Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Streama från Xboxen

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2004
    Inlägg
    4
    Respekt
    0

    Streama från Xboxen

    Vet inte om det är rätt del av forumet att skriva om mitt problem men om det är fel så får gärna en admin flytta den rätt.

    Mitt problem ligger i att jag vill kolla på film från datorn via min xbox360. Varje gång jag ska glo så vill den uppdatera via live och eftersom min Xbox är bannad så blir det problem. Hur gör man då?

    /Blappe

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    du får helt enkelt ta och köpa dig en ny 360 som inte är bannad, då du inte kommer kunna ladda hem medie uppdateringen någonsin tyvär... såvida man inte lyckas hacka ut den på något vänster...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Jan 2004
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Det var det sistnämda som jag hoppades att nån gjort men tydligen inte. Har den ju bara att spela på men det finns ju andra lösningar att kolla film. Tackar för svaret. Bra hemsida du hade förövrigt.

    /Blappe

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Blappe Visa Inlägg
    Bra hemsida du hade förövrigt
    tackar, jag försöker skriva lite fler guider, men har inte riktigt tid till det i dagsläget, har några som hjälper mig, men väldigt få... det är i dagsläget 2st som hjälper mig med hemsidan: matte.90 här på forumet (en guide och även skickat lite filer till mig som jag ännu inte hunnit lägga upp då jag tänkt göra iordning lite paket för NAND flash och lite annat sådant så småningom) och så har vi Begga här på forumet som har hand om fil hostningen, det vill säga han har en server igång 24/7 som jag använder till att ha alla filerna som finns tillgängliga för nedladdning på

    om du känner att du har lust att skriva en guide till något vad gäller spelkonsoller hör av dig till mig så slänger jag upp den på sidan när jag får tid över till att kopiera och klistra lite...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. Flytta hd från bannad 360 till ny
    By _nobody_ in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2008-10-02, 11:25
  2. 12v från 360 moderkort?
    By Noneed in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-26, 07:45
  3. Installera dash/superdisc från pc?
    By Lecter in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-09, 13:04
  4. Guide till autouppdaterande TvGuide i XBMC
    By ktd in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 150
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 20:33
  5. Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-11-30, 17:11

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •