Se saxons inlägg här http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=36808
Samma problem med larry i fel version!!
Det är ju pga av att PFI ligger på 3 waven och inte på första eller andra!
Se saxons inlägg här http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=36808
Samma problem med larry i fel version!!
Det är ju pga av att PFI ligger på 3 waven och inte på första eller andra!
ok vad bra!
@p_son77 ok, du hade rätt sorry... men som sagt jag har inte varit med om det tidigare så därför visste jag inte det, men nu vet jag
jag har varit med om Wave3 uppgraderingen och att den säger att det är något fel... (har läst om det här på forumet lite grann tidigare) men har inte sätt felen utmärkta på det viset...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Ja, det har jag. Dock när jag skulle bränna spelet nyss så avbröts den på drygt 50%. Vet att sånt kan hända så jag startade en ny bränning. Dock var den nya inställd på 8x av någon anledning. Kan detta ha någon sorts betydelse som att stealth filerna blir korrupta eller något? Har alltid haft 2,4x innan.
Kan jag spela detta? Eller måste det verifieras mot databas för att vara helt säkert?
Kod:------------------------------------------------------------------------------- \\//\\//\\//\\// _ |_ _ \ \/ /_ _ _ \\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\ //\\//\\//\\//\\ (_||_)(_|/ /\ \_||_ | | //\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\// ------------------------_|------_||_||_|--v1.0.1-------[http://abgx360.net]---- Checking for updates to GameNameLookup.csv and abgx360.dat... Server file GameNameLookup.csv no newer than local file - not retrieving Server file abgx360.dat no newer than local file - not retrieving Checking Game ISO: "HL-DT-ST DVDRAM GH20NS15 IL00 (D:)" Layerbreak: 1913760 Size: 7572881408 bytes (normal size) Files in ISO: 2345, Folders in ISO: 230 Total bytes used: 5032689027 (68.95%) Game appears to have random padding Checking default.xex Original PE Filename: default.exe Original PE Timestamp: 2007/04/27 04:21:03 Game Name: Forza Motorsport 2 Publisher: Microsoft Game Studios Achievements: 44 Achievements totaling 1000 Gamerscore XEX CRC = F3C49EE8 XEX Media ID: A71E339D6BF0F24F7D477ABF-3E3180AE Forza Motorsport 2 Region Code: 0x00FF0000 PAL Checking SS Timestamp of Authoring: 2007/04/27 00:00:00 Timestamp of Mastering: 2007/05/05 05:37:30 SS CRC = DF2D3AB1 (RawSS = B8787532) SS Media ID: A71E339D6BF0F24F7D477ABF-3E3180AE (matches game) SS looks valid Checking DMI Timestamp of Authoring: 2007/04/27 00:00:00 (matches SS) DMI CRC = 7428ED74 DMI Media ID: A71E339D6BF0F24F7D477ABF-3E3180AE (matches game) DMI looks valid Checking PFI PFI CRC = A4CFB59C PFI matches known data (2nd wave) Video partition found Video CRC = 91410773 (V0 = 81DF6964, V1 = E47F6A94) Video partition matches known data (2nd wave) Stealth check passed! Starting Verification Looking for DF2D3AB1F3C49EE8.ini in the online verified database There is no verified rip of this Xex/SS combination in the online database Failed to find a verified ini file for this Xex/SS combination Verification failed
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Dra ut sladden
Sitter sladden i kör du mot live på sätt och vis ändå... så gör som allewii säger, dra ur sladden, då skickas inte informationen till LIVE, det kan hända att den skickas vid ett senare tillfället istället det är det ingen som vet... men om du absolut inte orkar köpa spelet då det förmodligen inte kommer bli verifierat ändå om det inte redan finns (med annat XEX värde) så kör på...
just det där spelet lär inte kosta mer än 99-300:- (då det inte är nytt längre)
Google is your friend!
Okej då blir det att chansa då, för jag har inte råd att köpa sånt :P
Tack för hjälpen!
Google is your friend!
Det undrar jag med, men om spelet kostar runt 99-300:- är det inte speciellt mycket... iofs lika mycket som ett 10-pack DVD+R DL skivor (om det kostar ~ 300:-) men ändå inte så farligt med tanke på att 360 spelen i vanliga fall kostar 500-700:- det e juh liksom under halva priset!
Google is your friend!
det e sant, men om du vill ha en livesäker version av spelet så är det bättre att köpa det går att få tag på billigare på olika auktionssiter också... om man bara kollar runt lite... om man nu inte vill/har råd att lägga ut dom pengarna på spelet
Google is your friend!
När man bränner behöver man ha verify på då???
Okej.
Täck =)
Google is your friend!
Jag har en mac och jag undrar om det är någon som vet om AGBX360 och XDVDMulleter fungerar på mac och i så fall hur man gör från A till Ö för att kontrollera filerna. Jag har varit inne på forumet men förstår ändå inte hur man gör.
Jag kommer att bränna i mac Toast 8 när jag väl kommer dit. Nu är jag
Tack på förhand
Mich
bara i början och en färsk på det här. Om det inte skulle fungera på mac. Så vill jag veta om hur man gör det på en pc. för där är jag ännu mer ovan Jag behöver hjälp från A till Ö för att sedan kunna bränna ned xbox 360 filen på en skiva och stoppa den i min xbox. Please help me
Problemat är att jag bara har en bärbar Toshiba NB100 men Windows XP utan dvd läsare. Jag har en portabel hårdisk som jag har formaterat i MS DOS för att den skall passa till min pc Toshiba NB 100. Problemet är att när jag skall flytta över filen som jag packat upp från ev pc så går det inte eftersom att filen inte får vara större än 4 GB. Bra hade det varit om jag kunde göra allt på min mac. Snällla hjälp mig
MVH
Mich1
Mich
Sorry jag menar ABGX360
Google is your friend!
Jag har varit inne på den sidan abgx360.net och klickade på länken megaUpload under fliken abgx360-1.0.1.mpkg.zip och som ligger under Mac OSX jag har laddat ner abgx360 Jag väntade tills en klocka som räknade ner och sen klickade jag på VANLIG NEDLADDNING men det säger att det inte går att öppna programet p.g.a att det saknar stöd för min mac. Vad är det för fel?
Jag har också klickat på PREMIUMNEDLADDNING innan klockan räknat ner och betalt 10 dollar för PREMIUMMEDLEMSKAP. Är det någon som kan förklara vad jag gör fel. Sorry jag förstår mycket men inte det här.
Ja du, för att kunna svara på dina frågor om det där så behöver du få svar från någon som kan det där med Mac, rätt få av oss här som faktiskt kör Mac på det viset av dom som faktiskt kör mac, vilket inte är många (tror jag) prova med att googla o se om du hittar något om ABGX360 problem med Mac... kanske finns något du måste göra för att få hem filen...
Google is your friend!
Bookmarks