Sida 33 av 55 FörstaFörsta ... 23313233343543 ... SistaSista
Visar resultat 961 till 990 av 1636

Diskussion: Livesäkerhet: Konsten att inte bli bannad!

  1. #961
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    90
    Respekt
    18
    Sweet, då blir det lir idag ...
    | PlayStation 2 | Xbox 360 | GameCube | PC |

  2. #962
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    94
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    köp en ny flashad box och den gamla försöker du fixa med x-clamp. har du tur så får du liv i den och kan ha den som test box. gör ju inget om den blir bannad, men det lär inte vara någon fara för ban om du kör fina backuper i den.
    Jo, tänkte dyka förbi PSXCare i helgen och plocka upp en ny box. Det är inte riktigt min grej att öppna boxen och pilla, men vem vet. Kanske funkar... Har inte så bra koll på vad x-clamp är dock. Är E 74 en error som går att fixa? (Finns det något jag kan göra för att undvika dessa problem framöver?)

    Har annars en tanke med att auktionera ut den för ett utropspris för 0 kr på *******.se och sen låta småblåsta folk buda på den och se vad jag får! =P

  3. #963
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av TheLithium Visa Inlägg
    Jo, tänkte dyka förbi PSXCare i helgen och plocka upp en ny box. Det är inte riktigt min grej att öppna boxen och pilla, men vem vet. Kanske funkar... Har inte så bra koll på vad x-clamp är dock. Är E 74 en error som går att fixa? (Finns det något jag kan göra för att undvika dessa problem framöver?)

    Har annars en tanke med att auktionera ut den för ett utropspris för 0 kr på *******.se och sen låta småblåsta folk buda på den och se vad jag får! =P
    För att undvika att en 360 rödringar o ger felkoder så använder man den inte Desvärre kan man tydligen inte få en felfri maskin, alla har något fel i sig på ett eller annat sätt o vissa dör, sånt händer.

    Vårt tips, Återställ o skicka till Ms om du har garanti ( 3.år ) eller skrota o köp ny, ( Just nu blir det billigast då maskinerna rasat i pris. )
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  4. #964
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    94
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    För att undvika att en 360 rödringar o ger felkoder så använder man den inte Desvärre kan man tydligen inte få en felfri maskin, alla har något fel i sig på ett eller annat sätt o vissa dör, sånt händer.

    Vårt tips, Återställ o skicka till Ms om du har garanti ( 3.år ) eller skrota o köp ny, ( Just nu blir det billigast då maskinerna rasat i pris. )
    Min garanti hos PSXCare har gått ut och min garanti hos MS borde ju vara obefintlig pga modifierad firmware, eller? Vad menas med att "återställa"?

  5. #965
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    44
    Att återställa = lägga tillbaka orginal firmware och se till att boxen ser orörd ut...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  6. #966
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Kika på Tillverkningsdatumet på boxens baksida, Ms förlängde garantin till 3.år för rödringsfenomen, återställer man boxen kastas orginalmjukvarao nytt garantisigill på o med det kan man skicka in boxen till Ms så länge man inte blivit bannad o få den reparerad på deras förlängda garanti.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  7. #967
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    94
    Respekt
    17
    Fuck that, jag svänger förbi PSXCare imorrn och plockar upp ett nytt 360. Enklast! Har redan beställt ett billigt Transfer Kit på ***************

  8. #968
    Registrerade
    Mar 2009
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    vet någon om det funkar att spela ResEv5 DNL PAL- releasen med ixtreme v 1.4? Om man blir bannad då eftersom man inte har det senaste ixtreme? eller måste ja uppdatera till den senaste för å klara den där third waven ??
    tacksam för svar!

  9. #969
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av BGizz Visa Inlägg
    vet någon om det funkar att spela ResEv5 DNL PAL- releasen med ixtreme v 1.4? Om man blir bannad då eftersom man inte har det senaste ixtreme? eller måste ja uppdatera till den senaste för å klara den där third waven ??
    tacksam för svar!
    just Resident evil 5 går med 1.4 ja... kolla spelet innan du kör i maskinen bara...

    står det i ABGX360 att den har Wave 3 på video partitionen så måste du ha den nya (gäller allt) det står dessutom att du behöver nyare firmware i ABGX360 har jag för mig...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  10. #970
    Registrerade
    Mar 2009
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    oook, tack för svar! för när jag körde den i senaste abgx så verkar allt stämma, men har för mig att jag läst att man är tvungen att ha den senaste FW för att kunna spela online, men är lite fundersam för allt ser ju grönt ut i ABGX.... står inget om third wave iaf...

  11. #971
    Registrerade
    Mar 2009
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    visst kan du det, eftersom du inte vet vad din polare haft för firmware i den och spelat på boxen innan. har han spelat på live med dåliga backuper så kan din box redan vara flaggad i väntat på att bli bannad. du får prova helt enkelt eller fråga din polare vad det är i den och om han spelat på live med osäkra backuper.
    Jag vet att han inte har spelat online eller ens haft den online förut (vet dock fortfarande inte vad han har satt i boxen) men jag undrar om det finns något registrerat fall där man blivit bannad av att bara varit inloggat på Live utan att ha lirat online. Jag vill inte lira online utan bara ladda ner saker som MS tillhandahåller till olika spel som jag har.

  12. #972
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    89
    Respekt
    0
    kanske en dumm fråga men man måste ju fråga har aldrig kört live läser här om att man ska kolla spelen med ABGX programmet om jag exempel laddar ner en spel som är godkänd
    utav abgx kan jag då spela online eller måste jag själv köra abgx programmet till varje spel jag laddar ner

  13. #973
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    44
    För att vara helt säker på att det är säkert att lira live så testar du varje spel själv ja...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  14. #974
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av BGizz Visa Inlägg
    oook, tack för svar! för när jag körde den i senaste abgx så verkar allt stämma, men har för mig att jag läst att man är tvungen att ha den senaste FW för att kunna spela online, men är lite fundersam för allt ser ju grönt ut i ABGX.... står inget om third wave iaf...
    det räcker att du har iXtreme 1.4 (12x) och har verifierat dina backuper med abgx360 för att vara säker. du behöver iXtreme 1.51 för att starta 3 wave backuper. med allt grönt så antar jag att du ser ett verification was successful meddelande när du kollar dina backuper, det är det enda du behöver bry dig om när du kollar dem.

    Citat Original inlägg av jungleflash Visa Inlägg
    kanske en dumm fråga men man måste ju fråga har aldrig kört live läser här om att man ska kolla spelen med ABGX programmet om jag exempel laddar ner en spel som är godkänd
    utav abgx kan jag då spela online eller måste jag själv köra abgx programmet till varje spel jag laddar ner
    ingen dum fråga, kolla varje spel med abgx360 innan du bränner.

  15. #975
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    Hur är det om man spelar ett spel som INTE är kollat av abgx360 på sin lokale profil utan nätverkssladd i ?

    Kan man vara i riskzonen för att bli bannad om man sen kör samma spel eller ett annat på LIVE även om man kollar just den gången att spelet är OK i abgx ?

  16. #976
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av basicjava Visa Inlägg
    Hur är det om man spelar ett spel som INTE är kollat av abgx360 på sin lokale profil utan nätverkssladd i ?

    Kan man vara i riskzonen för att bli bannad om man sen kör samma spel eller ett annat på LIVE även om man kollar just den gången att spelet är OK i abgx ?
    det är lugnt, det står även mer ingående i guiden.

    förstår inte din andra fråga, du är alltid i riskzonen om du lirar på live utan verifierad backup, offline är det lugnt.

  17. #977
    Registrerade
    Mar 2006
    Inlägg
    187
    Respekt
    19
    int 21:
    Vilken länk drar jag hem från första sidan för att ha senaste abgx med wave 3 och allt uppdaterat som man ska ha?
    tänkte dra ner från abgx360.net men där verkade det som om ett spel med wave3 inte fixades.

  18. #978
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av reddie Visa Inlägg
    int 21:
    Vilken länk drar jag hem från första sidan för att ha senaste abgx med wave 3 och allt uppdaterat som man ska ha?
    tänkte dra ner från abgx360.net men där verkade det som om ett spel med wave3 inte fixades.
    någon av dessa:

    http://rapidshare.de/files/46015610/...waves.rar.html

    http://www.megaupload.com/?d=PLH4607B

    (den nedre är samma men från en annan upload sida bara)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  19. #979
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    89
    Respekt
    0
    i tråden Verifierade Releaser: ABGX360 / XDVDMULLETER står det en massa verifierade spel betyder det då att om man laddar ner från torrnet med samma namn så slipper man själv kolla med abgx så man kan köra live

  20. #980
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av jungleflash Visa Inlägg
    i tråden Verifierade Releaser: ABGX360 / XDVDMULLETER står det en massa verifierade spel betyder det då att om man laddar ner från torrnet med samma namn så slipper man själv kolla med abgx så man kan köra live
    nej. spelen som är listade i tråden är spel som du KAN verifiera, alltså de matchar spelen i databasen. du måste verifiera med abgx360 för att kolla om de behöver patchas eller inte. ha som regel att alltid kolla spelen med abgx360 innan du bränner.

  21. #981
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    89
    Respekt
    0
    hur använder man abxg finns det nån bra guide
    ska man bara köra med abgx eller ska man köra med
    xdvd mullet

  22. #982
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av jungleflash Visa Inlägg
    hur använder man abxg finns det nån bra guide
    ska man bara köra med abgx eller ska man köra med
    xdvd mullet
    Jag tycker att guiden i denna tråden funkar rätt bra, eller är det något fel på den?
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  23. #983
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av jungleflash Visa Inlägg
    hur använder man abxg finns det nån bra guide
    ska man bara köra med abgx eller ska man köra med
    xdvd mullet
    det räcker med att den går igenom ABGX360, om den inte gör det och du försöker fixa en iso med video partition wave 2 eller tidigare kan du köra den i XDVDMulleter för att fixa till problemet och sedan köra i abgx360 igen...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  24. #984
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    13
    Respekt
    0

    skumt

    jag körde min gamla gears of war 2 skiva i abgx360 programmet och allt var grönt och okej tills den sista raden:

    starting verification
    looking for 7900591FE0255A63.ini in the online verified databas
    there is no verified rip of this this Xex/SS combination in the online database
    failed to find a verified ini file for this Xex/SS combination
    Verificiation failed (i gult)

    ngn som vet vad det betyder? är den okej?


    lika dant med street fighter 4 såg jag nu
    Last edited by john7612; 2009-03-18 at 00:36.

  25. #985
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av john7612 Visa Inlägg
    jag körde min gamla gears of war 2 skiva i abgx360 programmet och allt var grönt och okej tills den sista raden:

    starting verification
    looking for 7900591FE0255A63.ini in the online verified databas
    there is no verified rip of this this Xex/SS combination in the online database
    failed to find a verified ini file for this Xex/SS combination
    Verificiation failed (i gult)

    ngn som vet vad det betyder? är den okej?
    att din version av spelet inte finns inlagd i databasen och kan därför inte verifieras.

    there is no verified rip of this this Xex/SS combination in the online database

    har du ställt in level 3 i abgx så ska den hitta rätt XEX fil och via den hämta hem rätt saker.

    du har nog glömt ställt in abgx360 enligt guiden i 1a inlägget. den är inte okej i nuläget.
    Last edited by int21; 2009-03-18 at 00:40.

  26. #986
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    44
    kör den genom xdvdmulleter (iso fil inte skiva) och sedan i ABGX360 igen så ska du se att det fungerar (den kommer fråga om du vill fixa till felen, svara då ja...)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  27. #987
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av john7612 Visa Inlägg
    lika dant med street fighter 4 såg jag nu
    ställ in abgx360 enligt guiden. se till du har nya ini filen om du inte lagt in den, du finner all info i guiden.

  28. #988
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    13
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    ställ in abgx360 enligt guiden. se till du har nya ini filen om du inte lagt in den, du finner all info i guiden.


    Det har jag gjort laddade även in wave 3 och lade till så som du beskrev.
    har även dubbel kollat på bilderna på autofix och gjort likadant..

    nu får jag det här:
    -------------------------------------------------------------------------------
    \\//\\//\\//\\// _ |_ _ \ \/ /_ _ _ \\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\
    //\\//\\//\\//\\ (_||_)(_|/ /\ \_||_ | | //\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//
    ------------------------_|------_||_||_|--v1.0.0-------[http://abgx360.net]----

    Checking for updates to GameNameLookup.csv and abgx360.dat...
    Server file GameNameLookup.csv no newer than local file - not retrieving
    Server file abgx360.dat no newer than local file - not retrieving

    Checking Game
    ISO: "TSSTcorp CD/DVDW SH-S182D SB05 (D"
    Layerbreak: 1913760
    Size: 7835516928 bytes (SplitVid 2nd wave rounded up to ECC block size)
    Files in ISO: 3818, Folders in ISO: 134
    Total bytes used: 4921800650 (67.43%)
    Game appears to have random padding

    Checking default.xex
    Original PE Filename: SF4CSXenon_LTCG.exe
    Original PE Timestamp: 2008/12/21 02:44:01
    Game Name: STREET FIGHTER IV
    Developer: CAPCOM Co., Ltd. / Dimps Corporation
    Publisher: CAPCOM Co., Ltd.
    Genre: Fighting
    Achievements: 48 Achievements totaling 1000 Gamerscore
    XEX CRC = E53283D0
    XEX Media ID: C297EAA14EEBC71C1A096CF7-682D11B5

    StreetFighter 4

    Region Code: 0xFFFFFFFF
    Region Free!

    Checking SS
    Timestamp of Authoring: 2008/12/26 00:00:00
    Timestamp of Mastering: 2009/01/21 23:09:13
    SS CRC = F726377C (RawSS = 21B4D2E5)
    SS Media ID: C297EAA14EEBC71C1A096CF7-682D11B5 (matches game)
    SS looks valid

    Checking DMI
    Timestamp of Authoring: 2008/12/26 00:00:00 (matches SS)
    DMI CRC = A45B3F05
    DMI Media ID: C297EAA14EEBC71C1A096CF7-682D11B5 (matches game)
    DMI looks valid

    Checking PFI
    PFI CRC = A4CFB59C
    PFI matches known data (2nd wave)

    Video partition found
    Video is zero padded
    Video CRC = 91410773 (V0 = 81DF6964, V1 = E47F6A94)
    Video partition matches known data (2nd wave)

    Stealth check passed!

    Starting Verification
    Failed to find a verified ini file for this Xex/SS combination
    Verification failed


    kan det bero på att jag kollar det på skiva och inte iso fil? för de är
    "long gone"

  29. #989
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av john7612 Visa Inlägg
    Det har jag gjort laddade även in wave 3 och lade till så som du beskrev.
    har även dubbel kollat på bilderna på autofix och gjort likadant..

    nu får jag det här:
    -------------------------------------------------------------------------------
    \\//\\//\\//\\// _ |_ _ \ \/ /_ _ _ \\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\
    //\\//\\//\\//\\ (_||_)(_|/ /\ \_||_ | | //\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//
    ------------------------_|------_||_||_|--v1.0.0-------[http://abgx360.net]----

    Checking for updates to GameNameLookup.csv and abgx360.dat...
    Server file GameNameLookup.csv no newer than local file - not retrieving
    Server file abgx360.dat no newer than local file - not retrieving

    Checking Game
    ISO: "TSSTcorp CD/DVDW SH-S182D SB05 (D"
    Layerbreak: 1913760
    Size: 7835516928 bytes (SplitVid 2nd wave rounded up to ECC block size)
    Files in ISO: 3818, Folders in ISO: 134
    Total bytes used: 4921800650 (67.43%)
    Game appears to have random padding

    Checking default.xex
    Original PE Filename: SF4CSXenon_LTCG.exe
    Original PE Timestamp: 2008/12/21 02:44:01
    Game Name: STREET FIGHTER IV
    Developer: CAPCOM Co., Ltd. / Dimps Corporation
    Publisher: CAPCOM Co., Ltd.
    Genre: Fighting
    Achievements: 48 Achievements totaling 1000 Gamerscore
    XEX CRC = E53283D0
    XEX Media ID: C297EAA14EEBC71C1A096CF7-682D11B5

    StreetFighter 4

    Region Code: 0xFFFFFFFF
    Region Free!

    Checking SS
    Timestamp of Authoring: 2008/12/26 00:00:00
    Timestamp of Mastering: 2009/01/21 23:09:13
    SS CRC = F726377C (RawSS = 21B4D2E5)
    SS Media ID: C297EAA14EEBC71C1A096CF7-682D11B5 (matches game)
    SS looks valid

    Checking DMI
    Timestamp of Authoring: 2008/12/26 00:00:00 (matches SS)
    DMI CRC = A45B3F05
    DMI Media ID: C297EAA14EEBC71C1A096CF7-682D11B5 (matches game)
    DMI looks valid

    Checking PFI
    PFI CRC = A4CFB59C
    PFI matches known data (2nd wave)

    Video partition found
    Video is zero padded
    Video CRC = 91410773 (V0 = 81DF6964, V1 = E47F6A94)
    Video partition matches known data (2nd wave)

    Stealth check passed!

    Starting Verification
    Failed to find a verified ini file for this Xex/SS combination
    Verification failed


    kan det bero på att jag kollar det på skiva och inte iso fil? för de är
    "long gone"
    det ska inte ha någon betydelse om du kollar från skiva eller inte. det jag tycker är märkligt är att den inte försöker ladda hem via XEX filen, den ska igentligen hämta denna ini fil och via den endera tanka hem denna eller denna för att verifiera mot.

    står det error 404 någonstans? kan det vara så att abgx360 är blockat från att använda nätet i brandvägg?

    det brukar se ut såhär nämligen...

    Verifying this game against the online database...
    Attempting to get '012345678012345678.ini' from the online verified database
    ERROR: The requested URL returned error: 404

    Failed to find a verified ini file for this Xex/SS combination
    Verification failed

    Starting AutoFix
    Attempting to get 'Xex_012345678.ini' from the online verified database

  30. #990
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    13
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    det ska inte ha någon betydelse om du kollar från skiva eller inte. det jag tycker är märkligt är att den inte försöker ladda hem via XEX filen, den ska igentligen hämta denna ini fil och via den endera tanka hem denna eller denna för att verifiera mot.

    står det error 404 någonstans? kan det vara så att abgx360 är blockat från att använda nätet i brandvägg?

    det brukar se ut såhär nämligen...

    inga sådanna error fel har kommit upp men jag kan kolla brandväggen när jag kommer hem. har norton 360. möjligt att den inte släpper igenom allt.
    skumt värre som sagt.

    har ju en router med men den har aldrig ställt till med problem förut så den mistänker jag inte speciellt mycket.
    Last edited by john7612; 2009-03-18 at 09:15.

Sida 33 av 55 FörstaFörsta ... 23313233343543 ... SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Går inte att överföra filer
    By Knobhead in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 14
    Senaste inlägg: 2008-10-13, 10:10
  2. I.LOAD till Playstation 3
    By m0rt in forum Playstation 3
    Inlägg: 42
    Senaste inlägg: 2008-09-01, 18:23
  3. När kommer dem coola spelen???
    By sgtprimo in forum Nintendo WII - Spelsnack
    Inlägg: 52
    Senaste inlägg: 2008-04-15, 04:02
  4. Öppna Xboxen
    By Tcip in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 142
    Senaste inlägg: 2007-04-29, 10:37
  5. Inlägg: 21
    Senaste inlägg: 2006-07-25, 21:59

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •