide så hade du kryssat i att det skulle fixas i backuper som hade den (den gula texten), resten ser bra ut.

    annars kör du imagefilen igen med den rutan ikryssad.

    från guiden...


    Citat Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
    (När man checkar DVDr i abgx360, ska man då göra precis som på bilderna du la upp (förutom att så klart loada DVD ist för iso såklart)?)
    nej, du får kolla dvdr i xdvdmulleter för abgx360 har inte stöd att läsa från dvdr. spara annars ner dvdn med imgburn och kör abgx360 på imagefilen, detta står också i guiden.


    Citat Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
    Sorry om jag verkar trög, men jag vill VERKLIGEn inte bli bannad nu på min ANDRA box så jag vill vara så jävla säker som det går.
    tröga har vi alla varit en gång.

  14. #224
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    59
    Respekt
    18
    Har låst igenom tråden och fattar det mesta, men är detta ett måste att göra även att man aldrig spelar på live, (har bara silvermedlemskap), men xboxen står uppkopplad mot live hela tiden.

    Förstår inte att vissa äldre spel inte kan hittas i databasen.

    Vore det inte bra att även skapa en tråd med vilka rellar som behöver korrigeras och vilka som är ok från början.

  15. #225
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Douhane76 Visa Inlägg
    Har låst igenom tråden och fattar det mesta, men är detta ett måste att göra även att man aldrig spelar på live, (har bara silvermedlemskap), men xboxen står uppkopplad mot live hela tiden.

    Förstår inte att vissa äldre spel inte kan hittas i databasen.

    Vore det inte bra att även skapa en tråd med vilka rellar som behöver korrigeras och vilka som är ok från början.
    ja, om dina backuper sitter i din box när du är uppkopplad mot live. spelar du bara offline med dina backuper och bara bryr dig om att de startar med ixtreme, ta då ur dem så fort du kopplar upp dig mot live för att ladda ner spel, demos etc etc.

    prova abgx360 om du inte finner äldre i databasen, antar att det är xdvdmulleter du provat med.. det är lite känsligt.. annars kan du posta ev. release eller liknande så kan man googla på det eller kolla 360patches.

  16. #226
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    43
    Respekt
    18
    En sak jag verkligen skulle vilja ha klarhet i är det här med att återanvända en hårddisk från en bannad x-box. Vissa påstår att de blivit bannade på grund av detta. Saken är den att jag har en rätt gammal Xbox nu som förvissso har i.extreme 1.4 men som jag lirat med tidigare i.xtreme versioner på tidigare och definitivt lirat osäkra releaser på tidigare. Inte bannad nu, men det är väl en tidsfråga.

    Jag funderar dock på att köpa en 120gigs hårddisk för att utnyttja installara spelfunktionen som jag tycker verkar jättebra. Blir boxen bannad vore det ju dock smidigt att kunna köpa en arcade och återanvända hårddisken.

    Vad är riskerna här? Kan man rensa hårddisken? Visst är det bra om man kan ha kvar sina saves, men gamertagen går väl att få tillbaka via live så ens achievments och köpta spel ska man väl få åter. Men det är ju otroligt surt om man köper en arcade (och inte ens moddar) och blir bannad för att man återanvänt en hd. Någon som vet något bestämt om detta?

  17. #227
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    122
    Respekt
    18

    Arrow

    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    ingen fara om du kör ixtreme 1.4, den fixar 359 vinkeln automatisk. hade du följt min guide så hade du kryssat i att det skulle fixas i backuper som hade den (den gula texten), resten ser bra ut.

    Jag följde din guide och hade allt det där ikryssat som du visade i den. Men saken var att det var en DVDr som jag checkade, och då kan ju inte vinkeln göras något åt. Men jag har dock det senaste (1.4 eller 1.41) iXtreme så det ska inte vara något problem för mig.



    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg

    från guiden...


    nej, du får kolla dvdr i xdvdmulleter för abgx360 har inte stöd att läsa från dvdr. spara annars ner dvdn med imgburn och kör abgx360 på imagefilen, detta står också i guiden.
    Loggen som jag printade och länkade var ju från en check av en DVDr med exakt samma inställningar som du visade på bilderna, och det gick ju? Eller kan man inte lita på checken av någon anledning? Jag menar valet och inställningen för att checka DVDr finns ju i programmet, men är det något allmänt känt bara att dessa checkar inte går att lita på? För det såg ju allright ut i checken jag gjorde???

  18. #228
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    140
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    nej, du får kolla dvdr i xdvdmulleter för abgx360 har inte stöd att läsa från dvdr. spara annars ner dvdn med imgburn och kör abgx360 på imagefilen, detta står också i guiden.
    Abgx360 har visst stöd från att läsa från dvdr, bara att välja i Input i "rullgardinen" File(s)

    Edit:

    Man lär sig något nytt varje dag, under File så kan man välja att spara de settnings som man vill programmet alltid ska starta med. Save Settings (CTRL + S)

    Man kan ha hur många settings som helst sparade!
    Last edited by p_son77; 2008-11-20 at 12:37.

  19. #229
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    59
    Respekt
    18
    Tack int21 för svaret. då kommer nästa fråga som kanske inte tillhör denna tråd. Men jag chansar.

    Nu när nya dashboarden har kommit och det går att kopiera in spel på hd. Närm an kört detta test och ser att allt är ok med rellen finns det ngt osäkert så man inte ska kopiera in brända spel på hdd? När jag gjorde det så kom inte all info upp i alla rutor om spelet i dashboarden.

    Så de ser att man spelar med brännd kopia??

  20. #230
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av p_son77 Visa Inlägg
    Abgx360 har visst stöd från att läsa från dvdr, bara att välja i Input i "rullgardinen" File(s)
    det har du rätt i.

  21. #231
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Douhane76 Visa Inlägg
    Tack int21 för svaret. då kommer nästa fråga som kanske inte tillhör denna tråd. Men jag chansar.

    Nu när nya dashboarden har kommit och det går att kopiera in spel på hd. Närm an kört detta test och ser att allt är ok med rellen finns det ngt osäkert så man inte ska kopiera in brända spel på hdd? När jag gjorde det så kom inte all info upp i alla rutor om spelet i dashboarden.

    Så de ser att man spelar med brännd kopia??
    är den verifierad och klar ska den inte skilja sig något från ett original, så de ska inte kunna se någon skillnad. vad som inte visades har jag ingen aning om, har fungerat på de spel jag provat med.

  22. #232
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
    Loggen som jag printade och länkade var ju från en check av en DVDr med exakt samma inställningar som du visade på bilderna, och det gick ju? Eller kan man inte lita på checken av någon anledning? Jag menar valet och inställningen för att checka DVDr finns ju i programmet, men är det något allmänt känt bara att dessa checkar inte går att lita på? För det såg ju allright ut i checken jag gjorde???
    ja, men du kan ju inte patcha en dvdr eller hur? antog du checkade mot imagefil därav mitt svar. hehe

    skrev också att:

    ingen fara om du kör ixtreme 1.4, den fixar 359 vinkeln automatisk.
    alltså, kör ingen lägre version av firmware än ixtreme 1.4 med spel som har 359 vinkeln.

  23. #233
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    122
    Respekt
    18

    Arrow

    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    ja, men du kan ju inte patcha en dvdr eller hur? antog du checkade mot imagefil därav mitt svar. hehe

    skrev också att:



    alltså, kör ingen lägre version av firmware än ixtreme 1.4 med spel som har 359 vinkeln.


    Nej alltså jag vill bara CHECKA mina utbrända spel för att se OM det är någon som jag behöver "fixa". Detta går väl med abgc360?

    Om "ja": Gjorde jag då rätt i att göra exakt så som du visar i bilderna (så som loggen jag länkade visar)?

    Jag fattar ju att OM den hittar något problem så kommer den inte kunna göra något åt det, men i sådant fall så laddar laddar jag in ison i datorn och gör en autofix.

  24. #234
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
    Nej alltså jag vill bara CHECKA mina utbrända spel för att se OM det är någon som jag behöver "fixa". Detta går väl med abgc360?

    Om "ja": Gjorde jag då rätt i att göra exakt så som du visar i bilderna (så som loggen jag länkade visar)?

    Jag fattar ju att OM den hittar något problem så kommer den inte kunna göra något åt det, men i sådant fall så laddar laddar jag in ison i datorn och gör en autofix.
    japp, du gjorde rätt. sorry för alla missförstånd.

  25. #235
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    67
    Respekt
    18
    int21:

    Tänkte en gång för alla få ordningen av verifieringen av en backup bekräftat. Så här gör jag på alla mina backuper (mulleter) i nuläget:

    1. Ladda iso

    2. Autofix

    3. (Frivillig) Check data partition

    4. Check online database

    Är det rätt ordning? Kan jag förlora något på att autofixa först eller är autofixen helt enkelt något som BARA ska användas när något inte stämmer? Har lite svårt att urläsa allt detta från din guide.

  26. #236
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Chsandberg Visa Inlägg
    int21:

    Tänkte en gång för alla få ordningen av verifieringen av en backup bekräftat. Så här gör jag på alla mina backuper (mulleter) i nuläget:

    1. Ladda iso

    2. Autofix

    3. (Frivillig) Check data partition

    4. Check online database

    Är det rätt ordning? Kan jag förlora något på att autofixa först eller är autofixen helt enkelt något som BARA ska användas när något inte stämmer? Har lite svårt att urläsa allt detta från din guide.
    autofix kan du köra i alla lägen. men jag rekommenderar stark att du använder abgx360 då den verkar vara snäppet bättre på att hitta stealth när det behöver fixas saker.. du kan kryssa i "disable writes" på första fliken i abgx360 om du inte vill att några ändringar ska skrivas till imagefilen, även fast du har kryssat i autofix etc. då ser du lätt om den behöver fixas utan att behöva oroa dig att något skrivs till imagefilen, behöver den fixas så kör du bara igen utan "write" skyddet.

    ang. xdvdmulleter så gör du rätt, men det är aldrig fel att kolla datapartitionen också, hur kul är det att märka att spelet är korrupt en bit in i det. steg 3 och 4 behöver du igentligen inte efter en autofix, men jag har själv gjort dem ibland, bara för att vara på den säkra sidan.

    hoppas detta var det du undrade över.

  27. #237
    Registrerade
    Nov 2008
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Tänkte bara kolla så jag också gör rätt när jag verifierar mina ISO filer.

    Jag kör DVDMulleter, laddar ISO:n och kör autofixen och kollar så allt stämmer (kör även check partition data). När den har autofixat kör jag autofix igen (torrentleech.org sa att man ska köra den två ggr).

    Därefter väljer jag extract SS i DVDMulleter och kollar sedan SS filen med programmet Kreon Checker (även det ett tips från torrentleech.org, vet inte om det är relevant men det kan ju inte göra någon skada?). Säger Kreon Checker "good kreon rip" så kör jag en slutgiltig koll med abgx360. Säger den att allt är bra så bränner jag. Det måste vara "the way to go" eller är jag bara onödig i något steg ??

    Något konstigt är att jag alltid har fått detta meddelande när DVDMulleter kör sin autofix (har bara kört det på Gears of war 2 och Mirrors Edge):

    "Replace SS?
    Could not get ini file for the SS in the ISO. However, the game appear to be in the database, so i can check the data, and if it matches our known CRC I can replace the SS safely and fix based on this. Do it now?"

    Jag har valt "Ja" och sedan gör den det och säger att ISO:n är stealthad osv, så det verkar ju funka men varför får jag det meddelandet? Är det farligt?

    Och det som "Chsandberg" skrev:
    "4. Check online database"

    Vilket program gör det? är det något jag missar? Men kollar den inte bara så spelet har kommit ut? Det vet jag ju iaf att mina spel har...

  28. #238
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    146
    Respekt
    18
    Efterlyser någon som har fått sitt Fifa 09 (EA sports.) genom onlinedatabasen.

    Min version finns inte i onlinedatabasen och de är ett spel som jag vill använda.

    NHL 09 finns inte heller för den delen men det har jag spela många h online så antar att de är säkert.

    Håller på att kolla alla mina spel mot onlinedatabasen. Dom flesta spelen går faktiskt igenom eller finns inte i databasen. Dom plockas åt sidan eller fixas.

    GH3-Rome versionen är det DMI fel på kan jag meddela.

  29. #239
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    386
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av superpalten Visa Inlägg
    Efterlyser någon som har fått sitt Fifa 09 (EA sports.) genom onlinedatabasen.

    Min version finns inte i onlinedatabasen och de är ett spel som jag vill använda.

    NHL 09 finns inte heller för den delen men det har jag spela många h online så antar att de är säkert.

    Håller på att kolla alla mina spel mot onlinedatabasen. Dom flesta spelen går faktiskt igenom eller finns inte i databasen. Dom plockas åt sidan eller fixas.

    GH3-Rome versionen är det DMI fel på kan jag meddela.
    kolla här om stealth finns med.. sätt in dem och testa igen.. laddade upp fifa pal stealth åt dig här, fungerar bra med Fifa_09_PAL_XBOX360-STRANGE men borde vara likadant för alla pal releaser.

  30. #240
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Heenok Visa Inlägg
    kolla här om stealth finns med.. sätt in dem och testa igen.. laddade upp fifa pal stealth åt dig här, fungerar bra med Fifa_09_PAL_XBOX360-STRANGE men borde vara likadant för alla pal releaser.
    det var jag som skrev detta från Heenoks user.. inloggningsbuggen slog till igen!!!

Sida 8 av 55 FörstaFörsta ... 67891018 ... SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Går inte att överföra filer
    By Knobhead in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 14
    Senaste inlägg: 2008-10-13, 10:10
  2. I.LOAD till Playstation 3
    By m0rt in forum Playstation 3
    Inlägg: 42
    Senaste inlägg: 2008-09-01, 18:23
  3. När kommer dem coola spelen???
    By sgtprimo in forum Nintendo WII - Spelsnack
    Inlägg: 52
    Senaste inlägg: 2008-04-15, 04:02
  4. Öppna Xboxen
    By Tcip in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 142
    Senaste inlägg: 2007-04-29, 10:37
  5. Inlägg: 21
    Senaste inlägg: 2006-07-25, 21:59

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •